Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Gleder meg forøvrig til å benke meg på terassen med noen kalde pils. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Jeg gleder meg til jeg får en terrasse eller balkong... Men det er ikke feil å sitte på brygga på Landøya med fiskestang og pils heller! Sendte mail til Kent Wang og spurte om det var mulighet for å få nedskrevet verdien til $30 og fikk dette svaret: We don't fill a customs declaration for packages under 1 lb as it is not required by the US. This usually results in no customs duty paid by the receiver. A shirt is under 1 lb, but two shirts are over. Unfortunately, we cannot write an incorrect value for the declaration if we were to fill one out. Teitinger. Hva tror dere en poloskjorte veier? Endret 29. april 2011 av lokeland Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Han skriver jo at en skjorte er under, og to er over. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 En skjorte veier ikke nødvendigvis det samme som en polo da Bestilte forresten et belte fra Equus Leather. Blir spennende å se resultatet! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Mange som så på bryllupet i UK eller? Jeg elsker britisk pomp og prakt. William var sykt stilig. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Mange som så på bryllupet i UK eller? Jeg elsker britisk pomp og prakt. William var sykt stilig. Er bare glad det er overstått, slik at man kan finne noe annet på nettavisene igjen. 4 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Mange som så på bryllupet i UK eller? Jeg elsker britisk pomp og prakt. William var sykt stilig. Enig, men skjønner ikke greia med å ha så lange bukser at de subber i bakken. Så ganske mange av mennene som hadde det. Sitter også å funderer over hva i pokker Beckham-ene gjorde der, men det er nå en annen sak. Kjolen til Kate var jo vakker. Endret 29. april 2011 av lokeland Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Også, noen som så skjortekragen og slipset til Beckham? Jeg syntes det så helt bak mål ut å gå med slik krage, som man for det meste bruker sammen med sløyfer, og bruke slips i tillegg... Mulig det er vanlig, jeg har ikke peiling, men jeg syntes det så helt på tryne ut. Fant bilde, forresten. Først trodde jeg det var en mao-krage, men det er altså en slik Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kjolen til Kate var jo vakker. Agreed! Sykt fin. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Det er ikke helt uhørt til morning suit DexterMorgan. Men det er nok m er vanlig å bruke cravat til den typen krage. Endret 29. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Har sett det før, bl a her. Her er et eksempel fra en nettbutikk og her fra Ocean's Eleven. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kjolen til Kate var jo vakker. Agreed! Sykt fin. Rumpa til Pippa var jo vakker. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Beckham er antrukket riktig. Det er ikke et slips, men en cravat. http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1381834/Victoria-Beckham-Royal-Wedding-dress-minimalistic-navy-David-looks-sharp-black.html Flere bilder og beskrivelse av hva de begge har på seg. Sånn, da har jeg uttalt langt mer om bryllupet enn hva jeg hadde håpet. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Han hadde medaljen på feil side. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Aha, greit. Selv syntes jeg det så veldig rart ut, men greit hvis de tliksom er det som er riktig : p Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hvorfor har han i det hele tatt den medaljen? Han er jo bare en PR-kåt fjott med et bredt glis og ei underernært kone som soler seg i glansen. Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hører rykter om at er en helt OK fotballspiller, ikke uhørt at meritterte idrettsutøvere får tilsvarende utmerkelser. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Teiteste jeg har hørt, men okey. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ikke bare er han og har vært en ok fotballspiller. Han har også jobbet utrolig mye med for eksempel å få VM til England osv. Han er alt i alt en strålende representant for fotballen. Kona har forsåvidt også hatt en større karriere enn de fleste her inne vil noen gang oppnå 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Er det det teiteste du har hørt at folk som utmerker positivt seg som representanter av landet sitt i idrettssammenheng får utmerkelser? Da har du i så fall ikke hørt mye teit... 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå