Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er du Alliha?

Ganske godt gjort å ikke knytte slips før nå.... Man skal komfirmeres i selvknytta slips etter min mening ;

Eg er 17. :blush:

Edit: Ikke vits for meg å gi råd på slipsknuter, men bra du har begynt å knyte selv, kan ikke være myndig men måtte dra til pappa for hjelp om en skal ha på seg slips ;)

Endret av Deneb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2404_olive.png2404_charcoal.png

Hva synes dere om denne fra Bergans som en vårjakke? Kom over den i en butikk og synes den virka interessant til å være Bergans.

Den var i militærgrønn og marineblå.

Det er et par ting som er verdt å nevne:

- Bildet lyger litt. Stoffet er ikke i så glatt og 'glinsende' stoff som det ser ut som, det er vanlig stoff-stoff (veit ikke hvordan jeg skal forklare det), ganske matt.

- Fargen er ikke så sterk, den er litt mer blass.

Dårlige bilder, den så mye bedre ut irl, egentlig.

Lenke til kommentar

Du trenger virkelig ikke å poste det samme spørsmålet flere steder...

Så du vet ikke om noen nettbutikker?

Om jeg hadde visst det så hadde jeg sagt det i tråden du laget :roll:

Sånn jakke interreserer meg ikke mer enn at det kunne vært kjekt med en som det på sykkelturer, men da tar jeg nok bare en fra en tilfeldig sportsbutikk.

Lyseblå skjorte, royal blue polka dot slips og hvitt PS med blå kant?

Går det an eller blir det veldig mye blått?

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Smågrumpy ... Begynner å bli litt sent skjønner jeg :p

Anywhoo fant jeg denne:

windbreaker-160-46598.jpg

http://www.bubbleroom.no/herre/jakker-1/windbreaker-160-3

Noen kjappe innspill? Tenkte jeg skulle bestille den

Nei, egentlig ikke.

Men du klarer jo helt tydelig å bruke google selv. Så hvorfor vi skal google for deg skjønte jeg ikke.

Å siden du ikke hadde kommet med noen kommentar på det at lokeland hadde tipset deg om sportsbutikker så er det helt umulig for oss her å vite om du har sjekket de eller ikke.

Ellers har jeg ingen spesiell kommentar til jakken annet enn at jeg ikke likte fargen. En regnjakke som jeg ser det.

Hadde dog vært skeptisk til kvaliteten med tanke på prisen.

Lenke til kommentar

Du har rett, burde kommentèrt svaret.

Men ang. jakken så er ikke kvaliteten noe særlig nøye. Seff kjekt om den ikke rakner første dagen men allikevel er bare for å ha noe annet enn vinterjakken min nå som det våres i luften :)

Kan slenge inn en mini-anmeldelse når jeg har motatt jakken :)

Ang. nettbutikker... Burde det kanskje vært en tråd (som er sticky) med lister over gode nettbutikker?

Ja, det går an å google "klesbutikk på nett" men er kjekt å kunne bla gjennom en liten liste. Spesielt siden mange nettbutikker er så inn i h"#%&¤!e dyre. En egen liten liste over butikker med overkommelige priser kanskje?

Just saying

Lenke til kommentar

Linker til nettbutikker med greit utvalg av pocket squares?

Er en fordel om de ikke skal ha 25$ i frakt også for et par stk.

Lokale butikken skal ha 200kr + for pocket sqares, insane vil jeg si.

Sjekk ut Kent Wang, har lest på SF at de/han har utrolig kvalitet i forhold til pris. Slipsene (ihvertfall de i grenadine) og poloene skal også være av veldig høy kvalitet! Gleder meg til å kjøpe noen par. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig en grunn til å poste her. Jeg leter etter en sommerjakke for tiden. Jeg ser for meg en blå trenchcoat eller lignende. Har også planer om å kjøpe meg et par hvite skinny-jeans. Jeg pleier å gå for Cheap Monday, men har dere tips til andre bukser som har en god passform?

Lenke til kommentar

Linker til nettbutikker med greit utvalg av pocket squares?

Er en fordel om de ikke skal ha 25$ i frakt også for et par stk.

Lokale butikken skal ha 200kr + for pocket sqares, insane vil jeg si.

Sjekk ut Kent Wang, har lest på SF at de/han har utrolig kvalitet i forhold til pris. Slipsene (ihvertfall de i grenadine) og poloene skal også være av veldig høy kvalitet! Gleder meg til å kjøpe noen par. :)

Kom gjerne med erfaringer om du bestiller en poloskjorte. Har vurdert å gå til innkjøp av et par-tre fra PRL til sommeren, men om de fra Kent Wang er på høyde med de tar jeg jo heller de og sparer litt penger og logoflash. Men det store spørsmålet for min del er jo hva de legger i slim fit.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig en grunn til å poste her. Jeg leter etter en sommerjakke for tiden. Jeg ser for meg en blå trenchcoat eller lignende. Har også planer om å kjøpe meg et par hvite skinny-jeans. Jeg pleier å gå for Cheap Monday, men har dere tips til andre bukser som har en god passform?

En blå/navy trench er ikke noe dumt valg.

Når det kommer til jeans så sjekk ut Acne og Nudie også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...