Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Er jo selvfølgelig en del douchebags og andre harry folk på slike arrangementer, og det kan jo bidra til et harrystempel. Men er enig med deg. Er flott at store arrangementer endelig tar turen til Norge, selv om jeg heller ville hatt Sensation BLACK her.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaller dere arrangementet for harry av prinsipp eller har dere noe konkret å vise til?

 

Jeg synes det er flott at Norge klarer å få til et arrangement som klarer å trekke til seg noen av de beste djene. Norske klubber/scener/arenaer har vell ikke akkurat vært overfylt av kvalitets housemusikk.

Nå var det vel strengt tatt ikke en norskt arangement, men et Nederlandsk et...

Ekstremt konstruktivt innlegg :thumbup:

 

Det er delvis norsk oppsett jo, men såklart er dette et nederlandsk konsept eller "franchise".

Endret av Teac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er da ingen hemmelighet at den typen arrangementer tiltrekker seg rimelig mange mennesker som scorer høyt på harry-skalaen.

Folk som befinner seg på harry-skalaen finner du på alle arenaer.

 

 

Mitt poeng var egentlig at jeg ikke ser noen grunn til å kritisere et slik arrangement opp og i mente pga noen få ikke klarer å oppføre seg, klær seg mindre appellerende og eller blir satt i arresten (mindre 0,5% av totalen).

 

Dette er snakk om artister som er i toppen av det de driver med innenfor sin sjanger. Flere av disse drar fulle klubber i f.eks Ibiza dag etter dag gjennom hele sommeren.

 

Men dette er vell noe av grunnen til at de store ikke tar turen innom lille Norge. Vi tar kun i mot pensjonister som vil spe på pensjonisttilværelsen (les: Iron Maiden, Metallica, Rolling Stones etc..)

Lenke til kommentar

Det er da ingen hemmelighet at den typen arrangementer tiltrekker seg rimelig mange mennesker som scorer høyt på harry-skalaen.

Folk som befinner seg på harry-skalaen finner du på alle arenaer.

 

 

Mitt poeng var egentlig at jeg ikke ser noen grunn til å kritisere et slik arrangement opp og i mente pga noen få ikke klarer å oppføre seg, klær seg mindre appellerende og eller blir satt i arresten (mindre 0,5% av totalen).

 

Dette er snakk om artister som er i toppen av det de driver med innenfor sin sjanger. Flere av disse drar fulle klubber i f.eks Ibiza dag etter dag gjennom hele sommeren.

 

Men dette er vell noe av grunnen til at de store ikke tar turen innom lille Norge. Vi tar kun i mot pensjonister som vil spe på pensjonisttilværelsen (les: Iron Maiden, Metallica, Rolling Stones etc..)

Ja, fy faen, det kommer bare pensjonistband til Norge. Utenom pensjonistband er det bare små garasjeband, for eksempel queens of the stoneage, amy winehouse, kaiser chiefs, klaxons, the killers, bright eyes, the view, ludacris, interpol, tokyo police club, billy talent, band of horses, flogging molly, jay-z, panic at the disco, the pigeon detectives, the ting tings, the wombats, the kooks, M.I.A, kanye west, rihanna, in flames, vampire weekend, the prodigy, white lies, franz ferdinand, the killers, eagles of death metal, fleet foxes, hockey, pendulum, muse, ellie goulding, florence and the machine, biddy clyro, paramore, deadmau5, robyn og classixx.

 

det suger

 

yoyoyoyo

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er da ingen hemmelighet at den typen arrangementer tiltrekker seg rimelig mange mennesker som scorer høyt på harry-skalaen.

Folk som befinner seg på harry-skalaen finner du på alle arenaer.

 

 

Mitt poeng var egentlig at jeg ikke ser noen grunn til å kritisere et slik arrangement opp og i mente pga noen få ikke klarer å oppføre seg, klær seg mindre appellerende og eller blir satt i arresten (mindre 0,5% av totalen).

 

Dette er snakk om artister som er i toppen av det de driver med innenfor sin sjanger. Flere av disse drar fulle klubber i f.eks Ibiza dag etter dag gjennom hele sommeren.

