Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Skulle ønske jeg fortsatte på turn. Og at jeg plukket opp gitaren eller begynte å spille piano når jeg var 5-6.. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Flyplassen vil jeg tro... Kommer med tog. haha. likte den Du må vel innom Emirates? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Skal til london, noen steder jeg _måå_ innom? Jeg høyner med at jeg skal innom Edinburgh, Blackpool, London, Paris og muligens Brighton i sommer. Noen som har tips til gode steder? Selfridges og alt annet i Oxford Street og andre typiske handlesteder i London vet jeg om forresten. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Skal til london, noen steder jeg _måå_ innom? Camden Town. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Turn er den idretten jeg skulle ønske jeg hadde drevet med fra jeg var liten av. Bevegelighet, styrke og koordinasjon. Fantastisk kroppsbeherskelse. Jeg turnet i 16 år før jeg ga meg. Angrer enda på at jeg sluttet, selv om det ikke var helt frivillig. Velvel..rakk å få opptre på sirkus da Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvor finner jeg en slik hatt med ruter/mønster på? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvilken film er det hovedpersonen går med en sånn? (trodde det var Jim Carrey, men tok visst feil) Isåall, kult kostyme... Om tanken er å bruke det til noe annet så er det bare grusomt. eBay er min første tanke ihvertfall Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvilken film er det hovedpersonen går med en sånn? (trodde det var Jim Carrey, men tok visst feil) Isåall, kult kostyme... Johnny Depp i Fear and loathing in Las Vegas? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hehe.. Av en eller annen grunn tenker jeg på shaggy i scooby doo. Men sånne hatter er ekstremt chill i solsteken. Ikke bare skjermer den skallen for radioaktive stråler, men man kan ha øyne frie uten solbrilleh. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ikke bare skjermer den skallen for radioaktive stråler, Til dette vil jeg faktisk anbefale: Ikke bare moteriktig og tr3ndy, men jammen så slipper du radioaktive stråler, NASA, CIA, Al Qaida og at alle de andre skal lese tankene dine. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvilken film er det hovedpersonen går med en sånn? (trodde det var Jim Carrey, men tok visst feil) Isåall, kult kostyme... Johnny Depp i Fear and loathing in Las Vegas? You good. Var den jeg tenkte på ja. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Fant denne.. Som liksom er noenlunde "akseptabel". Noe i den stilen kunne jeg tenkt meg.. Jeg vil bare ha noe som er akseptabelt og er en slik hatt. Gjerne checkered. Anyone? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) ingenting som er en slik hatt er akseptabelt Jeg vil foreslå caps jeg hvis du absolutt må ha noe på hodet i sommermnd. De eneste sånne hatter passer på er sleske tyskere og grilldressmennesker (går litt om hverandre?) Endret 11. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 gidd. bare fortell meg hvor jeg finner en slik hatt. H&M nada. Carlings nada. OSLO CITY nada. WTF. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Og folk fra Rød Ungdom. Har sett en RU-kar gå med sånn lue. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Caps er fail. Det trenger lys inn fra sidene. Og dessuten er caps mega tacky og mega fail. Fiskerhatt kan man tross alt gjøre noe stilfullt ut av. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Sånn hatt er jo konge i folhold til caps. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Tror ikke du er rette person til å kalle caps for "mega fail"... Og, nei, det kan man ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå