Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg ser ikke helt problemet :shrug:

Ikke meg heller, sammenlignet med den gemene hop er jo snittet ganske høyt både når det kommer til meninger og smak etc.

 

e:

Får krysse fingrene på at 22mm hull i ørene ikke er å regne som øredobber, da.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Blå dress, brune sko, brun skinnreim på klokke og brunt belte.. no go eller go?

 

Har gått til anskaffelse av en mørkeblådress (noe bittelitt mørkere enn fargen nicket ditt står til venstre her) og tenker i den anledning å handle inn noen brune finsko jeg har sett litt på. Går utrolig godt til dressen og i tillegg har jeg en liten elsk for klokker med brun skinnreim. Da må man vel gå til anskaffelse av et brunt litt fint belte til denne dressen også. I mitt hode ser det fett ut, men jeg veit ikke helt jeg...

Lenke til kommentar

Noen som har tips til lyse smale jeans? Må ikke være kondom-fit. Max pris: 1500kr. Ikke nettbutikk.

 

---------------------------------------------------------------------

Kom over disse. Tenkte å kjøpe de å gå ned til optikeren å få satt i en-styrke glass. Noen som vet om de gjør sånt uten at du har kjøpt brille der, og ca. hva det koster?

 

Edit: Bruker -1.75

Endret av Calico
Lenke til kommentar

Synd at det ikke finnes noe kjøp og salg-del her. Jeg har en lys CM-jeans jeg godt kunne bli kvitt.

Det var jo diskutert for ikkje så lenge sidan! Kva skjedde der?

 

Det ble opprettet en tråd i ett eller annet tilbakemeldingsforum ett eller annet sted, men jeg er ikke kar om å finne den igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...