Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

De er store i størrelsen i tillegg. Jeg har Herring Campden - laget av Loake - som passer veldig godt samt Loake Blackfriars som er noe store, men går helt fint. Begge i 9,5F.

 

Ble overrasket over at de var såpass mye større, passer vel helst noen som bruker 45 eller kanskje 46.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jævla moderatorer, hvordan opererer de?

 

Trådene er vel forflyttet eller slettet eller noe. Anarki plze.

 

Er det Goldfarb?

Vet du noe om de?

Nei, gjør nok ikke det, men kommer sikkert til å ta turen innom i løpet av morgendagen, trenger ny dress.

 

Noen som har sett denne blazeren før og vet hvor den selges? Har lett overalt.

 

324111.jpg

Det ser ut som Polo Ralph Lauren. Så en som lignet veldig på en butikk i dag.

Lenke til kommentar

Jo, mener det. Plutselig fikk folk her et anfall av tiltaksvilje, og i løpet av et par timer var det opprettet en "slutt med nazi-modereringa"-tråd og en "kan vi få ha en kjøp-og-salg løsning i MoV"-tråd.

 

Nå finner jeg ingen av dem igjen. :(

Her er i det minste tråden om nazi-modereringen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1312102&st=40&p=17175739entry17175739

Lenke til kommentar

Blå dress, brune sko, brun skinnreim på klokke og brunt belte.. no go eller go?

 

Har gått til anskaffelse av en mørkeblådress (noe bittelitt mørkere enn fargen nicket ditt står til venstre her) og tenker i den anledning å handle inn noen brune finsko jeg har sett litt på. Går utrolig godt til dressen og i tillegg har jeg en liten elsk for klokker med brun skinnreim. Da må man vel gå til anskaffelse av et brunt litt fint belte til denne dressen også. I mitt hode ser det fett ut, men jeg veit ikke helt jeg...

Med unntak av klokka, passer din beskrivelse perfekt til antrekket jeg kjøpte idag. Marineblå dress, ganske mørk, fra Giovanni, dresskjorte fra Riccovero og et par brune sko fra Bianco. Belte skal jeg ut å handle imorgen, noen som har anbefalinger?

 

Sko.

 

52-70294-24_350x330.png

 

 

Kritikk på sko?

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...