Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

"You know what they call people that pay that much attention to their clothes?"

"Mhm - a grownup."

Første jeg tenkte på var:

aww%20yeah.JPG?1300314474

Lenke til kommentar

Snippene på kragen skal helst gå under jakkeslagene, så det er bare å ha det i bakhodet. En bred spread krave hadde gjort seg.

Det er for øvrig et seersucker-slips (om jeg ser ikke helt feil), så det er ikke rart det minner deg om pysjamas (om du har hatt pysjamas i seersucker så klart) :p Flott til sommeren, vurderer å kjøpe et selv, men vil helst ha en seersucker-blazer.

Edit: Typo

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Stavanger.

Dååååå var det gjort. Ikkje klag på knuten, forresten, det er første gongen eg har prøvd sjølv. :p

*klaaaaage* :p

Neida. En av de første slipsknutene jeg posta her så også ut som din, og jeg hadde da knytt selv i mange år. MoV-gjengen tok meg så varsomt i skole, atte. ;)

Jeg likte fargekombinasjonen. Slipsknuten fikser du med litt øving, synd med skjortekragen som er for liten, bare. Den funker kanskje for seg selv eller under en crewneck, men til en dress ble det litt feil, dessverre.

Lenke til kommentar

Er det deg? Eller har du noe info om de cargo-ene? Er blitt keen på et par cargobukser som ikke er alt for dyre de siste dagene. Er ikke så glad i drasse rundt på vesker/sekker, og siden jeg skal reise litt i sommer er det jo greit med noen ekstra lommer.

Har sett litt på disse.

Lenke til kommentar

Er det deg? Eller har du noe info om de cargo-ene? Er blitt keen på et par cargobukser som ikke er alt for dyre de siste dagene. Er ikke så glad i drasse rundt på vesker/sekker, og siden jeg skal reise litt i sommer er det jo greit med noen ekstra lommer.

Har sett litt på disse.

Hentet fra Howtotalktogirlsatparties.tumblr.com

Merket var tydeligvis "Brunello Cucinelli".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...