Jostein K. Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 For litt siden var det noen som nevnte en side som het "whatis..." kan noen hjelpe meg med det siste ordet? Var stort sett en bildeblog så vidt jeg husker. Trot du tenker på whereisthecool Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Noen her som har spennende planer for påskeferien? Jeg vet at min kommer til å gå med til intens eksamenslesing. Endret 15. april 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Spennande og spennande, men eg har i alle fall tenkt til å surfe, dykke, stå på snowboard, spele brettspel på hytta, sy klede og pusse opp. Minst mogleg sløving, med andre ord. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Såpass ja! Hvor har du tenkt å få til alt det? Surfing og dykking er jo ikke noe man gjør rett ved siden av snowboardbakken, så antar at du tar en kort utenlandstur? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Går an visse steder på vestlandet Endret 15. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Såpass ja! Hvor har du tenkt å få til alt det? Surfing og dykking er jo ikke noe man gjør rett ved siden av snowboardbakken, så antar at du tar en kort utenlandstur? Skianlegget er ti minutt unna huset mitt, surfestranda er i overkant av ein time unna, og det er om lag 50 meter frå huset mitt til næraste dykkeplass. Til hytta har eg ti minutt med bil og om lag ein time på langrenn. Så jau, alt går an på vestlandet Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 For å fortsette å spamme sko: Nei... tror jeg må gi opp alternative sommersko for nå, vet ikke helt om jeg er på rett spor. Ville hatt noe annet enn Seabago og pimms. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 æsjh hytte + risk + langrenn = påske Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg skal spise, sove (lenge), spille og se fotball, se TV-serier og mest sannsynlig lese et par bøker. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hyttetur med kompisar og film-kamera og øving til matte-tentamen her! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Påsken blir sløve hjemme etter et par måneders hard jobbing. Etter påske blir det mye rart som foregår. Skal bl.a til Sør-Afrika og Thailand/Australia på en lenger jobbtur. Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Skal jobbe stort sett hver dag, utenom det skal jeg grille med venner samt sove lenge og se på tv-serier Forresten, vår gode kjære jens er visst et stilikon faktisk... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) multisync: Hva med å ganske enkelt kjøpe noen vanlige loafers? Med mindre du er en jente ser tassle lite pent ut (i mine øyne vel og merke ). Endret 15. april 2011 av KongKake 1 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 multisync: Jeg liker loafers med tassel, men de du postet ble litt overkill for min del. Hvorfor ikke et par som bare har tassel, og ikke så mye annet på gang samtidig? F.eks. noe ala disse? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Fordi de somregel ser så klumpete ut, og føles klumpete ut Men har du forslag om noen som er smalere og bedre fit, så kom med dem @ertestuing Det ville vært idèelt, men nå så jeg på utvalget av det jeg kunne få billig på eBay i første omgang, for alt jeg vet, så ombestemmer jeg meg når jeg får dem på foten, og da er det greit å bare kjøpe noe billig i første omgang Endret 15. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ray Ban Clubmaster, go or no go? Real or fake? Har sittet å siklet på disse i hele dag, men må høre litt andre meninger før jeg kjøper. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 En som skriker fake på rating ihvertfall, så ville nok heller gått for en med mer salg og ingen fake-skriking. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Sant det, er jo kjipt å kaste bort så mye spenn på fakes. Hva med disse? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det er ihvertfall kjipt når han skal ha såppas mye for dem. Jeg kjøper gjerne nobrand for en billig penge, ikke noen som utgir seg for å være de originale med en noe billigre prislapp Da kan man liksågodt ta steget opp på de ordentlige. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Er nettopp det, men tror jeg prøver meg på budrunden på nr. 2 eller disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå