PatSharpX Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Noen flere enn meg som ser på hockeykampen? Første periode er akkurat over, Norge leder 2-0 mot Sveits. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Sluttvurdering imårra, så jeg har ikke tid Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Lykke til. 3-2 til Norge nå, ca 10min igjen av siste periode. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i en svart tykk cardigan? Skal gå med den åpen over skjorte og sånt. har en i mørkeblå , men syns cardigan er kulest i svart egentlig Endret 5. mai 2011 av Overdox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Jeg ser ikke helt problemet Ikke meg heller, sammenlignet med den gemene hop er jo snittet ganske høyt både når det kommer til meninger og smak etc. e: 10 ting jentene hater at gutta går med Får krysse fingrene på at 22mm hull i ørene ikke er å regne som øredobber, da. Endret 5. mai 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg ser ikke helt problemet Ikke meg heller, sammenlignet med den gemene hop er jo snittet ganske høyt både når det kommer til meninger og smak etc. e: 10 ting jentene hater at gutta går med Får krysse fingrene på at 22mm hull i ørene ikke er å regne som øredobber, da. Jo. Ørepynt. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Er det Goldfarb? Vet du noe om de? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Blå dress, brune sko, brun skinnreim på klokke og brunt belte.. no go eller go? Har gått til anskaffelse av en mørkeblådress (noe bittelitt mørkere enn fargen nicket ditt står til venstre her) og tenker i den anledning å handle inn noen brune finsko jeg har sett litt på. Går utrolig godt til dressen og i tillegg har jeg en liten elsk for klokker med brun skinnreim. Da må man vel gå til anskaffelse av et brunt litt fint belte til denne dressen også. I mitt hode ser det fett ut, men jeg veit ikke helt jeg... Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Høres da fint ut det, men jeg ville ha droppet beltet. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Noen som har sett denne blazeren før og vet hvor den selges? Har lett overalt. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvorfor skulle ikke det se bra ut? Ser da uendelig mye bedre ut enn om du hadde gått for svart. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Noen som har tips til lyse smale jeans? Må ikke være kondom-fit. Max pris: 1500kr. Ikke nettbutikk. --------------------------------------------------------------------- Kom over disse. Tenkte å kjøpe de å gå ned til optikeren å få satt i en-styrke glass. Noen som vet om de gjør sånt uten at du har kjøpt brille der, og ca. hva det koster? Edit: Bruker -1.75 Endret 6. mai 2011 av Calico Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Vet ikke hvor lyse du vil ha dem, men jeg synes i alle fall Acne Max Phoenix ser ganske bra ut. Finner de sikkert på S&S eller Acne-butikken hvis du bor i Oslo. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Synd at det ikke finnes noe kjøp og salg-del her. Jeg har en lys CM-jeans jeg godt kunne bli kvitt. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Synd at det ikke finnes noe kjøp og salg-del her. Jeg har en lys CM-jeans jeg godt kunne bli kvitt. Det var jo diskutert for ikkje så lenge sidan! Kva skjedde der? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Vet ikke hvor lyse du vil ha dem, men jeg synes i alle fall Acne Max Phoenix ser ganske bra ut. Finner de sikkert på S&S eller Acne-butikken hvis du bor i Oslo. De så fine ut. Skal notere de. Bor i Stavanger. Noen som har andre tips? Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ingenting ser det ut til. Kunne tenke meg muligheten selv, har et par Loake Oban jeg skulle solgt. Brune, str 9,5F. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hadde vært bra med et salgsforum, ja. De kunne gjort det så enkelt som å bare opprettet en tråd som het: "Jeg ønsker å selge...." Så kunne de skrevet i 1. posten at diskusjon.no ikke har noe ansvar for svindling...osv Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Synd at det ikke finnes noe kjøp og salg-del her. Jeg har en lys CM-jeans jeg godt kunne bli kvitt. Det var jo diskutert for ikkje så lenge sidan! Kva skjedde der? Det ble opprettet en tråd i ett eller annet tilbakemeldingsforum ett eller annet sted, men jeg er ikke kar om å finne den igjen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 @geil synd de var såpass store, jeg skulle gjerne tatt de om de var 7.5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå