Deneb Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Ser du behovet for en måte å bedre formidle ironi over internett da? Endret 27. april 2011 av Deneb 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Nettopp sett ferdig sesong 2 av The Wire, fet serie. http://www.youtube.com/watch?v=QJn-9TP7uUM Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Gled deg! Det blir bare bedre og bedre beste serien jeg har sett Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Twin Peaks vinner, The Wire og Sopranos rett bak Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 "You know what they call people that pay that much attention to their clothes?" "Mhm - a grownup." Første jeg tenkte på var: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hva er egentlig greia med størrelsen på denne? Hvordan kan den være 38" i brystet når størrelsen er 32/42? Trodde jeg hadde funnet noe i min størrelse, men ble fort skuffet Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Eg treng ein midlertidig, grå billigdress. Kor bør eg gå? edit: midlertidig som i at eg kjem ikkje til å bruke den lenge, mest sannsynleg, ikkje meint som leiing. Endret 28. april 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Stavanger. Dååååå var det gjort. Ikkje klag på knuten, forresten, det er første gongen eg har prøvd sjølv. Endret 28. april 2011 av Alliha Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Skaff deg et annet slips og knyt det med en four in hand. Dereter knepper du opp den nederste knappen på dressen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Og en ny skjorte med større krage. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Begge deler var ting eg kjøpte for å sjå korleis det kjem til å sjå ut. Kragen på skjorta er forresten og veldig mjuk, så eg skal sjå etter ei skikkeleg. Slipset føles ut som ein pysjamas. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Snippene på kragen skal helst gå under jakkeslagene, så det er bare å ha det i bakhodet. En bred spread krave hadde gjort seg. Det er for øvrig et seersucker-slips (om jeg ser ikke helt feil), så det er ikke rart det minner deg om pysjamas (om du har hatt pysjamas i seersucker så klart) Flott til sommeren, vurderer å kjøpe et selv, men vil helst ha en seersucker-blazer. Edit: Typo Endret 28. april 2011 av lokeland Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Stavanger. Dååååå var det gjort. Ikkje klag på knuten, forresten, det er første gongen eg har prøvd sjølv. *klaaaaage* Neida. En av de første slipsknutene jeg posta her så også ut som din, og jeg hadde da knytt selv i mange år. MoV-gjengen tok meg så varsomt i skole, atte. Jeg likte fargekombinasjonen. Slipsknuten fikser du med litt øving, synd med skjortekragen som er for liten, bare. Den funker kanskje for seg selv eller under en crewneck, men til en dress ble det litt feil, dessverre. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hvor gammel er du Alliha? Ganske godt gjort å ikke knytte slips før nå.... Man skal komfirmeres i selvknytta slips etter min mening Ikke så ofte en ser cargobukser som ser greie ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kanskje han har en snill mor/far som gjør det for han ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er det deg? Eller har du noe info om de cargo-ene? Er blitt keen på et par cargobukser som ikke er alt for dyre de siste dagene. Er ikke så glad i drasse rundt på vesker/sekker, og siden jeg skal reise litt i sommer er det jo greit med noen ekstra lommer. Har sett litt på disse. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Linker til nettbutikker med greit utvalg av pocket squares? Er en fordel om de ikke skal ha 25$ i frakt også for et par stk. Lokale butikken skal ha 200kr + for pocket sqares, insane vil jeg si. Endret 28. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er det deg? Eller har du noe info om de cargo-ene? Er blitt keen på et par cargobukser som ikke er alt for dyre de siste dagene. Er ikke så glad i drasse rundt på vesker/sekker, og siden jeg skal reise litt i sommer er det jo greit med noen ekstra lommer. Har sett litt på disse. Hentet fra Howtotalktogirlsatparties.tumblr.com Merket var tydeligvis "Brunello Cucinelli". Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hvor gammel er du Alliha? Ganske godt gjort å ikke knytte slips før nå.... Man skal komfirmeres i selvknytta slips etter min mening ; Eg er 17. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå