Raste Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Har handlet endel der, og aldri fått noe MVA tillegg. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 minmote.no slår til igjen! "Det er mange tradisjoner bundet til antrekket på den store dagen, og mange som vil mene mye. Om dressen allerede er innkjøpt av foreldrene, kan du rocke opp antrekket med personlig tilbehør eller rå sko. - Det er lov å våge å gå litt utenfor rammene ved å sette sitt eget preg på antrekket. Med tøffe detaljer som for et eksempel et par Conversesko, fargerike eller personlige smykker eller en tversoversløyfe er du i mål, sier Pedersen." Dress og conversesko hehe ;) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Jeg er sjeldent for strenge regler når det gjelder hvordan kle seg, men akkurat dette ser aldri bra ut. Skal man først slå til med spreke sko til dressen så anbefaler jeg lakksko. Egentlig til alt, men mest av alt til dress. Endret 8. mai 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Også kan man skaffe seg en dress som faktisk passer, så man ikke ser ut som en konfirmant som har lånt pappas dress! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 minmote.no slår til igjen! "Det er mange tradisjoner bundet til antrekket på den store dagen, og mange som vil mene mye. Om dressen allerede er innkjøpt av foreldrene, kan du rocke opp antrekket med personlig tilbehør eller rå sko. - Det er lov å våge å gå litt utenfor rammene ved å sette sitt eget preg på antrekket. Med tøffe detaljer som for et eksempel et par Conversesko, fargerike eller personlige smykker eller en tversoversløyfe er du i mål, sier Pedersen." Dress og conversesko hehe ;) Hva i helsike feiler det mennesker? Converse i konfirmasjon? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Greit nok at skoene man ofte ser til dress her til langs ikke er pene, men converse ser virkelig ikke bedre ut. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Vel, det sier jo litt om hvor lite man bryr seg om en slik stor dag, mener jeg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Eneste store med dagen var strengt tatt gavene og anledningen til å smale såpass mye familie og venner. Resten var helt uviktig. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 jeg tenker først og fremst på kristelig konfirmasjon. En overgang fra barn til voksen. Som det står i artikkelen så er det riktig at man ikke trenger å investere store summer for å se bra ut, men det tilsier jo ikke at det er akseptabelt å gå med converse? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 jeg tenker først og fremst på kristelig konfirmasjon. En overgang fra barn til voksen. Som det står i artikkelen så er det riktig at man ikke trenger å investere store summer for å se bra ut, men det tilsier jo ikke at det er akseptabelt å gå med converse? Det var det jeg også tenkte på. Man kan godt kjøpe en billig dress, så lenge den passer og et par akseptable sko. Man vokser jo ut av den uansett, så ser ingen grunn til å bruke så alt for mye penger på det. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg var i konfirmasjon i dag, der var det en som hadde på seg en hvit ballkjole (dette var på seremonien i rådhuset, og jeg aner ikke hvem hun er). Da hun gikk, skimtet jeg skoene hennes, og jammen var det ikke et par hvite Converse. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg var i konfirmasjon i dag, der var det en som hadde på seg en hvit ballkjole (dette var på seremonien i rådhuset, og jeg aner ikke hvem hun er). Da hun gikk, skimtet jeg skoene hennes, og jammen var det ikke et par hvite Converse. Forferdelig, du skulle tatt bilde av det og lagt ut på 4chan:P Lenke til kommentar
Teac Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Noen som vet hva man gjør når man ikke får muligheten til å by på ebay? tenker da nå selgeren kun shipper til usa f.eks. Prøver å kontakte selgeren men får: "We're sorry we couldn't find an answer for you. Unfortunately, this seller is not able to respond to your question. We suggest reviewing the item again to see if your answer is in the seller's listing." Lenke til kommentar
Greed Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvordan er dere med bruken av kalosjer? Tar dere med/på kalosjer bare det er skyete og tegn til regn, eller må det pøseregne før dere i det hele tatt tenker på å sette på et par? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bruker det når det når det er dårlig vær, men vet ikke om jeg kommer til å bruke det noe særlig nå som vi ikke har snø/slaps. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Kalosjer bruker jeg bare i snø. Så lenge man ikke tråkker midt oppi en søledam tar ikke skoene skade av litt regn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Noen som vet om skjorter i samme farge og stoff som denne til en billige penge? Hadde ikke vært dumt med en i blått også. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeans inspirert? Har de ikke noe sånt på Volt? Ser det for meg. Eller kanskje Carlings? Jeg syns denne er ganske fin, kanskje ikke helt samme skjorte da. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Er vel ikke denim tror jeg. Er et litt finere stoff. Som en mellomting av oxford og denim kanskje? Men det tipset du kom med var ikke så dumt, prisen var jo ikke så ille heller så. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Såg noko veldig liknande på Rolfsen nå nyss, men huskar ikkje kven som hadde den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå