-Jørgen- Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Google er ikke helt venn med meg i dag.. så prøver mov gjengen Kikker litt på chinos fra ralph lauren og lurer på om noen vet hvordan de er i størrelsen? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Da ble det ny dress på meg i dag. Mørkeblå suit fra matinique. Hadde gullhår en viss plass og den ene som hang igjen som jeg hadde så lyst på, den satt som et skudd på min smykre kropp Kan bare 17. mai og heile konfirmasjonsulamitten komme. Så noen rånice brune sko i butikken til dressen også som jeg vurderer å invistere i når jeg henter buksa. Den var akkurat litt for lang e beina, men butikken sendte buksen til skredder og det skulle vel fikse biffen. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er det lov til å gå uten sokker i skoene på 17. mai, hvis det er pent vær? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har noen en super-duper guide til hvordan man knytter en sløyfe? Får ikke til å knytte sløyfe! Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg var på youtube, lokeland. De funket tydeligvis ikke. :!: Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Sløyfe eller slips på 17 mai? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har aldri skjønt hvorfor noen vil bruke sløyfe i det hele tatt... 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg var på youtube, lokeland. De funket tydeligvis ikke. :!: Then you're doomed. Nei seriøst, trening gjør mester som med alt annet. Sløyfe eller slips på 17 mai? Velg det du selv liker. Selv ville jeg dog uten tvil valgt slips. Jeg har aldri skjønt hvorfor noen vil bruke sløyfe i det hele tatt... Hvorfor liker du ikke sløyfer? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har ikke noe spesielt i mot sløyfer, jeg syns bare slips er penere i 99 av 100 tilfeller. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Deg om det, fkm. Ja, vi får håpe, lokeland. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har aldri skjønt hvorfor noen vil bruke sløyfe i det hele tatt... Tanken bare slo meg, da jeg ikke har noen slips som passer spesielt bra, får ta en titt på malford of london tenkte jeg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg tenker å skjøre sløyfe på 17 mai, rett og slett fordi 90% får med slips. Har dog ikke bestemt meg helt enda. I dag måtte jeg forklare personellet på H&M hva ett skohorn er Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Tror jeg satser på sløyfe, bare for å prøve noe nytt. Kjøpte min første sløyfe her om dagen. :pPat: Her kaller alle det skoskje, så når jeg sier skohorn skjønner folk ingenting.Edit: skjer med formateringen på forumet? Endret 3. mai 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er det lov til å gå uten sokker i skoene på 17. mai, hvis det er pent vær? Kommer vel an på resten av antrekket det. Tar seg dårlig ut til f.eks. en dress, uansett hva slags vær det er. Hva tenker du å gå i? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg tenker å skjøre sløyfe på 17 mai, rett og slett fordi 90% får med slips. Har dog ikke bestemt meg helt enda. I dag måtte jeg forklare personellet på H&M hva ett skohorn er Du tuller? Tror jeg hadde fått et akutt latteranfall om jeg var deg i den situasjonen. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Blir spennende å vise fram hva jeg har kjøpt etter noen dager i Las Vegas. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Får håpe det ikke er Vegas stil over det. White, White, White. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg tenker å skjøre sløyfe på 17 mai, rett og slett fordi 90% får med slips. Har dog ikke bestemt meg helt enda. I dag måtte jeg forklare personellet på H&M hva ett skohorn er Du tuller? Tror jeg hadde fått et akutt latteranfall om jeg var deg i den situasjonen. Kanskje fordi det heter skoskje. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har aldri hørt ordet skoskje før. Skohorn på google "Omtrent 89 900 resultater" Skoskje på google "Omtrent 2 630 resultater" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå