Roberto Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Fin guide Thomas, men må nesten påpeke at personlig hygiene er minst like viktig! Lange negler, svettelukt, voksklumper i håret etc. etc. er selvfølgelig også nei-nei! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Tennissokker er så utrolig fælt. Så jeg støtter Thomas sitt forslag til straff på det punktet. Jeg fikk kjeft i klassen fordi jeg gikk med ankelsokker. Og det av guttene i tennissokker. :--\ Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Posten er oppdatert, nå med hygieneinstruksjoner PiRANhA. Lurer på om ikke jeg skal skrive en generell «hvordan bedømme en skjorte»-guide, skjorteinnkjøp er ingen enkel affære. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Den guiden var gull, thimas. Skulle virkelig ønske at alle gutter fulgte den. Med hensyn til bling. Jeg liker egentlig ikke bling på gutter, men noen kler det. Til dress kan dette faktisk se bra ut.. Men blingen bør være liten. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Den guiden var gull, thimas. Skulle virkelig ønske at alle gutter fulgte den. Med hensyn til bling. Jeg liker egentlig ikke bling på gutter, men noen kler det. Til dress kan dette faktisk se bra ut.. Men blingen bør være liten. 5144413[/snapback] Mansjettknapper er "bling" nok. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Eline: Med «bling», snakker vi da om en eller annen glinsende ting i øret? Det blir litt for høy Beckhamfaktor for min del, men hver sin smak. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Eline: Med «bling», snakker vi da om en eller annen glinsende ting i øret? Det blir litt for høy Beckhamfaktor for min del, men hver sin smak. 5144444[/snapback] Mhm, glinsende ting i øret. Noen kler det, andre ikke. Mansjettkanpper er kanskje bling nok. Men hvis man absolutt skal ha noe i øret av typen bling så burde den var liten eller moderat størrelse. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Thomas: Opprett en signatur med link til guiden din! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Klassiske mansjettknapper med monogram slår det meste spør du meg. Du tar ikke lindeberg-mansjettene på ballet, men det er nå meg.. Fredrik: Bruker de tennissokker til shorts ol? Du MÅ jo ha ankelsokker til sånt! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Sier mest om dem. Høres mildt sagt ille ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Klassiske mansjettknapper med monogram slår det meste spør du meg. Du tar ikke lindeberg-mansjettene på ballet, men det er nå meg.. Fredrik: Bruker de tennissokker til shorts ol? Du MÅ jo ha ankelsokker til sånt! 5144510[/snapback] Jepp, de gjør vel det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Var det jeg prøvde å si. At ankelsokker er milevis mye bedre enn slitne, rufsete tennissokker. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Men til dressen tar du ikke ankelsokker! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Monogram slår det meste, enig der, men skulpturer av monogrammene slår alt! Riktignok har jeg ikke slike selv ennå, blir pent nødt til å låne av pappa når jeg trenger sånt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Men til dressen tar du ikke ankelsokker! 5144531[/snapback] Det medfører riktighet. Da er det, som thomasr sier, sorte, tynne sokker. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Apropos sokker, det beste jeg vet om sommeren er å droppe sokkene til fordel for et par behagelige mokasiner. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Apropos sokker, det beste jeg vet om sommeren er å droppe sokkene til fordel for et par behagelige mokasiner. 5144593[/snapback] Takler så absolutt ikke å gå uten sokker i sko, med mindre det er snakk om sandaler. Det blir så klamt og jævlig uten sokkene. Thomas; jeg venter i stor spenning på skjorteguide. Kunne trengt en slik en. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Da har jeg oppdatert min lille guide med litt mer detaljer og fjas, om ikke flertallet her inne evner å kle og te seg brukbart på julens festligheter i år tror jeg ikke det finnes mye håp... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Posten er oppdatert, nå med hygieneinstruksjoner PiRANhA. Lurer på om ikke jeg skal skrive en generell «hvordan bedømme en skjorte»-guide, skjorteinnkjøp er ingen enkel affære. 5144409[/snapback] Har aldri sett på skjortekjøp som noe spesielt vanskelig, og da regner jeg med at jeg aldri har gjort dette helt "riktig". En guide ville vært ypperlig Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Skjorteintroduksjonen min tippet nettopp over 1000 ord, og den er langt fra ferdig... Om ikke dette blir det mest veldressede forumet som finnes er det i alle fall ikke min skyld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå