Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke helt sikkert at det er fake, men at han selgeren kjøper sko som ikke passerer kvalitetskontrollen til Converse, noe som kan forklare den lave prisen. Men tror jeg vil holde meg unna han fremover likevel. :p

 

Kan godt være det er B-vare, ja. Men da burde han jo i hvert fall opplyse om det, det vil jeg tro Converse også ville satt pris på at han gjorde.

Lenke til kommentar

Har ingen erfaring på punktet selv, og effektivt var feil ordvalg, men jeg lærte noe nytt om tøy ikke "steriliserer" seg (som ved lus f.eks.) ved nedfrysning.

 

 

Lus dør, sengemidd dør og de fleste småkryp som det.

Men det er ikke noe særlig bakterier som dør ved frysebokstemperatur, man må ganske mye kaldere enn det, en god del visstnok ned mot det absolutte nullpunkt (-273°C).

Men som sagt, de går i "dvale" eller blir trege, så kan jo hjelpe en liten stund, men du får ikke drept dem.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Vurderer å bestille et par skotrær fra ceddarvillestore.com og lurer på om noen har erfaringer med dem. Er det combination shoe tree som er tingen hvis de er til lave chukkas, seilersko, sneakers osv? Og jeg er litt i tvil om hvilken størrelse jeg skal gå for siden jeg bruker 42, og det er i grenseland mellom small og medium. Lurest å gå ned til small?

Link

Lenke til kommentar

Har ingen erfaring på punktet selv, og effektivt var feil ordvalg, men jeg lærte noe nytt om tøy ikke "steriliserer" seg (som ved lus f.eks.) ved nedfrysning.

 

 

Lus dør, sengemidd dør og de fleste småkryp som det.

Men det er ikke noe særlig bakterier som dør ved frysebokstemperatur, man må ganske mye kaldere enn det, en god del visstnok ned mot det absolutte nullpunkt (-273°C).

Men som sagt, de går i "dvale" eller blir trege, så kan jo hjelpe en liten stund, men du får ikke drept dem.

Bare å kjøpe seg en bedre fryseboks. Min ligger vel på rundt -100°C, og den er ikke spesielt god.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...