Hugol Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Noen her som har peiling på in-ear plugger? Sitter å vurderer Westone UM3X og Sennheiser ie8 men klarer ikke bestemme meg. Hva med disse bebe? Vet ikke hvor mye du er villig til å betale, men. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Ærlig folkens.. ser dette presentabelt ut? Har en skjorte fra ralph lauren jeg liker så godt, men å kombinere det med slips ser mer ut som en stappa pølse i kragen. Eller? (ja jeg er elendig på slipsknuter. Jeg prøver å bli bedre ) Button-down og slips er ikke så pent i mine øyne.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Noen her som har peiling på in-ear plugger? Sitter å vurderer Westone UM3X og Sennheiser ie8 men klarer ikke bestemme meg. Hva med disse bebe? Vet ikke hvor mye du er villig til å betale, men. Valget falt på Westone UM3X til rundt 3000,- Det bør holde for denne gangen, skal bare brukes med iPhone 4 uansett Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Øreplugger til 3k ja, faen du er tacky bebe 5 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Nå knuste du hjertet mitt ApewZ Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hehe, ser for meg gråt og tenners gnissel i det ledningen ryker.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Fikk akkurat noen sorte Diesel -jeans og et par med beige cargo-chinos av min stefar, som han ikke brukte lengre. Jeansa trengs å legges opp og cargoene trenger å slimmes inn en del. Hva tror dere en gjennomsnittlig systue skal ha for den jobben? Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Er det sosialt akseptert å drasse med seg en duffle bag på konfirmasjon i kirken? Har egentlig ikke stort valg, men må bare bli litt beroliget Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 HVa skal du med den? Er det ikke mulig å oppbevare den i en bil el.? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det bør da være greit. Damer har jo med seg vesker overalt. Men er det ikke greiere å la den ligge i en eller annen bil kanskje? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Er det sosialt akseptert å drasse med seg en duffle bag på konfirmasjon i kirken? Har egentlig ikke stort valg, men må bare bli litt beroliget Jeg ser vel for meg at du kanskje vil få noen blikk, men jeg ville ikke akkurat tenkt på det som så veldig sosialt feil.. Jeg hadde ikke hatt noe problem med om noen tok med seg bag! Lenke til kommentar
kynne Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Fikk akkurat noen sorte Diesel -jeans og et par med beige cargo-chinos av min stefar, som han ikke brukte lengre. Jeansa trengs å legges opp og cargoene trenger å slimmes inn en del. Hva tror dere en gjennomsnittlig systue skal ha for den jobben? For å legge opp 2 jeans + sy den ene inn i bena betalte jeg ~500kr. I oslo. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Noen som vet når salget i Oslo pleier å starte? Tenker hovedsaklig på S&S og Follestad. Skal på Iron Maiden 6. juli og vil prøve å time flybilletten sånn at jeg er der når salget begynner. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Noen som vet når salget i Oslo pleier å starte? Tenker hovedsaklig på S&S og Follestad. Skal på Iron Maiden 6. juli og vil prøve å time flybilletten sånn at jeg er der når salget begynner. Tror ikke de selger naglebelter eller svarte tskjorter med bandlogoer på Follestad. SNAP Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Nagler og maiden? Jaja sir jeg bare.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Noen som vet hvor mye renserier skal ha for rens av kjole og hvitt? Lenke til kommentar
depeche Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Har motatt Loake Blackfriars skoene. Skal disse behandles med den boksen som fulgte med før bruk? evt noe annet jeg må kjøpe inn? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Jeg tror jeg bare impregnerte mine da jeg fikk de med spray. Det som fulgte med er skopuss. Edit: Gratulerer med fine sko! Endret 14. mai 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
depeche Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Takk Får lese opp litt om hvordan man behandler sko. Er mitt første par ordentlig pensko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå