Hugol Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Liker måten jakken er kneppet igjen på. Fin sveis til venstre aswell ! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 2. Kongen deres har klokken på feil arm... Det er vel ingen "feil arm" å ha klokken på. Går vel mer på hva man selv måtte ønske? Vel.. De aller fleste klokker har jo kronen på høyre side, slik at den ikke går inn i armen når man bøyer på håndleddet, så er vel strengt tatt designet for å være på venstre arm. Ja, du sier noe der. Men tåler man å få kronen inn i armen gjør det vel ingenting å ha klokken på venstre arm? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Sliter en med tørre øyne, som henrikwl, er dette no go, da veldig mange opplever enda tørrere øyne etter en slik operasjon. Man kan bli avhengig av øyedråper for resten av livet. Jeg sliter ikke med det sånn til vanlig, men det ble konstatert at jeg har ganske tyktflytende øyevæske, slik at linsene tørket ut fortere enn normalt. Regner dog med at det vil bli fanget opp i eventuelle forundersøkelser. Lite interessert i å være avhengig av øyedråper resten av livet. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg ville kjørt jeans, converse og hvit skjorte. Buksen og skjorten på bildet så ikke bra ut. Synd at jeg blir så fort varm da, men mulig jeg tar sjansen på jeans. Foretrekker jeans selv. Kjør på med jeans. Man må lide for skjønnheten, vet du Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 2. Kongen deres har klokken på feil arm... Det er vel ingen "feil arm" å ha klokken på. Går vel mer på hva man selv måtte ønske? Vel.. De aller fleste klokker har jo kronen på høyre side, slik at den ikke går inn i armen når man bøyer på håndleddet, så er vel strengt tatt designet for å være på venstre arm. Kronen går "inn" i hånden i stedet for armen hvis du har den på venstre hånden, så det spiller ikke så mye rolle. De fleste er høyrehendte og har derfor klokken på sin venstre hånd slik at de kan stille klokken med sin høyre hånd. Venstrehendte kan selvfølgelig få tak i klokker hvor kronen er på venstre siden. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Er venstrehendt og foretrekker å ha klokka på høyre hånd da dette faller mest naturlig. Om det er snakk om en klokke jeg arver f.eks. hvor kronen er på høyre side, så har jeg selvsagt den klokka på venstre hånd. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hvor i Oslo finnes det second hand-butikker som selger vintage-briller for herrer av typiske merker som Ray-Ban, Oliver Peoples osv? Finnes det noen second-hand butikker med bra utvalg for menn? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er sikkert noe på Grünerløkka ellers kan du sjekke Fretex/UFF. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Noen her som har peiling på in-ear plugger? Sitter å vurderer Westone UM3X og Sennheiser ie8 men klarer ikke bestemme meg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Fikk et par Sennheiser av kjæresten til gebursdag i forrige uke. Annen modell enn det du ser på (CX 300-II), men jeg er hvertfall storfornøyd. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Ærlig folkens.. ser dette presentabelt ut? Har en skjorte fra ralph lauren jeg liker så godt, men å kombinere det med slips ser mer ut som en stappa pølse i kragen. Eller? (ja jeg er elendig på slipsknuter. Jeg prøver å bli bedre ) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Fikk et par Sennheiser av kjæresten til gebursdag i forrige uke. Annen modell enn det du ser på (CX 300-II), men jeg er hvertfall storfornøyd. Har hatt CX 300 II selv, men dette er en helt annen prisklasse. Fikk litt ekstra penger fra unibet nå, så gikk for de dyreste Altså Westone. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Prøvd Beats by Dre proppene? Jeg er fornøyd Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 2. Kongen deres har klokken på feil arm... Det er vel ingen "feil arm" å ha klokken på. Går vel mer på hva man selv måtte ønske? Vel.. De aller fleste klokker har jo kronen på høyre side, slik at den ikke går inn i armen når man bøyer på håndleddet, så er vel strengt tatt designet for å være på venstre arm. Kronen går "inn" i hånden i stedet for armen hvis du har den på venstre hånden, så det spiller ikke så mye rolle. De fleste er høyrehendte og har derfor klokken på sin venstre hånd slik at de kan stille klokken med sin høyre hånd. Venstrehendte kan selvfølgelig få tak i klokker hvor kronen er på venstre siden. Jeg er venstrehendt, men liker likevel kun å ha klokken på venstre hånd, det er det som faller meg naturlig. Egentlig er det relativt spesielt for meg. Ellers er jeg ganske ekstrem venstrehendt og kommer ikke på en eneste ting jeg naturlig gjør best med høyre hånd. Merker dette spesielt godt når jeg spiser. Jeg plasserer alltid gaffel og kniv i feil hånd naturlig, men når jeg skal begynne å jobbe med maten, må jeg bytte, siden jeg er opplært med å bruke kniv og gaffel på samme måte som høyrehendte. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jepp, brukte de i fire måneder før jeg klarte å ødelegge dem. Bassen er altfor overkill. Og er litt skuffet over å ha betalt så mye for merket. Er det noen Monster propper som skal kjøpes bør det være Turbine Pro. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Prøvd Beats by Dre proppene? Jeg er fornøyd Pft. Ren møkk. Fint design, dritt lyd med tanke på prisen. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Angående ørepropper kan jeg anbefale "Beyerdynamic DTX100", har brukt dem i snart ett år og liker dem meget godt. Lenke til kommentar
deleted345345fdg Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Ærlig folkens.. ser dette presentabelt ut? Har en skjorte fra ralph lauren jeg liker så godt, men å kombinere det med slips ser mer ut som en stappa pølse i kragen. Eller? (ja jeg er elendig på slipsknuter. Jeg prøver å bli bedre ) Prøvd knuten four-in-hand? Gir en tynnere, dog asymmetrisk, knute. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hva synes folket om selvage-jeans? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Ærlig folkens.. ser dette presentabelt ut? Har en skjorte fra ralph lauren jeg liker så godt, men å kombinere det med slips ser mer ut som en stappa pølse i kragen. Eller? (ja jeg er elendig på slipsknuter. Jeg prøver å bli bedre ) Det så helt forferdelig ut. Den skjorten er ikke ment for å brukes med slips. Slipset var heller ikke pent for den saks skyld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå