Henrik C Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Problemet er at jeg ikke hadde funnet klær til 100k fra Jean Paul som jeg hadde giddet å gå i. Kunne kjøpt sokker, boksere og t-skjorter med v-hals til 100.000. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg har sagt det en del ganger før, men jeg sier det igjen. INGEN på dette forumet er preppy. Dette er en ganske grei definisjon fra urban dictionary: ""preppy" is a lifestyle; that of many well-to-do and often "waspy" families of New England and New York; most preppy teenagers have been preppy since birth; have attended private/boarding schools in New England all of their lives; enjoy sophisticated, lifelong sports such as (but not restricted to)tennis, sailing, skiing, and golf. Many live in classically preppy areas such as New Canaan, CT; the North Shore, MA; Westchester County, NY; and Greenwich, CT. Many also have second or third homes in Vermont for skiing, or Nantucket/Block Island/Cape Cod for summers. Many are legacies at boarding schools/colleges in the North East, many are talented but party as hard as they work; Most are old money (see wasp) but there are "nouveau riche" preps who may prefer more modern customs (ie. abercrombie etc) than the timeless classics of the "wasp" lifestyle. Preppy clothing designers include (but are not limited to): Lilly Pulitzer, Ralph Lauren, Petit Bateau, J.Crew, Anthropologie, Patagonia, Birkinstock, Brooks Brothers, Lacoste, C.K. Bradley, L.L. Bean, the North Face, etc. " Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Av sporter jeg har drevet med så kommer jeg på riding, tennis, seiling, krokket,ishockey, turn. Hadde jeg tatt bort de to siste hadde jeg vært preppy Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Av sporter jeg har drevet med så kommer jeg på riding, tennis, seiling, krokket,ishockey, turn. Hadde jeg tatt bort de to siste hadde jeg vært preppy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Av sporter jeg har drevet med så kommer jeg på riding, tennis, seiling, krokket,ishockey, turn. Hadde jeg tatt bort de to siste hadde jeg vært preppy 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Pass på. Snart kommer Dorian Gray og sier at turn gir deg store guns, noe damene digger. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg angrer faktisk på at jeg aldri har gått på turn, litt ekstra bevegelighet, samt å kunne utføre en araber-flikkflakk-salto hadde ikke vært så dumt. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ja, det er morsomt å le av turnere, helt til de kommer bort og river av deg armene. Det der er mye styrke pakket inn i relativt små pakninger. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Turn er jo dritkult! hadde vore awesome å hatt ein turne-kropp. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvordan gjør man bilder mindre i en post? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Dei rezise seg automatisk hvis du bruke forumet sin uploader, iallefall Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Skal til london, noen steder jeg _måå_ innom? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Skal til london, noen steder jeg _måå_ innom? Flyplassen vil jeg tro... 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ballus Skrevet 11. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. mai 2011 Flyplassen vil jeg tro... Kommer med tog. 11 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Kommer vel litt an på hva du er ute etter. Men Selfridges og House of Fraser, begge i Oxford Street, burde ha noe for enhver smak. Er mye av samme konseptet som Steen & Strøm. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Flyplassen vil jeg tro... http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Flyplassen vil jeg tro... Kommer med tog. http://trommelyd.no/ Skulle jeg til London i morgen ville jeg dratt innom den nye butikken til Charles Tyrwhitt i Jermyn Street. Jeg ville sikkert også besøkt Zara ettersom de ikke finnes hvor jeg bor. Utenom det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Tenkte bare generelt på anbefalinger, steder dere mener er verdt et besøk. Zara er på lista. Sjekker ut Selfridges og House of Fraser også, når jeg først er i gata. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Turn er den idretten jeg skulle ønske jeg hadde drevet med fra jeg var liten av. Bevegelighet, styrke og koordinasjon. Fantastisk kroppsbeherskelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå