Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det lov til å gå uten sokker i skoene på 17. mai, hvis det er pent vær?

Kommer vel an på resten av antrekket det. Tar seg dårlig ut til f.eks. en dress, uansett hva slags vær det er. Hva tenker du å gå i?

Tenkte jeg skulle gå med navy blazer, kahiki chinos, lyseblå skjorte og ett eller annet slips.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Det er nok helt korrekt Noburu.

Nei, ikke fuq med da poliec.

Jeg tenker å skjøre sløyfe på 17 mai, rett og slett fordi 90% får med slips.

Har dog ikke bestemt meg helt enda.

I dag måtte jeg forklare personellet på H&M hva ett skohorn er :roll:

Jeg måtte forklare betjeningen på en skobutikk hva desert boots og chukkas var. Jeg tenkte "wtattf hvorfor får ikke jeg jobb når denne jenten får jobb?".

Lenke til kommentar

Jeg tenker å skjøre sløyfe på 17 mai, rett og slett fordi 90% får med slips.

Har dog ikke bestemt meg helt enda.

I dag måtte jeg forklare personellet på H&M hva ett skohorn er :roll:

Er det så viktig å skille seg ut? Har du en dress som sitter riktig skiller du deg uansett ut fra disse "90 prosent" andre.. ;)

Er det siste der noe å reagere på, eller bare fordi det er H&M?

Lenke til kommentar

Kommer vel an på resten av antrekket det. Tar seg dårlig ut til f.eks. en dress, uansett hva slags vær det er. Hva tenker du å gå i?

Tenkte jeg skulle gå med navy blazer, kahiki chinos, lyseblå skjorte og ett eller annet slips.

Du sier ingenting om skoene. :grumpy:

Tenker du å gå i oxfords av en eller annen sort, så ville jeg personlig hatt sokker i. Det er fordi jeg synes det ser døvt ut å gå uten sokker i slike sko. Men det finnes vel ingen regel som sier at du skal ha sokker i, i hvert fall ikke til et såpass halvformelt antrekk som det du nevner. :)

Lenke til kommentar

Jeg måtte forklare betjeningen på en skobutikk hva desert boots og chukkas var. Jeg tenkte "wtattf hvorfor får ikke jeg jobb når denne jenten får jobb?".

Jeg gadd rett og slett ikke å forklare en ansatt på Eurosko hva semsket skinn var, så jeg bare takket pent for meg og gikk.

Lenke til kommentar

Heh, det blir sorte, ganske stygge sko egentlig. Sånn, typisk sko som en normal nordmann ville brukt på 17. mai. Trist, jeg vet det, men jeg har ikke fått kjøpt noen brune brouges enda. : /

Sokker, gå i sokker! Hadde du faktisk hatt pene sko kunne det gått, har du derimot stygge sko vil det se ut som du glemte dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...