Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra gjort å pulle off den preppy stilen om en fremdeles går på VGS ihvertfall.

Ey, jeg går VG1, og klarer det helt greit synes jeg. Det blir nok bedre med årene, ettersom jeg og gardroben vokser, men har ikke så store poblemer med det for øyeblikket. Jonas. også er vel noe rundt VG1 alder, tror jeg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Flip flops og singlet må da gå ann om sommeren? Ikke på byen selvfølgelig, men om jeg skal en tur til parken eller lignende og grille og spille volleyball ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar

Legg den i vaskemaskinen på 40°C og bruk Omo hvitt/color, ettersom hvilken farge den er. Fungerer utmerket godt, trenger ikke å gjøre det vanskeligere enn det er.

 

Tøymykner holder jeg meg unna, jeg prøver å unngå å dyppe klærne mine i altfor mange kjemikalier.

Lenke til kommentar

Bra gjort å pulle off den preppy stilen om en fremdeles går på VGS ihvertfall.

Ey, jeg går VG1, og klarer det helt greit synes jeg. Det blir nok bedre med årene, ettersom jeg og gardroben vokser, men har ikke så store poblemer med det for øyeblikket. Jonas. også er vel noe rundt VG1 alder, tror jeg?

Er ikke noe særlig problem. Men det kommer an på definisjonen. Jeg går selvfølgelig ikke med blazer på skolen, ei heller double-monks eller andre relativt formelle sko. Holder meg til seilersko eller tøysko, balanserer det ut litt. VG2 forresten.

Lenke til kommentar

Bra gjort å pulle off den preppy stilen om en fremdeles går på VGS ihvertfall.

Ey, jeg går VG1, og klarer det helt greit synes jeg. Det blir nok bedre med årene, ettersom jeg og gardroben vokser, men har ikke så store poblemer med det for øyeblikket. Jonas. også er vel noe rundt VG1 alder, tror jeg?

Hvis du klarer det helt greit ga han deg et kompliment sånn som jeg tolka det. Ingen grunn til å forsvare seg. :)

Jeg går også på VGS og har en stil som nok går under preppy. Har bare fått positive reaksjoner om du ikke regner med noen rare blikk fra de som var vant til å se meg gå med "vanlige" klær - og disse har også gitt komplimenter på mye jeg går med. Selv om det er litt uvanlig skal det nok ikke så mye til for å "pulle off" preppy på VGS. Kommer kanskje litt an på hvor du er.

 

Hehe, jeg var også enig i det meste i de artiklene, men jeg synes det er mange jenter som kler "bestemorklær", som de så fint kalte det.

Lenke til kommentar

Faktisk ganske enig i de listene du postet henrikwl! Ble litt overrasket.

 

Omg, jeg trodde alt jeg satte på i vasken i dag tidelig var vasket før og på 30grader regnet jeg ikke med det skulle farge-av, men det gjorde det faen meg!

Heldigvis bare hvite t-skjorter som har fått bøte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...