DexterMorgan Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) 28" er ikke spesielt lite, selv bruker jeg 29" og ser mange ganger daglig folk jeg er 100% sikker er mindre i livet enn meg... EDIT: Forresten, er det noen her som har bestilt noe fra den svenske siden til Acne, og vet om man får toll på det man bestiller derifra? Endret 30. april 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) 28" er uansett det minste de fleste produsenter produserer av bukser og jeans og det blir sjeldent tatt inn mange av de i butikker og de som blir tatt inn forsvinner før jeg rekker å få kjøpt dem. PRL har jo ikke mindre enn 30". Det samme gjelder Zara etter min erfaring. Endret 30. april 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 28" er ikke spesielt lite, selv bruker jeg 29" og ser mange ganger daglig folk jeg er 100% sikker er mindre i livet enn meg... EDIT: Forresten, er det noen her som har bestilt noe fra den svenske siden til Acne, og vet om man får toll på det man bestiller derifra? Svenske siden til Acne? Eller webshoppen til Acne bare? Sistnevnte har jeg bestilt fra, og der er mva inkludert i prisen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Har de ikke bare én side da..? Jeg bestilte fra acnestudios.com og der er toll inkludert. Sakset derifra: Norway All orders going to Norway are shipped on a DDP (Delivery Duty Paid) basis, meaning that Norwegian taxes (MVA) and custom duties are included in the price. Så når jeg kjøpte buksa var prisen i NOK og inkludert MVA. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det er det jeg tror også, at de har en side altså. Lenke til kommentar
geil Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Gratulerer med dagen til @PatSharpX Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Gratulerer med dagen, Patsharp ! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Kanskje det blir Newcastle seier over Scousers på dagen? Det hadde ikke vært en ille bursdagsgave det! Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Tror jeg suste litt i stad, mente selvsagt WebShopen til Acne. MEn, greit mange takk : ) Gratulerer med dagen, PatSharpX! Endret 30. april 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Gratulerer Pat! Nå har jeg sagt det her, på Twitter og på Facebook. Får holde Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kathrine sørland om david beckham i bryllupet: David Beckham hadde på seg en dress fra Ralph Lauren, og ganske likt seg selv så hadde han tatt en vri på etiketten og hadde lagt slipset over skjortekragen. - Men det så jo faktisk stilig ut. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7613050 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå