Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg til jeg får en terrasse eller balkong... :dontgetit:

Men det er ikke feil å sitte på brygga på Landøya med fiskestang og pils heller!

Sendte mail til Kent Wang og spurte om det var mulighet for å få nedskrevet verdien til $30 og fikk dette svaret:

We don't fill a customs declaration for packages under 1 lb as it is not required by the US. This usually results in no customs duty paid by the receiver.

A shirt is under 1 lb, but two shirts are over.

Unfortunately, we cannot write an incorrect value for the declaration if we were to fill one out.

Teitinger. Hva tror dere en poloskjorte veier?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Mange som så på bryllupet i UK eller? Jeg elsker britisk pomp og prakt. William var sykt stilig.

Enig, men skjønner ikke greia med å ha så lange bukser at de subber i bakken. Så ganske mange av mennene som hadde det. Sitter også å funderer over hva i pokker Beckham-ene gjorde der, men det er nå en annen sak.

Kjolen til Kate var jo vakker.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Også, noen som så skjortekragen og slipset til Beckham? Jeg syntes det så helt bak mål ut å gå med slik krage, som man for det meste bruker sammen med sløyfer, og bruke slips i tillegg... Mulig det er vanlig, jeg har ikke peiling, men jeg syntes det så helt på tryne ut. Fant bilde, forresten.

victoria_beckham_royal_wedding.jpg

Først trodde jeg det var en mao-krage, men det er altså en slik

Lenke til kommentar

Ikke bare er han og har vært en ok fotballspiller. Han har også jobbet utrolig mye med for eksempel å få VM til England osv. Han er alt i alt en strålende representant for fotballen. Kona har forsåvidt også hatt en større karriere enn de fleste her inne vil noen gang oppnå ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...