 

Men dette er vell noe av grunnen til at de store ikke tar turen innom lille Norge. Vi tar kun i mot pensjonister som vil spe på pensjonisttilværelsen (les: Iron Maiden, Metallica, Rolling Stones etc..)

Ja, fy faen, det kommer bare pensjonistband til Norge. Utenom pensjonistband er det bare små garasjeband, for eksempel queens of the stoneage, amy winehouse, kaiser chiefs, klaxons, the killers, bright eyes, the view, ludacris, interpol, tokyo police club, billy talent, band of horses, flogging molly, jay-z, panic at the disco, the pigeon detectives, the ting tings, the wombats, the kooks, M.I.A, kanye west, rihanna, in flames, vampire weekend, the prodigy, white lies, franz ferdinand, the killers, eagles of death metal, fleet foxes, hockey, pendulum, muse, ellie goulding, florence and the machine, biffy clyro, paramore, deadmau5, robyn og classixx.

 

det suger

 

yoyoyoyo

 

Du nevnte The Killers to ganger :p

Uansett er jeg helt enig: det kommer aldri noen bra band til Norge... :innocent:

Lenke til kommentar

 

er det nå jeg skal

trollface.jpg

?

 

 

Jeg har i hvert fall funnet frem til hvilke stoffer jeg vil ha på skjortene. Nå blir problemet rett og slett å finne stoffene. Jeg synes i hvert fall det er nærmest umulig å se ut fra thumbnails på moderntailor hvordan stoffet vil se ut på en hel skjorte, samt hvordan stoffet vil føles, eller, hvordan det ser ut, teksturen altså. Sånn generelt synes jeg det er veldig vanskelig å gjøre noe som helst inne på moderntailor, kanskje det bare er begynnervansker, men jeg synes tailorstore har tusen ganger bedre design og brukervennlighet.

 

Spørsmålet mitt er: kunne noen av dere tenke dere å gjøre et forsøk på å finne, eller forklare hvordan jeg skal finne de selv, tilsvarende stoffer som de jeg legger ved under på moderntailor?

 

http://www.ralphlauren.co.uk/product/index.jsp?productId=4578001 - hvit

http://www.ralphlauren.co.uk/product/index.jsp?productId=4384791 - blå

http://www.ralphlauren.co.uk/product/index.jsp?productId=4531181 - lys blå

http://www.ralphlauren.co.uk/product/index.jsp?productId=4578281 - rosa

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du nevnte The Killers to ganger :p

Uansett er jeg helt enig: det kommer aldri noen bra band til Norge... :innocent:

Spørs helt på ens preferanser. Er man litt allsidig og åpen har det i de siste årene vært en flom av gode, og jevnlig store, band og artister som har spilt på ulike festivaler or arrangementer rundt om.

 

Hvis det du sa var ironi er det forresten tydelig at jeg ikke skjønte det, men pyttsan.

 

Daktiverte Fb-kontoen min i dag, alltid like befriende. Håper å få mer tid til andre, viktigere ting fremover. : )

Lenke til kommentar

Ønsket ikke å starte noen diskusjon om Norge får store band på besøk, det gjør vi såklart. Det er vell heller jeg som til tider føler motsatt, men det skyldes nok at jeg bor i utkant-Norge (Stavanger..)

 

Det som var utgangspunktet for diskusjonen var at jeg spurte om hvorfor Sensation ble sett på som harry, men det har jeg fått en presis forklaring av fkm på. Så jeg legger fint ballen død :)

Lenke til kommentar

Daktiverte Fb-kontoen min i dag, alltid like befriende. Håper å få mer tid til andre, viktigere ting fremover. : )

Skjønner aldri helt hvordan folk klarer det. Facebook-chatten er eneste jeg bruker av direktemeldinger, de gangene jeg gidder å logge på for å snakke med noen, men det er så utrolig mye informasjon om arrangementer fra linjeforeningene og diverse studierelatert som kommer der at det har blitt en nokså viktig ressurs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...