AnewZ Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Skulle ikke forundre meg om det var Our Legacy, men det er en stund siden jeg var innom Rolfsen. Faktisk ikke vært innom en klesbutikk nå som jeg er russ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Er vel ikke denim tror jeg. Er et litt finere stoff. Som en mellomting av oxford og denim kanskje? Men det tipset du kom med var ikke så dumt, prisen var jo ikke så ille heller så. Jeg gjetter på at skjorten er laget i chambray. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Norge - Frankrike på viasat4 nå! Tune in! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Greit å slutte tidlig i dag ja! 2-1 til Norge nå, ser ikke så aller værst ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) 100 kr på kvartfinaleplass! FJERDE målet av Holtet nå, rått! Endret 9. mai 2011 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ja, dette var moro! Kvartfinale for andre gang i historien. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 De spilte overraskende dårlig til å vinne 5-2... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Nå virka franskmennene ekstremt kåte på utvisninger også da, hvor mange hadde de egentlig? Følte vi spillte i konstant overtall nesten. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Skulle ikke forundre meg om det var Our Legacy, men det er en stund siden jeg var innom Rolfsen. Faktisk ikke vært innom en klesbutikk nå som jeg er russ Trur ikkje eg heller hadde prioritert klede om eg var russ. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 De spilte overraskende dårlig til å vinne 5-2... Var vel kanskje den dårligste vm kampen, men syns vi styrte mye av spillet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hjelper lite å styre spillet når de personlige feilene kommer på løpende bånd... Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Surfet litt på ebay. Kom over disse og disse fra en UK-selger. Det må da være en super-pris? Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hjelper lite å styre spillet når de personlige feilene kommer på løpende bånd... Å? De vant jo...? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i rosa/lyseblå seersucker shortser? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hva er alternativene innenfor klær på 17. mai? Dress har jeg erfart som alt for varm. Holder det med en blazer og kanskje et par beige chinos, eller er dette litt for "hverdagslig" ? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Å "kle seg pent" holder for min del. Blazer, skjorte og chinos er 100 ganger bedre enn en firkanta (gjerne svart) dress, selv om førstnevnte er mer formell. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Hva er alternativene innenfor klær på 17. mai? Dress har jeg erfart som alt for varm. Holder det med en blazer og kanskje et par beige chinos, eller er dette litt for "hverdagslig" ? rød bukse og ziphood edit: oh, wait... Endret 9. mai 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bare gå med Converse til dressen, så spriter du opp antrekket litt. 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hjelper lite å styre spillet når de personlige feilene kommer på løpende bånd... Å? De vant jo...? Hva har det med saken å gjøre? De spilte mot Frankrike, et av turneringens dårligste lag, som i tillegg spilte over halve kampen i undertall. Selvfølgelig vant de. Hadde Norge spilt sånn de gjorde i dag mot Canada, USA eller Sveits hadde de tapt stort. For all del, jeg er imponert av VM-innsatsen, men i dag spilte de ikke bra i forhold til det de har vist i de foregående kampene. Helt klart turneringens dårligste kamp fra Norges side. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bare gå med Converse til dressen, så spriter du opp antrekket litt. Å herregud det minnar meg om konfirmasjonen eg var i denna helga. Blå chinos + blå cardigan frå MoN + åpen skjorte + converse-ripoffs med UK-flagg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå