Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg kan få tips til antrekk til hverdags:

Jeg har en stilig grå slim-fit jeans jeg er veldig fornøyd med. Og noen stilige Converse, også grå. Men hva ellers skal jeg gå med til hverdags? Hettegenser, cardigan, bestefargenser, t-skjorte, skjorte ... mulighetene er mange o_O

Jeg er høy og ganske så slank.

Lenke til kommentar

Det var virkelig en ekstremt svett side.

Jostein K: Det er absolutt en forskjell. Har selv 3 plagg med rundt 10 % kasjmir og 90 % bomull, og på alle sammen kjenner man en ganske stor forskjell fra plagg med 100 % bomull.

Du hadde ikke noe konstruktivt å komme med på spørsmålet mitt nei? Tøff i pysjamas.

Lenke til kommentar

Hæ? Er jeg på noen som helst måte forpliktet til å hjelpe deg? Hvem er det egentlig du tror at du er? Hva med å gjøre litt research selv, i stedet for å bare anta at noen andre skal gidde å bruke av tiden sin på å hjelpe deg.

Men for å svare på spørsmålet ditt, gå på H&M eller Zara eller noe du, der har de sikkert noe i din prisklasse. Du må sikkert regne med 4-500 kr i skredderutgifter, så lykke til med å finne noe et annet sted hvis du ikke regner med å bruke mer enn en tusenlapp...

Lenke til kommentar

Poenget er at du tok deg tid til å være sarkastisk og mer eller mindre bevisst skjønne hva jeg mente, og deretter ignorere å svare skikkelig når jeg omformulerte spørsmålet, alt i alt blir jo ditt bidrag like verdifullt som et troll. Men nå svarte du jo til slutt, tusen hjertelig takk for det. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg trenger noen solbriller. Er det noen som vil hjelpe? Har egentlig aldri klart å kjøpe det, da jeg ikke har funnet noen jeg synes passer meg. Maks 800 kroner vil jeg vel si. Gjerne litt større linser da jeg er litt tjukk i huet(heeehhhh).

Mugshot:

post-144398-0-22344200-1302865876_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg fikk meg en genser på salg i fjor høst fra Fillipa K, som var hvit med blå striper som jeg håper å få brukt snart :p

Her var den visst

2154.jpg

/ignore the dude

Also, too tassle?

Kr. 200 med frakt.

455395088_o.jpg

btw. hvorfor skalerer ikke forumet ned bilder -___-

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Hadde det kun vært tassels hadde jeg likt det (kall meg femi, jeg elsker tassels), men det blir for mye som foregår samtidig.

Stripete marineinspirerte gensere, t-skjorter ++ jeg lut lei av etter at de regjerte butikkvinduene og gatene forrige sommer. Trodde vi skulle få slippe det i år :thumbdown:

Lenke til kommentar

Well then... way to tassle :p

Var det jeg tenkte meg, noe jeg likte, men ikke alt.

Marineinspirerte ting kan det bli litt mye av, men hva annet er ordentlig sommerlig og passer seg ved kysten? :innocent:

Første stripete tingen jeg eier, med mindre man regner med slips, så jeg er ikke så ille :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...