Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Vel, akkurat disse, kunne nesten ha vært produsert i vinyl. Tror de fortsatt har dem på Vincci (sånn butikk-navnet skrives?). Prøvde å finne bilde, men det var ikke så alt for lett. Kom bare på de når jeg så bildet med den blanke buksen der. :p

 

Ser passe syk ut, men var så tøffe at jeg sikkert hadde kjøpt dem om passformen ikke hadde vært hel-teit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrives Vincci ja. Hvorfor har jeg gått glipp av noe sånt? Merkelig. Må ta en telefon inn dit i morgen tidlig.

 

Har noen forskjellige velvet-bukser og litt annet lignende fra før av, det kan bli stilig, men det er helt ekstremt sjeldent jeg bruker det. Kjøpte noen forrige høst, har brukt de toppen to ganger hver, stort sett én.

Lenke til kommentar
Aner ikke hva det er snakk om, men 30" livvidde blir for stort på meg (og jeg må ha 34" lengde). 28" er stort sett passe, i noen tilfeller 26".

5149437[/snapback]

Nettopp. Som om jeg skulle sagt det selv. Tok noen bilder som illustrerte hvor fantastisk en bukse kallt small(som i realiteten var 32!!) så ut. 28 er stort sett riktigst... Var jo en tid det også var for stort for meg, men er friskere igjen nå. Ser relativt normal ut.

Lenke til kommentar

Ok. Jeg uttrykte meg kanskje litt feil når jeg sier unormal, men de fleste har ikke så lange bein samtidig som de er så tynne. Er egentlig ikke så mye større enn dere når jeg tenker meg om. Jeg bruker jo "31"-"34". Men Super Slim Kim buksa fra Nudie fikk jeg ikke over leggene en gang :dontgetit:

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Jeg går glatt med Dior Homme i størrelse 26", når jeg har fått jeans skreddersydd har disse stort sett endt opp rundt 26.5"-27.5". 34" ben er ikke veldig langt, jeg er i alle fall ikke høyere enn rundt 183-4-5 eller noe.

 

Edit: pkmb: Les heller gjennom hele tråden og følg alle rådene som blir gitt, da er du helt uanstendig bra antrukket etterpå... :)

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Selv er jeg utdatert på alt som heter mote og utseende :no:

 

Går i det jeg føler meg vel i, og da mener jeg det jeg føler meg vel i, ble stempla gay her for noen dager siden, pga jeg gikk på skolen med en rød harry jente gym bukse som var DEILIG!, men er ikke gay :tease:

 

 

lurer på om jeg skal laste opp bilde av meg selv.. så kan folk slenge dritt om meg

:hmm: blir vel potrett og ikke hele kroppen det da =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...