cbfn Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Sier bare én ting: eBay. Har fått to par sko; et par burgunder AE brogues og et bar svarte Florsheim Imperial brogues (burde vært cap-toe), for kun 300,- tilsammen. Med frakt. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ja, jeg har fjoset litt rundt på Styleforum i det siste for å se om jeg kunne finne noe aktuelt, men fant det ikke. På Ebay blir det litt vanskelig synes jeg, da jeg ikke har oversikt om hva de forskjllige merkene leverer av kvalitet... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hva skal jeg ha på meg den 17. mai? Lei av dress og bunad kommer til neste år (creeedz) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) never mind Endret 4. mai 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ja, jeg har fjoset litt rundt på Styleforum i det siste for å se om jeg kunne finne noe aktuelt, men fant det ikke. På Ebay blir det litt vanskelig synes jeg, da jeg ikke har oversikt om hva de forskjllige merkene leverer av kvalitet... Styleforums egen link. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ah, mange takk! Var egentlig på leting etter den der, bare tenkte ikke på å spørre her : p Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Han på bildet har på seg en Burberry Trench. Lurte på om noen vet om en som er ganske lik, men som koster litt mindre? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hva syntes folket her angående bruk av dress i f.eks konfirmasjon og diverse kombinasjoner. Tenker på ting som vanlig bukse + jakke/kanskje med vest. Vest åpen/lukket når man ikke har på seg jakken og lignende? Hadde vært stilig med noen meninger og slikt om hva som f.eks er trendy for tiden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er utrolig stygt. Aldri bruk dressjakken din og vesten din med "vanlig" bukse. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det ser helt jævlig ut. Punktum. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det kan fungerer; jeg har sett flere bilder der det ser meget bra ut, men i 99 prosent av tilfellene feiler det … Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hva syntes folket her angående bruk av dress i f.eks konfirmasjon og diverse kombinasjoner. Tenker på ting som vanlig bukse + jakke/kanskje med vest. Vest åpen/lukket når man ikke har på seg jakken og lignende? Hadde vært stilig med noen meninger og slikt om hva som f.eks er trendy for tiden. Hva som er trendy fortiden er ikke jeg rette personen til å svare på, men jeg er ikke veldig fan av vest. Men vesten skal alltid være lukket. Personlig foretrekker jeg en mørkegrå eller marineblå dress uten vest. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hva skal jeg ha på meg den 17. mai? Lei av dress og bunad kommer til neste år (creeedz) Dress eller bunad Kan evt gå med en blazer/dressjakke og chinos. Jeg har tenkt til å ha på meg en V-gense med skjorte og slips. Usikker på fargene. Jeg har egentlig lyst til å ha strikket slips Funker dette? Jeg ville nok hatt en jakke i tillegg. Personlig syns jeg ikke det blir "pent" nok med bare v-genser og slips. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er ikke en del av et klassisk antrekk, så du vil aldri få skryt for det her inne. Det er noe en i Kings of Leon ville gått med. Det er svært mange jenter som vil ligge med gutta i Kings of Leon, og synes at de kler seg kjempebra. Vest og tskjorte, vest til jeans, vest og dressjakke - det er ingen mangel på mennesker som synes det ser bra ut. Men de finnes ikke i denne tråden. ^^ 4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 "Brannfakkel": Jenter vil ikke ligge med gutta i Kings of Leon fordi de kler seg slik de gjør. 5 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 "Brannfakkel": Jenter vil ikke ligge med gutta i Kings of Leon fordi de kler seg slik de gjør. Jenter ser KoL-gutta kle seg på en viss måte, de ser andre gutter kle seg sånn og de tenker "Jepp, sånn skal man kle seg." Vi kan jo late som at jenter ser desert boots og chinos og tenker "Herregud, trusa er faktisk gjennomvåt", men vi må vel innrømme at det ikke er tilfellet. 3 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hadde vært stilig med noen meninger og slikt om hva som f.eks er trendy for tiden. Så du vet hva du IKKE skal gjøre? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Nå kler jeg meg ikke med tanke på at jeg skal få meg noe jeg da. Mulig andre gjør det, men det for være deres sak. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 "Brannfakkel": Jenter vil ikke ligge med gutta i Kings of Leon fordi de kler seg slik de gjør. Jenter ser KoL-gutta kle seg på en viss måte, de ser andre gutter kle seg sånn og de tenker "Jepp, sånn skal man kle seg." Vi kan jo late som at jenter ser desert boots og chinos og tenker "Herregud, trusa er faktisk gjennomvåt", men vi må vel innrømme at det ikke er tilfellet. Jeg vet om flere jenter som lett foretrekker desert boots (hatobjekt #1 for deg?) og chinos fremfor det KoL kler seg i. Vi kan jo late som at jenter synes du ser bra ut i åpen vest og t-skjorte og tenker "Herregud, trusa er faktisk gjennomvåt", men vi må vel innrømme at det ikke er tilfellet. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Sjølv syns eg vest + jeans kan funke, men då skal du kjøre den stilen fullt ut. (type mikediva på youtube) Ellers blir det bare eit halvhjerta forsøk på å sjå bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå