Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

minmote.no slår til igjen!

"Det er mange tradisjoner bundet til antrekket på den store dagen, og mange som vil mene mye. Om dressen allerede er innkjøpt av foreldrene, kan du rocke opp antrekket med personlig tilbehør eller rå sko.

- Det er lov å våge å gå litt utenfor rammene ved å sette sitt eget preg på antrekket. Med tøffe detaljer som for et eksempel et par Conversesko, fargerike eller personlige smykker eller en tversoversløyfe er du i mål, sier Pedersen."

Dress og conversesko hehe ;) ;)

Lenke til kommentar

elijah-wood-chanel-suit-and-converse-chuck-taylor-all-star-lo-top-sneakers-gallery.jpg

Jeg er sjeldent for strenge regler når det gjelder hvordan kle seg, men akkurat dette ser aldri bra ut.

Skal man først slå til med spreke sko til dressen så anbefaler jeg lakksko. Egentlig til alt, men mest av alt til dress.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Også kan man skaffe seg en dress som faktisk passer, så man ikke ser ut som en konfirmant som har lånt pappas dress!

Lenke til kommentar

minmote.no slår til igjen!

"Det er mange tradisjoner bundet til antrekket på den store dagen, og mange som vil mene mye. Om dressen allerede er innkjøpt av foreldrene, kan du rocke opp antrekket med personlig tilbehør eller rå sko.

- Det er lov å våge å gå litt utenfor rammene ved å sette sitt eget preg på antrekket. Med tøffe detaljer som for et eksempel et par Conversesko, fargerike eller personlige smykker eller en tversoversløyfe er du i mål, sier Pedersen."

Dress og conversesko hehe ;) ;)

Hva i helsike feiler det mennesker? Converse i konfirmasjon?

Lenke til kommentar

jeg tenker først og fremst på kristelig konfirmasjon. En overgang fra barn til voksen. Som det står i artikkelen så er det riktig at man ikke trenger å investere store summer for å se bra ut, men det tilsier jo ikke at det er akseptabelt å gå med converse?

Lenke til kommentar

jeg tenker først og fremst på kristelig konfirmasjon. En overgang fra barn til voksen. Som det står i artikkelen så er det riktig at man ikke trenger å investere store summer for å se bra ut, men det tilsier jo ikke at det er akseptabelt å gå med converse?

Det var det jeg også tenkte på. Man kan godt kjøpe en billig dress, så lenge den passer og et par akseptable sko. Man vokser jo ut av den uansett, så ser ingen grunn til å bruke så alt for mye penger på det.

Lenke til kommentar

Jeg var i konfirmasjon i dag, der var det en som hadde på seg en hvit ballkjole (dette var på seremonien i rådhuset, og jeg aner ikke hvem hun er). Da hun gikk, skimtet jeg skoene hennes, og jammen var det ikke et par hvite Converse. :no:

Lenke til kommentar

Jeg var i konfirmasjon i dag, der var det en som hadde på seg en hvit ballkjole (dette var på seremonien i rådhuset, og jeg aner ikke hvem hun er). Da hun gikk, skimtet jeg skoene hennes, og jammen var det ikke et par hvite Converse. :no:

Forferdelig, du skulle tatt bilde av det og lagt ut på 4chan:P

Lenke til kommentar

Noen som vet hva man gjør når man ikke får muligheten til å by på ebay? tenker da nå selgeren kun shipper til usa f.eks.

Prøver å kontakte selgeren men får:

"We're sorry we couldn't find an answer for you. Unfortunately, this seller is not able to respond to your question. We suggest reviewing the item again to see if your answer is in the seller's listing."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...