Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva syntes folket her angående bruk av dress i f.eks konfirmasjon og diverse kombinasjoner. Tenker på ting som vanlig bukse + jakke/kanskje med vest. Vest åpen/lukket når man ikke har på seg jakken og lignende? Hadde vært stilig med noen meninger og slikt om hva som f.eks er trendy for tiden.

Lenke til kommentar

Hva syntes folket her angående bruk av dress i f.eks konfirmasjon og diverse kombinasjoner. Tenker på ting som vanlig bukse + jakke/kanskje med vest. Vest åpen/lukket når man ikke har på seg jakken og lignende? Hadde vært stilig med noen meninger og slikt om hva som f.eks er trendy for tiden.

Hva som er trendy fortiden er ikke jeg rette personen til å svare på, men jeg er ikke veldig fan av vest.

Men vesten skal alltid være lukket.

Personlig foretrekker jeg en mørkegrå eller marineblå dress uten vest.

Lenke til kommentar

Hva skal jeg ha på meg den 17. mai? Lei av dress og bunad kommer til neste år (creeedz)

Dress eller bunad :p

Kan evt gå med en blazer/dressjakke og chinos.

Jeg har tenkt til å ha på meg en V-gense med skjorte og slips. Usikker på fargene. Jeg har egentlig lyst til å ha strikket slips :p

Funker dette? :)

Jeg ville nok hatt en jakke i tillegg. Personlig syns jeg ikke det blir "pent" nok med bare v-genser og slips.

Lenke til kommentar

Det er ikke en del av et klassisk antrekk, så du vil aldri få skryt for det her inne. Det er noe en i Kings of Leon ville gått med. Det er svært mange jenter som vil ligge med gutta i Kings of Leon, og synes at de kler seg kjempebra. Vest og tskjorte, vest til jeans, vest og dressjakke - det er ingen mangel på mennesker som synes det ser bra ut.

Men de finnes ikke i denne tråden. ^^

• Liker 4
Lenke til kommentar

"Brannfakkel": Jenter vil ikke ligge med gutta i Kings of Leon fordi de kler seg slik de gjør.

Jenter ser KoL-gutta kle seg på en viss måte, de ser andre gutter kle seg sånn og de tenker "Jepp, sånn skal man kle seg." Vi kan jo late som at jenter ser desert boots og chinos og tenker "Herregud, trusa er faktisk gjennomvåt", men vi må vel innrømme at det ikke er tilfellet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

"Brannfakkel": Jenter vil ikke ligge med gutta i Kings of Leon fordi de kler seg slik de gjør.

Jenter ser KoL-gutta kle seg på en viss måte, de ser andre gutter kle seg sånn og de tenker "Jepp, sånn skal man kle seg." Vi kan jo late som at jenter ser desert boots og chinos og tenker "Herregud, trusa er faktisk gjennomvåt", men vi må vel innrømme at det ikke er tilfellet.

Jeg vet om flere jenter som lett foretrekker desert boots (hatobjekt #1 for deg?) og chinos fremfor det KoL kler seg i. Vi kan jo late som at jenter synes du ser bra ut i åpen vest og t-skjorte og tenker "Herregud, trusa er faktisk gjennomvåt", men vi må vel innrømme at det ikke er tilfellet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...