Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte en Boss Green polo i går, artige farger var det også. Oransje krage, babyblå farge med oransje horisontale striper. Alt i alt en artig polo. Så kom jeg til å tenke på noe. Hva slags bukser passer denne til, sånn i det hele tatt? Beige/sand-chinos kanskje?

Lenke til kommentar

Kjøpte en Boss Green polo i går, artige farger var det også. Oransje krage, babyblå farge med oransje horisontale striper. Alt i alt en artig polo. Så kom jeg til å tenke på noe. Hva slags bukser passer denne til, sånn i det hele tatt? Beige/sand-chinos kanskje?

 

En eller annen bukse i en nøytral, lys farge. Beige/sand som du nevner funker nok greit, og jeg ser for meg at forskjellige nyanser av hvitt, lyse gråfarger og andre lignende farger vil passe.

Lenke til kommentar

Jeg er seriøst hypp på laserbehandling, men jeg har hørt at en bieffekt av det også er tørre øyne, så jeg er litt betenksom. :hmm:

Jeg ville vært mer betenksom fordi laseroperasjonen laer en hel masse kutt i hornhinnen din som aldri, noensinne, gror. Det er sikkert relativt trygt å gå med "åpne" kutt i hornhinnen siden såpass mange gjør det, men det freaker meg helt ut i hvert fall.
Lenke til kommentar

Jeg er seriøst hypp på laserbehandling, men jeg har hørt at en bieffekt av det også er tørre øyne, så jeg er litt betenksom. :hmm:

Jeg ville vært mer betenksom fordi laseroperasjonen laer en hel masse kutt i hornhinnen din som aldri, noensinne, gror. Det er sikkert relativt trygt å gå med "åpne" kutt i hornhinnen siden såpass mange gjør det, men det freaker meg helt ut i hvert fall.

 

Jeg har gjort det, og er fornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg er seriøst hypp på laserbehandling, men jeg har hørt at en bieffekt av det også er tørre øyne, så jeg er litt betenksom. :hmm:

Jeg ville vært mer betenksom fordi laseroperasjonen laer en hel masse kutt i hornhinnen din som aldri, noensinne, gror. Det er sikkert relativt trygt å gå med "åpne" kutt i hornhinnen siden såpass mange gjør det, men det freaker meg helt ut i hvert fall.

 

En laseroperasjon fungerer vel slik at man kutter ett "lokk" i netthinnen, løfter den til side, og så behandler man v.h.a laser, når denne korrigeringen er fullført, legges lokket på og det gror helt fint. Det man så mangler i hornhinnen, er jo det som forårsaket det dårlige synet. Jeg kan ikke si at jeg ville savnet akkurat den delen av hornhinnen min.

 

Sliter en med tørre øyne, som henrikwl, er dette no go, da veldig mange opplever enda tørrere øyne etter en slik operasjon. Man kan bli avhengig av øyedråper for resten av livet.

Lenke til kommentar

Er lønningspils i morgen, og jeg prøver å finne ut hva jeg skal gå i. Tenker at jeans blir for varmt og shorts blir for kaldt, og da har jeg bare en linbukse igjen. Funker den, eller burde jeg revurdere det?

 

Og jeg må i hvert fall ha med en langermet skjorte til hjemturen, funker den på bildet til buksa? Alternativet er helt hvit skjorte eller hvit skjorte med mørke striper. Evt helt hvit kortermet skjorte, og ingen t-skjorte.

 

Men mistenker at det blir for pynta med hvit skjorte, er nok flere som kommer rett fra jobb hvor vi kler oss helt casual.

post-233263-0-80988300-1305226523_thumb.png

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Er lite fan av den skjorta du postet bilde av, og det vil se mye bedre ut med en hvit skjorte. Blir jo ikke akkurat formelt hvis du f.eks. bretter opp armene og knepper opp de to øverste knappene på den. :)

 

Ok, kanskje jeg går for hvit skjorte. Ang sko har jeg bare hvite plimsolls og svarte/hvite converse, da er det plim?

Lenke til kommentar

2. Kongen deres har klokken på feil arm...

 

Det er vel ingen "feil arm" å ha klokken på. Går vel mer på hva man selv måtte ønske?

Vel.. De aller fleste klokker har jo kronen på høyre side, slik at den ikke går inn i armen når man bøyer på håndleddet, så er vel strengt tatt designet for å være på venstre arm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...