Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yay. Er da helt normale wingtips (som sjeldent slår feil imo), og fra Loake til den prisen er det jo bare å løpe og kjøpe.

 

Hvor får man tak i Ray Ban solbriller billigst?

 

Tar gjerne link til norske nettsider såvell som ebay.

Prøv Otticanet.

Lenke til kommentar

Alright, da blir det en sesong til!

 

TF: Er selvsagt klar over det, men denne er nesten 10 cm over kneet når jeg står og det dobbelte når jeg sitter, derav tvilen.

 

Sånn ca. alle mine shortser er så "korte" om du vil, og i mine øyne er det sånn de skal være. Vil du ha lang shorts, kjøper du jo bare surfeshorts.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvis jeg ikke er helt på jordet, betyr 'polished' at det er corrected grain, og etter å ha vært på StyleForum har jeg fått med meg at det ikke er bra. :p

 

Er litt usikker selv, så spør like gjerne her. Er denne shortsen blitt for liten?

 

Så kanskje litt trang ut i livet, ellers var den fin.

Lenke til kommentar

Sånn ca. alle mine shortser er så "korte" om du vil, og i mine øyne er det sånn de skal være. Vil du ha lang shorts, kjøper du jo bare surfeshorts.

 

Vel, man kan jo ha noen som stopper 5-6 cm over kneet, uten at de er surfeshortser og knebukser av den grunn. Finnes mellomting.

Lenke til kommentar

 

Hvis jeg ikke er helt på jordet, betyr 'polished' at det er corrected grain, og etter å ha vært på StyleForum har jeg fått med meg at det ikke er bra. :p

 

Er litt usikker selv, så spør like gjerne her. Er denne shortsen blitt for liten?

 

Så kanskje litt trang ut i livet, ellers var den fin.

Noen ide om hvorfor det ikke er så bra? Lærtyper er ikke helt mitt yrke.

Lenke til kommentar

Sånn ca. alle mine shortser er så "korte" om du vil, og i mine øyne er det sånn de skal være. Vil du ha lang shorts, kjøper du jo bare surfeshorts.

 

Vel, man kan jo ha noen som stopper 5-6 cm over kneet, uten at de er surfeshortser og knebukser av den grunn. Finnes mellomting.

 

Det er ikke farlig å få litt farge på kroppen:)

Lenke til kommentar

Yay. Har de selv, så kan vel si at du må være forsiktig med dem når du bruker dem. Som i at brunfargen lar seg veldig lett skrape av, hvis man kommer nær bord/stoler osv osv.

 

Er litt usikker selv, så spør like gjerne her. Er denne shortsen blitt for liten?

 

bilde

Nei, ser passe ut. Ser sjelden pent ut med shorts som stopper ved/nedenfor kneskålene.

Lenke til kommentar

Tja… Strykefrie skjorter er vel heller en myte. Jeg har til dags dato aldri sett en "strykefri" skjorte som faktisk er strykefri. Klart, det finnes jo alskens triks som å la være å sentrifugere skjorta, og heller la den drypptørke på henger, noe som jo reduserer krøller etter vask – men etter en dags bruk så blir alle skjorter krøllete etter min erfaring. Og det er vel i overkant drøyt å vaske skjorta etter hver eneste gang man bruker den?

Min strykefrie fra Charles Tyrwhitt er definitivt strykefri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...