Bonna86 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Samboer har valgt ut antrekket til bryllupet vårt om snart tre måneder, og jeg gleder meg kjempemye. Jeg får ikke se ham før den store dagen. Han har valgt sjakett med sølv/grå vest. Har inntrykk at den ser slik ut: Jeg gleder meg, han blir så stilig! Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Jeg tenkte å kjøpe denne fra Hugo Boss for en 200 lapp... Er det noe som kan brukes på 17. mai? Det ble visst uaktuelt, jakken var ikke helt slik jeg trodde. Endret 1. mai 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Episk konsert i går! Noen andre som var der? http://www.youtube.com/watch?v=wEiP9eDcx3A http://www.youtube.com/watch?v=hhaXa96QkzY Endret 1. mai 2011 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Samboer har valgt ut antrekket til bryllupet vårt om snart tre måneder, og jeg gleder meg kjempemye. Jeg får ikke se ham før den store dagen. Han har valgt sjakett med sølv/grå vest. Har inntrykk at den ser slik ut: Jeg gleder meg, han blir så stilig! Sånn gikk jeg kledd i mitt bryllup. Synd at det ikke finnes andre anledninger hvor et sånt antrekk passer seg (for oss som ikke er medlem av den britiske adelen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Episk konsert i går! Noen andre som var der? http://www.youtube.com/watch?v=wEiP9eDcx3A http://www.youtube.com/watch?v=hhaXa96QkzY Var ikke der i går, men har hørt at musikken var så god som alltid, men at Waters har forvandlet The Wall til å bli en antikrig og antiautoritets-opera. Men litt får man vel tåle når musikken er såppas god! Endret 2. mai 2011 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Vurderer bukse nr. 5 (Dior). Yay or nay? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Sikkert et dumt spørsmål, men.... Er skjenne reelt det de selger på SF ekte vare? Er det noen merker som er slimmere enn andre? Tenker da f.eks på italienske. De burde vell være litt mer ungdommelig og ikke bare manne-mann? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Sikkert et dumt spørsmål, men.... skjenne reelt Endret 2. mai 2011 av cricket Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Åj. Har nettopp våknet. Har fri i dag! Endret 2. mai 2011 av Calico Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Første setning var for meg totalt uforståelig. Ja, mange merker hare både slim og mer konservativ passform, alt kommer an på modellen. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Mange opplyser ofte om mål, eller sier i fra om klærne er mer slimme enn andre. Dessuten er det bare å spørre, hvis du finner en bukse/jakke/genser elns du liker. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Back to topic plz. For 98458735739 gang, OT er tillatt i cafeen. Hvor mange ganger trengs det egentlig å sies? Tatt for mye møllers tran? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Sånn gikk jeg kledd i mitt bryllup. Synd at det ikke finnes andre anledninger hvor et sånt antrekk passer seg (for oss som ikke er medlem av den britiske adelen). Så sant, så sant. Han har visst bare leid, men det er kanskje like greit. Ble en fin sum allikevel, litt ironisk at hans utstyr koster fem ganger mer enn kjolen min (som regel er det jo kvinnene som bruker mest penger). Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Sånn gikk jeg kledd i mitt bryllup. Synd at det ikke finnes andre anledninger hvor et sånt antrekk passer seg (for oss som ikke er medlem av den britiske adelen). Så sant, så sant. Han har visst bare leid, men det er kanskje like greit. Ble en fin sum allikevel, litt ironisk at hans utstyr koster fem ganger mer enn kjolen min (som regel er det jo kvinnene som bruker mest penger). Hva? Enten så betaler han vilt overpris, eller så er du usedvanlig nøktern. Jeg betalte vel ca. 3000 for leie av mitt antrekk, mens kjolen til kona kosta 14000. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Hva? Enten så betaler han vilt overpris, eller så er du usedvanlig nøktern. Jeg betalte vel ca. 3000 for leie av mitt antrekk, mens kjolen til kona kosta 14000. Det er vel heller jeg som er nøktern, min brukekjole kostet meg 1000 kr. Tror han betalte 5200 kr for leie av antrekket, i tillegg til at han også kjøpte sko. Endret 2. mai 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Merker at jeg plutselig fikk veldig lyst til å se kjolen din. 1k. Hmmm. Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Edit: Var der ja, veldig fornøyd med det enormt bra showet! Men tror ikke jeg hadde dratt igjen - kanskje... Musikkmessig var ikke det helt på høyde Jeg hadde dratt i går også jeg, om jeg hadde hatt muligheten. Merker at jeg plutselig fikk veldig lyst til å se kjolen din. 1k. Hmmm. Hvordan er det mulig? Tenkte det samme. Kjole til 1000,-, jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå