Potteplantee Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei! Har et kjapt spørsmål jeg ikke gidder å lage en egen tråd for! Noen som vet hvor jeg kan få tak i en skjorte lik denne: Link! En ganske "basic" skjorte, så skal jo ikke være noe problem! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hennes og mauritz? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Noen som har bestilt chinos/chino-shorts fra tailorstore her? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ja, hvordan det? Kan i hvert fall si at det litt tyngre stoffet virker av høyere kvalitet og krøller seg ikke like lett som det lettere stoffet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Ja, hvordan det? Kan i hvert fall si at det litt tyngre stoffet virker av høyere kvalitet og krøller seg ikke like lett som det lettere stoffet. Prøver meg på chino-shorts. Satser på at sjansen for å drite seg ut med det er lavere enn med skjorter. Tar målene fra en standard chino jeg har bruker og målene til den, var det det du gjorde? Endret 1. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Selv målte jeg på meg selv, men kan ikke se noen grunn til at det skal være noe stor forskjell fra å måle på en chinos du har fra før som du mener sitter godt og på deg selv. Endret 1. mai 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Takker for gratulasjoner! Synd Magpies ble litt voldtatt på dagen din da. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Takker for gratulasjoner! Synd Magpies ble litt voldtatt på dagen din da. Ja, dessverre. Fikk sett deler av kampen, så da jeg dro sto det 1-0 og så ikke så ille ut Var på Oldenborg - Vålerenga da, det var jo moro. Vant jo 1-12 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Gratulerer, Pat! Har bestilt et par skotrær fra cedarvillestore og 3 par Falke Invisible-sokker fra Asos. Heller ikke dumt med fri frakt fra Asos Lenke til kommentar
operg Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Noen forslag til butikker i Trondheim som selger ullskjorter i litt tykkere stoff? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Da har jeg endelig en grunn til å poste her. Jeg leter etter en sommerjakke for tiden. Jeg ser for meg en blå trenchcoat eller lignende. Har også planer om å kjøpe meg et par hvite skinny-jeans. Jeg pleier å gå for Cheap Monday, men har dere tips til andre bukser som har en god passform? Sjekk Acne og NN.07 Skal du ha hvite bukser, anbefaler jeg forresten chinos og ikke jeans. Så slipper du å se ut som 50% av pakistanerne i Drammen. Follestad har en fin trench fra Oscar Jacobsen hvertfall, om ikke 3000 er for mye Takk for tpset ang. buksene. Det blir dessverre litt mye med 3000,- for en jakke, så jeg tar imot forslag til andre jakke. Jeg holder meg under 2000kr der. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hvor mye lengre skal skjorteermene være enn dressjakkeermene sånn ca? Lurer på om jeg skal kjøpe en blazer fra Styleforum, men er ikke helt sikker på om ermene er lange nok. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Chino-shorts fra tailorstore bestilt. Ble lilla og khaki, håper jeg ikke fucket opp målene. Satser på det. Endret 1. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Du får si ifra, sitter å holder på en bestilling. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hvor mye lengre skal skjorteermene være enn dressjakkeermene sånn ca? Lurer på om jeg skal kjøpe en blazer fra Styleforum, men er ikke helt sikker på om ermene er lange nok. Har postet denne en million ganger før, men det skader vel ikke å gjøre det igjen... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hvor mye lengre skal skjorteermene være enn dressjakkeermene sånn ca? Lurer på om jeg skal kjøpe en blazer fra Styleforum, men er ikke helt sikker på om ermene er lange nok. Én tomme er vel tommelfingerregelen om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) fkm; har lest den, men jeg var liksom ute etter ett fast mål i centimeter eller tommer eller noe liknende, for å se om det passet til lengden på ermene på skjortene mine... Mange takk, lokeland : ) Endret 1. mai 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå