Kakebakelate Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Acnebutikkene er vell de som burde ha størst utvalg, ellers så var det vell en butikk på Sten og Strøm som solgte mye Acne. Men ta det jeg sier med en spade salt. Har ikke vært i Oslo siden i fjor sommer. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Sist gang jeg var på butikken på S&S som du refererer til var det vel ikke alt for mye å velge mellom, men er en stund siden jeg var der nå. Tenkte litt på Acne-butikken i Bogstadveien, men har aldri vært innom der, så vet lite om utvalget der. Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Acne i Bogstadveien har ikke hvite bukser, men Tatler rett opp veien har. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Takker! Videre til neste spørsmål: Slimme shorts i str. 27-28" - hvem fører det, hvor er det å finne i Oslo? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Av ren nysgjerrighet, noen på MoV som skal på tryvann i kveld? Jeg skal. Second that! http://www.youtube.com/watch?v=7a0ANtR4pBU Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Er jo neste uke den skikkelige begivenheten er Misunner forresten ikke russen i Oslo-området noe særlig, russetiden i Stavanger virker så evig mye mer gøy - og ikke minst harry som faen Awwe yea. Glede meg som f til neste år. Det burde du! Nå vet jeg ikke når påsken er neste år, men dere er vel ikke russ i påsken slik vi var? Sykeste påskeferien jeg har opplevd hvertfall Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Russetiden var sykt bra! Skulle gjerne skrudd tiden 5år tilbake akkurat nå Noen av dere som har buss som har ringplass i kveld da? Endret 29. april 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Russetiden var sykt bra! Skulle gjerne skrudd tiden 5år tilbake akkurat nå Noen av dere som har buss som har ringplass i kveld da? Ta på deg russebuksen, skrap av "2007" og sleng deg med på festen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ja, så kan vi synge Vålerenga sanger sammen. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Å gud, jeg avskyr folk som ikke greier å gi slipp på russeturen og feirer flere år på rad. Edit: Vålerenga Endret 29. april 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Gruer meg litt til å begynne å matche antrekk til russebuksa da, hva kjørte dere når dere var russ? Lokeland..... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 T-skjorte og hettegenser. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Gruer meg litt til å begynne å matche antrekk til russebuksa da, hva kjørte dere når dere var russ? Lokeland..... Gå med russeklær og sko som tåler litt. Anbefaler ikke å forsøke seg på v-halsgenser og skjorter og den slags, det ser bare dumt ut. Enkle, ensfargede t-skjorter som sitter godt, så er du golden. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Var det jeg regnet med egentlig, men måtte få det bekreftet fra noen som allerede har vært i russetida. Takk for tips. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Russetiden var sykt bra! Skulle gjerne skrudd tiden 5år tilbake akkurat nå Noen av dere som har buss som har ringplass i kveld da? Ta på deg russebuksen, skrap av "2007" og sleng deg med på festen. Hehe, 2006 faktisk Nei, blir ikke det samme. Må jo ha alle vennene sine der osv. Tror heller ikke jeg hadde orket. Lenke til kommentar
Populært innlegg Kokobananas Skrevet 29. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. april 2011 Eg synest hettegenser (gjerne i navy eller grått) og converse er heilt greitt til russebuksa. Lite originalt, men herreminhatt, ein går jo i same bukse som ein million andre uansett. Eg avskyr ikkje å slappe av i bikini på terrassen. Fann til og med solbrillene mine! 12 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ta på deg russebuksen, skrap av "2007" og sleng deg med på festen. Hehe, 2006 faktisk Nei, blir ikke det samme. Må jo ha alle vennene sine der osv. Tror heller ikke jeg hadde orket. Hvorfor klarte jeg ikke å regne ut at 2011-5=2006? Jeg var jo selv russ i 06. Jeg blir stadig dummere. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det er alderen I tell you! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Eg synest hettegenser (gjerne i navy eller grått) og converse er heilt greitt til russebuksa. Lite originalt, men herreminhatt, ein går jo i same bukse som ein million andre uansett. Eg avskyr ikkje å slappe av i bikini på terrassen. satt litt ute på balkongen i sta sjæl, men nå sitter jeg å "jobber med oppgave". Skal straks ut i parken bak her å grille og drikke pils med noen kompiser. Helt fair! Edit: Der kom roomien min med en kald Corona med lime oppi! Endret 29. april 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Pils hadde vore digg, men eg sparer meg heller så eg kan vere med på motorsykkeltur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå