Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Samboer har valgt ut antrekket til bryllupet vårt om snart tre måneder, og jeg gleder meg kjempemye. Jeg får ikke se ham før den store dagen. Han har valgt sjakett med sølv/grå vest. Har inntrykk at den ser slik ut:

knize-morning-coat.jpg

Jeg gleder meg, han blir så stilig! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samboer har valgt ut antrekket til bryllupet vårt om snart tre måneder, og jeg gleder meg kjempemye. Jeg får ikke se ham før den store dagen. Han har valgt sjakett med sølv/grå vest. Har inntrykk at den ser slik ut:

knize-morning-coat.jpg

Jeg gleder meg, han blir så stilig! :D

Sånn gikk jeg kledd i mitt bryllup. Synd at det ikke finnes andre anledninger hvor et sånt antrekk passer seg (for oss som ikke er medlem av den britiske adelen). :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Var ikke der i går, men har hørt at musikken var så god som alltid, men at Waters har forvandlet The Wall til å bli en antikrig og antiautoritets-opera.

Men litt får man vel tåle når musikken er såppas god! :cool:

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Sikkert et dumt spørsmål, men....

Er skjenne reelt det de selger på SF ekte vare?

Er det noen merker som er slimmere enn andre? Tenker da f.eks på italienske. De burde vell være litt mer ungdommelig og ikke bare manne-mann?

Lenke til kommentar

Sånn gikk jeg kledd i mitt bryllup. Synd at det ikke finnes andre anledninger hvor et sånt antrekk passer seg (for oss som ikke er medlem av den britiske adelen). :D

Så sant, så sant. Han har visst bare leid, men det er kanskje like greit. ;) Ble en fin sum allikevel, litt ironisk at hans utstyr koster fem ganger mer enn kjolen min (som regel er det jo kvinnene som bruker mest penger). :)

Lenke til kommentar

Så sant, så sant. Han har visst bare leid, men det er kanskje like greit. ;) Ble en fin sum allikevel, litt ironisk at hans utstyr koster fem ganger mer enn kjolen min (som regel er det jo kvinnene som bruker mest penger). :)

Hva? Enten så betaler han vilt overpris, eller så er du usedvanlig nøktern. ;)

Jeg betalte vel ca. 3000 for leie av mitt antrekk, mens kjolen til kona kosta 14000.

Lenke til kommentar

Hva? Enten så betaler han vilt overpris, eller så er du usedvanlig nøktern. ;)

Jeg betalte vel ca. 3000 for leie av mitt antrekk, mens kjolen til kona kosta 14000.

Det er vel heller jeg som er nøktern, min brukekjole kostet meg 1000 kr. :)

Tror han betalte 5200 kr for leie av antrekket, i tillegg til at han også kjøpte sko.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Edit: Var der ja, veldig fornøyd med det enormt bra showet! Men tror ikke jeg hadde dratt igjen - kanskje... Musikkmessig var ikke det helt på høyde ;)

Jeg hadde dratt i går også jeg, om jeg hadde hatt muligheten.

Merker at jeg plutselig fikk veldig lyst til å se kjolen din. 1k. Hmmm. Hvordan er det mulig?

Tenkte det samme. Kjole til 1000,-, jeg er skeptisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...