geil Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Teiteste jeg har hørt, men okey. Det er det lov til å synes. Ellers nevner AnewZ en viktig grunn. Tilsvarende i Norge og, Nils Arne Eggen er ridder av St. OIavs orden. Endret 29. april 2011 av geil Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hva? Er det slik at media selektivt fremstiller personer på en slik måte at de selger flere opplag? Det er det verste jeg har hørt... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Den diskusjonen kan dere ta på fotballforumet hvis det finnes, ikke her... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Forresten så ser jeg ikke helt hvorfor det skal være verre at idrettspersonligheter skal få utmerkelser enn at andre skal det. Jeg har flere i familien som er riddere av st. olavs orden for å ikke gjøre stort annet enn å tjene penger til seg selv, så at f.eks. Marit Breivik, som har tilført Norge både ære og oppmerksomhet blir tildelt samme orden syns jeg er helt passende. 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Tja, jeg vil vel tro at de da i samme slengen har skapt en arbeidsplass og to. Så vidt jeg har skjønt, så symboliserer disse utmerkelsene anerkjennelse for bidrag til ens medmennesker. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 http://www.vg.no/sport/haandball/artikkel.php?artid=10092902 Bare jeg som tenker "hipster"? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Nja, jeg tenkte først "HHAHHAAHAHAHAH" også tenkte jeg det samme igjen. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Noen her som har erfaring med Bubbleroom.no? Lang leveringstid? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Som selverklært hipster forstår jeg ikke hva noe av det har med å være hipster å gjøre. Jeg trimmet forresten barten tidligere i dag, men ærlig talt, man bruker jo bare mascara hvis man skal farge barten. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Noen av dere som har buss som har ringplass i kveld da? Neh, hadde ikke det gitt. Men stemning var det uansett. Kom hjem nå. Blir fort en tur til i morgen. Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Stemning og stemning, var bare masse raving i ringene etter hva jeg fikk med. Får satse på at det er bedre imorra Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Forventet du noe annet enn rave i ringene? Vet ikke om det kommer til å bli så mye annet i morgen... Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Egentlig ikke, men er ikke så dødsfan av hele stek-konseptet som tryvann tydeligvis dreier seg om. Nå gikk jeg glipp av artistene og da, kom relativt sent. inb4 "hvorfor drar du da?", hele bussen min drar dit. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Kjipt på Tryvann om man ikke har buss i ringen... Vi hadde 4 av 5, og den ene dagen vi ikke var i ringen dro jeg etter en halvtime eller noe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Fredrik, hadde dere ringplass i Stavanger (om dere var der)? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ja, vi sto i hovedringen eller hva det nå ble kalt, og vi vant årets buss i tillegg, men jeg trodde alle busser som drar til stavanger får en eller annen form for ringplass jeg? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Nei, det gjør de ikke. I fjor sto det rekker med busser ovenfor der hvor de sto og hadde ringplass. Men ringplassen der er jo også litt anderledes der enn på Tryvann. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Nei, det gjør de ikke. I fjor sto det rekker med busser ovenfor der hvor de sto og hadde ringplass. Men ringplassen der er jo også litt anderledes der enn på Tryvann. Det stemmer. Sykt hendig for oss at vi hadde ringplass i kongeparken, hvert fall siden kjøreturen tok oss 26timer! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Lol, kjøreturen til og fra Stavanger var helt jævlig ass. Det hjalp ikke at vi kom hjem 07.00 mandag morgen, og at jeg hadde tentamen i samfunnsøkonomi 08.00 samme dag :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå