Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har spennende planer for påskeferien? Jeg vet at min kommer til å gå med til intens eksamenslesing.

 

Satser på å få inn så mange runder golf som mulig! Burde vel egentlig lest til eksamen, men det får bare være... Blir vel sikkert en tur på en av hyttene også.

Lenke til kommentar

Merker at misunnelsen blir høy nå, så skal prøve å ikke tenke på alt det artige jeg kunne ha gjort mens jeg regner på transverse shear, stress/strain transformation, bending, axial loads og deflection of beams and shafts.

 

Hva er det du går på?

Type ingeniør, sant? :p

5-årig master i offshoreteknologi med bachelorgrad i bygg, retning konstruksjonsteknikk. *puh*

Lenke til kommentar

Merker at misunnelsen blir høy nå, så skal prøve å ikke tenke på alt det artige jeg kunne ha gjort mens jeg regner på transverse shear, stress/strain transformation, bending, axial loads og deflection of beams and shafts.

 

Hva er det du går på?

Type ingeniør, sant? :p

5-årig master i offshoreteknologi med bachelorgrad i bygg, retning konstruksjonsteknikk. *puh*

 

Offshore virker interessant, i hvertfall :)

Lenke til kommentar

Styrke immunforsvaret. Aner ikke om det hjelper noe særlig, fikk bare tips om det.

Litt av sjarmen med russetiden er jo å våkne opp med bihulebetennelse, halsbetennelse og en ganske heavy forkjølelse i tillegg... :thumbup:

 

Har helst lyst til å fullføre eksamen i god behold :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...