PatSharpX Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sært at Norge leder 4-0. Er ikke Norge dårlige? Ikke nå lengre Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Østerrike er et dårligere lag enn Norge, både på papiret og på banen, så det er da ikke en overraskelse at Norge vant. At de vant 5-0 er litt mer overraskende, men det er ikke i nærheten av å være så uvanlig som at de slo Sverige. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hva syntes egentlig folket om å skippe jakken og bare gå slik? Uansett hva jeg ender med så må jeg ha meg en ny vest, noen tips på butikker rundt Drammen sentrum? Helst ikke så altfor dyrt. Endret 4. mai 2011 av Trollface Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er generelt imot å bare gå med vest og anser det som relativt stygt og harry. Selvfølgelig er det mulig å se bra ut bare med vest, men jeg anbefaler det ikke. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Syns ikke det ser bra ut. Syns også at vesten så litt for kort ut på personen på bilde. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er generelt imot å bare gå med vest og anser det som relativt stygt og harry. Selvfølgelig er det mulig å se bra ut bare med vest, men jeg anbefaler det ikke. Kunne ikke la være å legge merke til avataren din. 7 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er en underholdene tvserie da. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er generelt imot å bare gå med vest og anser det som relativt stygt og harry. Selvfølgelig er det mulig å se bra ut bare med vest, men jeg anbefaler det ikke. Kunne ikke la være å legge merke til avataren din. Touche Legg merke til at jeg dog skrev at det er mulig å se bra ut med bare vest. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hva syntes egentlig folket om å skippe jakken og bare gå slik? Uansett hva jeg ender med så må jeg ha meg en ny vest, noen tips på butikker rundt Drammen sentrum? Helst ikke så altfor dyrt. Å gjøre det slik synes jeg kan se bra ut, hvis du gjør det riktig. Vest til jeans (i 99,7 % av tilfellene), eller med kraven åpen og spredt utenfor vesten som på avataren til Von-Matterhorn, skjorta utenfor buksa etc er derimot uakseptabelt og ser ganske dust ut imo. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hva syns dere om Mulberry iPhone Cover i gave til en venninne? Hun har knust en iPhone allerede så trenger ett etui som beskytter litt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Jeg er generelt imot å bare gå med vest og anser det som relativt stygt og harry. Selvfølgelig er det mulig å se bra ut bare med vest, men jeg anbefaler det ikke. Kunne ikke la være å legge merke til avataren din. Touche Legg merke til at jeg dog skrev at det er mulig å se bra ut med bare vest. Han går jo uansett ikke sånn annet enn inne og/eller med jakka slengt over skuldra. Så er ikke som de som bare går med vest. Endret 4. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
dePt Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) En litt eksprimentell kombo på gang her. Vet ikke helt hva jeg syntes selv enda, men det er utvilsomt på kanten for min del. ... om ikke over Feedback? + True navy dress. Endret 4. mai 2011 av dePt Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Kommer sikkert til å slå kjempe bra an, i og med at hun er jente og merket er Mulberry. E: til Pat. E2: det der kan bli en satans bra kombo spør du meg, dePt. Endret 4. mai 2011 av Winston Wolf Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kommer sikkert til å slå kjempe bra an, i og med at hun er jente og merket er Mulberry. E: til Pat. E2: det der kan bli en satans bra kombo spør du meg, dePt. Ja, hun er veldig glad i Mulberry. Men jeg syns også den var ganske pen, nå er jeg ganske glad i Mulberry også da Jeg har også sansen for den komboen på papiret hvert fall. Men skulle gjerne sett det i sin helhet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 dePt: Jeg tror det kan være kult. Og spenstig! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Sitter å ser gjennom koffertsjekk til Marius, han nye. Sjekk stilen hans o_O http://www.tv3play.no/play/246196/?autostart=true lacoste sko vi gikk i 2005, blir litt flau liksom Endret 4. mai 2011 av Overdox Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Klepp FTFW. Forresten Pat, det der bør være en jævlig god venninne hvertfall! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Forresten Pat, det der bør være en jævlig god venninne hvertfall! Ja, det er det, men spleiser nok med en kompis om det blir den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 From Klepp with the clap. Paradise er jo en samling av norges mest harry, så et par lacoste-sko må da komme til sin rett. Jeg mener, folk har jo hatt med seg crocks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå