cbfn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Bussturen til Stavanger var rimelig jævlig, ja. Å ha en syklus på opp- og nedturer rundt 4 ganger på en tur var spesielt. Glad jeg tok fly hjem! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Vet det til tider kommer en del spørsmål angående matching av dress, skjorte, slips og PS. Art of Manliness har en ganske omfattende guide som tar for seg akkurat dette: http://artofmanliness.com/2011/04/26/match-tie-with-shirt-suit/ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg hadde hotellrommet mitt fram til mandag og flybillett litt utpå mandagen en gang siden jeg var for sen til å bestille til søndagen, men 5-6 dager før vi skulle dra ble selvfølgelig tentamen i samf. øk. flyttet til akkurat den mandagen, lol... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ja, vi sto i hovedringen eller hva det nå ble kalt, og vi vant årets buss i tillegg, men jeg trodde alle busser som drar til stavanger får en eller annen form for ringplass jeg? Hvilket år var du russ? Du var ikke tilfeldigvis på The Lodge bussen? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Alive var en sjuk buss, creds for det! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Usikker på hvor mye creds det er i at en gjeng drittunger bruker masse penger på en buss, men takk, lol.. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Nå var det vel ikke drittungene som brukte penger. Endret 30. april 2011 av Christian B Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Joda, det var vi som brukte de Endret 30. april 2011 av fkm 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er det noen som har en polo fra PRL i small som de kan måle lengden på? Vurderer å kjøpe en fra Kent Wang, og vet PRL sine slim-fit i small passer meg i lengden, men er usikker på den fra Kent Wang og har lite å sammenligne med. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har en, men den ligger til vask akkurat nå. Kan komme med mål i morgen! Lenke til kommentar
geil Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er det noen som har en polo fra PRL i small som de kan måle lengden på? Vurderer å kjøpe en fra Kent Wang, og vet PRL sine slim-fit i small passer meg i lengden, men er usikker på den fra Kent Wang og har lite å sammenligne med. Når den ligger flatt uten at jeg strekker den er målene 48,5 foran og 54 bak fra armhule. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er det noen som har en polo fra PRL i small som de kan måle lengden på? Vurderer å kjøpe en fra Kent Wang, og vet PRL sine slim-fit i small passer meg i lengden, men er usikker på den fra Kent Wang og har lite å sammenligne med. Når den ligger flatt uten at jeg strekker den er målene 48,5 foran og 54 bak fra armhule. Det kan da umulig stemme. Eller er det bredden du oppgir mål for? Custom-fit på eBay ser ut til å ligge på 27" i lengden, om det hjelper deg overhodet. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 De som har brukt wax fra SF som proxy. Hvordan pleier dere å ta kontakt, og hvor lang tid tar det før han svarer? Sendte pm til han for to dager siden og har ennå ikke fått svar Lenke til kommentar
geil Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er det noen som har en polo fra PRL i small som de kan måle lengden på? Vurderer å kjøpe en fra Kent Wang, og vet PRL sine slim-fit i small passer meg i lengden, men er usikker på den fra Kent Wang og har lite å sammenligne med. Når den ligger flatt uten at jeg strekker den er målene 48,5 foran og 54 bak fra armhule. Det kan da umulig stemme. Eller er det bredden du oppgir mål for? Custom-fit på eBay ser ut til å ligge på 27" i lengden, om det hjelper deg overhodet. Stemmer fint det, men det forutsetter - som jeg skrev - at den ligger flatt uten strekk i. Strekker jeg den lett er målene omtrent 55/61. Da måler jeg altså fra under armhulen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Nå ble jeg bare enda mer forvirret. I følge målene som ligger på Kent Want (her) er Kent Wangs poloer i 27" lange, altså 68.58cm. Virker ikke det litt langt? Var forresten i Oslo på shoppingtur og greide søren ikke oppdrive en shorts i 28". Hva skjer med verden ... er Norge på vei til å bli feite? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Oh yes...Har du ikke merket hvordan dagens unger er betraktelig mer velfødde enn de var på 90- og tidlig 00-tallet? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 28" er ekstremt lite i livet da (!) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) I noen bukser kan jeg bruke 27", og NN.07 har jo ned til 27" i sine chinos, men de var litt pløsete på rumpa (noe jeg ikke eier). Men det er fullt mulig å få tak i 28". Bare ikke i Oslo, tydeligvis. Kjøpte et par fra Incotex i 28 som satt fint i livet, i tillegg til et par fra Zegna i 28 (de var en smule for store, men sitter fint med belte). Dessverre var de fra Incotex så svære at jeg måtte få dem sydd inn av svigermor, og i den prosessen ble de ødelagt ved skrittet. Stoffet krøllet seg på en merkelig måte slik at sømmen i skrittet ble rar. Mitt problem er vel ikke å finne bukser i 28" (selv om det selvfølgelig også er problematisk), men derimot å finne bukser som sitter i rumpa og lårene. Jeg har verdens verste kyllinglår. Tenkte derimot at Acnes chino-modell "Guy" måtte være siste utvei, og bestilte den i stad. Endret 30. april 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå