Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant disse badeshortsene fra Lands' End, så ganske greie ut, ihvertfall for prisen! Blir nok noen sånne før sommeren slår til, alltid fint med litt enkle shortser.

EDIT: Lol, sjekk alder på tilbakemeldingene.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Fant disse badeshortsene fra Lands' End, så ganske greie ut, ihvertfall for prisen! Blir nok noen sånne før sommeren slår til, alltid fint med litt enkle shortser.

EDIT: Lol, sjekk alder på tilbakemeldingene.

Haha, du for trekke ned snitt alderen du da :p

Ellers så badeshortsene helt kurante ut. Pris er det jo ikke noe å si på.

Lenke til kommentar

Nei, misliker sterkt glorete surfeshortser om sommeren, de blir jo aldri tørre. Er også vanskelig å finne noen ordentlige som i tillegg er rimelige. Men så elsker jeg jo også å vente på pakker fra Posten. :love: Har bestilt så mye fra nett de siste måneden at det føles ut som hver uke var juleuke.

Lenke til kommentar

Paa vei tilbake fra USA med tomt bankkort og bagasjen full av godbiter :)

Tomt bankkort?! Nå håper jeg virkelig det er noen godbiter det er snakk om her!

Haha, er fattig student saa maatte dessverre spasere rett forbi Brunello Cuccinelli og lignende, men satser paa aa taa dem i neste omgang.

Lenke til kommentar

Japp, har tilsammen bestilt rundt syv par til familie og kjente fra han, men dette var den første som faktisk bekreftet min mistanke.

Dog er resten så og si perfekt, og for den prisen er de virkelig ikke ille. Synes det var litt kult til og med. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...