Teac Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Føler det med quilted er litt sånn at enten så elsker du det eller så hater du det. Det fins liksom ikke noe midt i mellom. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg er midt i mellom. Det finnes jo flere typer quilted, men Liddlesdale/Chelsea er for meg en fin jakke, uten særlig orginalitet. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Fant disse badeshortsene fra Lands' End, så ganske greie ut, ihvertfall for prisen! Blir nok noen sånne før sommeren slår til, alltid fint med litt enkle shortser. EDIT: Lol, sjekk alder på tilbakemeldingene. Endret 26. april 2011 av Christian B Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Fant disse badeshortsene fra Lands' End, så ganske greie ut, ihvertfall for prisen! Blir nok noen sånne før sommeren slår til, alltid fint med litt enkle shortser. EDIT: Lol, sjekk alder på tilbakemeldingene. Haha, du for trekke ned snitt alderen du da Ellers så badeshortsene helt kurante ut. Pris er det jo ikke noe å si på. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Nei, misliker sterkt glorete surfeshortser om sommeren, de blir jo aldri tørre. Er også vanskelig å finne noen ordentlige som i tillegg er rimelige. Men så elsker jeg jo også å vente på pakker fra Posten. Har bestilt så mye fra nett de siste måneden at det føles ut som hver uke var juleuke. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Paa vei tilbake fra USA med tomt bankkort og bagasjen full av godbiter 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Paa vei tilbake fra USA med tomt bankkort og bagasjen full av godbiter Tomt bankkort?! Nå håper jeg virkelig det er noen godbiter det er snakk om her! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 For mange, meg inkludert, så betyr ikke et tomt bankkort at man kunne ha kjøpt et hus. BTW, Conversene fra Kings-2006 er fake. Proof? Sjekk hva broren min fikk: 1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Paa vei tilbake fra USA med tomt bankkort og bagasjen full av godbiter Tomt bankkort?! Nå håper jeg virkelig det er noen godbiter det er snakk om her! Haha, er fattig student saa maatte dessverre spasere rett forbi Brunello Cuccinelli og lignende, men satser paa aa taa dem i neste omgang. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 BTW, Conversene fra Kings-2006 er fake. Proof? Sjekk hva broren min fikk: Er dette den selgeren som har vært diskutert tidligere i tråden? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Japp, har tilsammen bestilt rundt syv par til familie og kjente fra han, men dette var den første som faktisk bekreftet min mistanke. Dog er resten så og si perfekt, og for den prisen er de virkelig ikke ille. Synes det var litt kult til og med. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Aha, da kan jeg nesten ikke si annet enn: Hva var det jeg sa? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Kan jo dra det lengre og si at det kan være en produksjonsfeil. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ble disse på meg i dag Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Klart en produksjonsfeil, bestilte et annet par til fetteren min, og der var logoen riktig vei. Det var kun på den skoen, ikke skoparet, at merket var oppned. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det er jo ikke helt sikkert at det er fake, men at han selgeren kjøper sko som ikke passerer kvalitetskontrollen til Converse, noe som kan forklare den lave prisen. Men tror jeg vil holde meg unna han fremover likevel. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Håper det er produksjonsfeil Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Selvfølgelig er det produksjonsfeil, det var vel ikke meningen å lage en dårlig fake med oppnedmerke. Det bare skjer når man ikke har like bra kvalitetskontroll som converse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå