Henrik C Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Husker toget stoppet på Klepp en gang, og da så jeg 3-4 stk som ble kjørt til togstasjonen i en lastebil. Forundrer meg ikke at de kommer med klær som fjortenåringene brukte for 5 år siden. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Biggup Klepp! Klepp ruler. Han Mads er lillebroren til en jeg gikk i klasse med hele barne- og ungdomsskolen. Han var omtrent like ustyrlig da jeg kjente til ham som det virker som han er nå. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Noen som har solgt og sendt jeans i posten, og vet hvordan man sender den billigst mulig, til hvilken fraktpris? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ta med deg jeansen til posten å spør hvordan du skal sende den billigst mulig. Jeg gjør alltid det når jeg skal sende noe. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Da blir det vel en av de eskene som de selger, som gjerne er større enn det jeg har behov for. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Ikke nødvendigvis, ene gangen jeg sendte en toalettmappe (full av diverse greier) ba de meg om å stappe den ned i en stor "konvolutt". Betalte nesten ingenting. Endret 5. mai 2011 av Vowels Lenke til kommentar
DBM Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Mulig du har rett, jeg tenkte at Posten er profittmaksimerende Fant noe som jeg tror er en tastatur-eske som passet ganske bra, det blir kanskje billigste alternativ. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Bukse passer sikkert inn i en smartpost-konvolutt, en av de større. Enten det eller en egenemballert norgespakke som blir billigst. Forutsatt at det er innenlands da. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvem andre skal til Kongeparken i morgen? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvem andre skal til Kongeparken i morgen? Jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Lillebroren min. Jesu. Trodde snittet på alderen var høyere enn som så her i tråden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 2stk er relativt lite da, om man snakker om noe snitt. Men ja, snittet her inne er ikke mye over 20, om det i det hele tatt er over 20 Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 2stk er relativt lite da, om man snakker om noe snitt. Men ja, snittet her inne er ikke mye over 20, om det i det hele tatt er over 20 Make that 3. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Vet, vi er vel hvertfall 5stk her som skal til Stavanger tenker jeg Ville bare påpeke at det var litt tidlig for han å konkludere med det så tidlig, hehe. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Milanjo: Det har slått meg at det er ganske mange whippersnappers her på forumet ja. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Bra gjort å pulle off den preppy stilen om en fremdeles går på VGS ihvertfall. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Lillebroren min. Jesu. Trodde snittet på alderen var høyere enn som så her i tråden. Jeg ser ikke helt problemet Jeg skal til Stavanger. Kjøpte billett i dag, og drar nedover om noen timer. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hockey kamp i dag også folken! http://www.viasat4.no/sport/ishockey-vm-2011 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå