ertestuing Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Samme med meg Når jeg først kjøper noe ordentlig vil jeg ikke ta sjansen på å kjøpe noe som kan være falskt bare for å spare noen kroner. Da kjøper jeg heller noe billig. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Wayfarer Clubmaster 1 og 2. Greie til prisen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 De koster 25kr. Hva forventer du? 4 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Utseendemessig. Forventer laveste kvalitet, men solbriller ryker fort. Prøver å finne de som ser best ut til rimeligst pris. Alt under tollgrensa er forsåvidt greit. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Til 25 kroner er de nok bra til prisen. De kan kanskje gå i stykker lettere, men du kan jo kjøpe 20 nye til prisen av noen ordentlige. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Kjøp deg et par ekte solbriller og ta heller vare på de som en mann, ikke en russegutt. Solbriller ryker ikke fort om du har 1) litt IQ og 2) er litt forsiktig. Uhell kan skje, men da kan man utelukke å kjøpe alt som har verdi. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Ikke mobb russegutter. Påsken her kommer stort sett til å gå ut på russeting, blir nok en god del drikking ja. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 No skal brillene mine hentast hjå optikaren! Er spent som fy, og gruar meg eigentleg ein smule... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen her som har spennende planer for påskeferien? Jeg vet at min kommer til å gå med til intens eksamenslesing. Satser på å få inn så mange runder golf som mulig! Burde vel egentlig lest til eksamen, men det får bare være... Blir vel sikkert en tur på en av hyttene også. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Merker at misunnelsen blir høy nå, så skal prøve å ikke tenke på alt det artige jeg kunne ha gjort mens jeg regner på transverse shear, stress/strain transformation, bending, axial loads og deflection of beams and shafts. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Merker at misunnelsen blir høy nå, så skal prøve å ikke tenke på alt det artige jeg kunne ha gjort mens jeg regner på transverse shear, stress/strain transformation, bending, axial loads og deflection of beams and shafts. Hva er det du går på? Type ingeniør, sant? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Min ferie går til å knaske så mye C-vitamin som mulig før russetiden Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hva f. er hensikten med det? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Merker at misunnelsen blir høy nå, så skal prøve å ikke tenke på alt det artige jeg kunne ha gjort mens jeg regner på transverse shear, stress/strain transformation, bending, axial loads og deflection of beams and shafts. Hva er det du går på? Type ingeniør, sant? 5-årig master i offshoreteknologi med bachelorgrad i bygg, retning konstruksjonsteknikk. *puh* Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Styrke immunforsvaret. Aner ikke om det hjelper noe særlig, fikk bare tips om det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Kan jeg spørre om dette er vanlig? : Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Merker at misunnelsen blir høy nå, så skal prøve å ikke tenke på alt det artige jeg kunne ha gjort mens jeg regner på transverse shear, stress/strain transformation, bending, axial loads og deflection of beams and shafts. Hva er det du går på? Type ingeniør, sant? 5-årig master i offshoreteknologi med bachelorgrad i bygg, retning konstruksjonsteknikk. *puh* Offshore virker interessant, i hvertfall Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Styrke immunforsvaret. Aner ikke om det hjelper noe særlig, fikk bare tips om det. Litt av sjarmen med russetiden er jo å våkne opp med bihulebetennelse, halsbetennelse og en ganske heavy forkjølelse i tillegg... Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Styrke immunforsvaret. Aner ikke om det hjelper noe særlig, fikk bare tips om det. Litt av sjarmen med russetiden er jo å våkne opp med bihulebetennelse, halsbetennelse og en ganske heavy forkjølelse i tillegg... Har helst lyst til å fullføre eksamen i god behold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå