Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærlig folkens.. ser dette presentabelt ut? Har en skjorte fra ralph lauren jeg liker så godt, men å kombinere det med slips ser mer ut som en stappa pølse i kragen. Eller?

knute.jpg

(ja jeg er elendig på slipsknuter. Jeg prøver å bli bedre :thumbup: )

Button-down og slips er ikke så pent i mine øyne..

Lenke til kommentar

Noen her som har peiling på in-ear plugger? Sitter å vurderer Westone UM3X og Sennheiser ie8 men klarer ikke bestemme meg.

Hva med disse bebe? Vet ikke hvor mye du er villig til å betale, men.

Valget falt på Westone UM3X til rundt 3000,- Det bør holde for denne gangen, skal bare brukes med iPhone 4 uansett :p

Lenke til kommentar

Fikk akkurat noen sorte Diesel -jeans og et par med beige cargo-chinos av min stefar, som han ikke brukte lengre. Jeansa trengs å legges opp og cargoene trenger å slimmes inn en del. Hva tror dere en gjennomsnittlig systue skal ha for den jobben?

Lenke til kommentar

Er det sosialt akseptert å drasse med seg en duffle bag på konfirmasjon i kirken? Har egentlig ikke stort valg, men må bare bli litt beroliget :p

Jeg ser vel for meg at du kanskje vil få noen blikk, men jeg ville ikke akkurat tenkt på det som så veldig sosialt feil.. ;) Jeg hadde ikke hatt noe problem med om noen tok med seg bag!

Lenke til kommentar

Fikk akkurat noen sorte Diesel -jeans og et par med beige cargo-chinos av min stefar, som han ikke brukte lengre. Jeansa trengs å legges opp og cargoene trenger å slimmes inn en del. Hva tror dere en gjennomsnittlig systue skal ha for den jobben?

For å legge opp 2 jeans + sy den ene inn i bena betalte jeg ~500kr. I oslo.

Lenke til kommentar

Noen som vet når salget i Oslo pleier å starte? Tenker hovedsaklig på S&S og Follestad. Skal på Iron Maiden 6. juli og vil prøve å time flybilletten sånn at jeg er der når salget begynner.

Tror ikke de selger naglebelter eller svarte tskjorter med bandlogoer på Follestad.

SNAP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...