Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp. Sitter med en jakke som har fått en flenge / spjæret på innsiden av ermet. Den er vel 3 cm lang. Flengen går fra sømmen og ut i foret, altså ikke langs sømmen.

For noen dager siden la jeg merke til at det var en liten flenge i sømmen da jeg brettet opp ermet, min teori er at kronen på klokka har hektet seg fast i denne lille flengen og dermed skapt en større flenge.

Så til spørsmålet, er det mulig å reklamere på noe slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da venter jeg med å kjøpe nye sko til økonomien min har forbedret seg. Hvor i Kristiansand bør jeg se etter dressen?

Ville heller lagt 1000 kroner mer i dressen enn å kjøpe nye sko hvis du allerede har sko.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp. Sitter med en jakke som har fått en flenge / spjæret på innsiden av ermet. Den er vel 3 cm lang. Flengen går fra sømmen og ut i foret, altså ikke langs sømmen.

For noen dager siden la jeg merke til at det var en liten flenge i sømmen da jeg brettet opp ermet, min teori er at kronen på klokka har hektet seg fast i denne lille flengen og dermed skapt en større flenge.

Så til spørsmålet, er det mulig å reklamere på noe slikt?

I teorien, ja.

Hvor lenge siden var det du kjøpte den? Hva betalte du? Hva slags kvalitet/merke var det?

Hvis du mener at flengen oppstod ved vanlig bruk, så kan du nok reklamere. Hvor velvillige butikken er vil jo være opp til den du møter i kassen.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om er det selvfølgelig mulig å reklamere på den. Jeg oppdaget feilen for noen dager siden, og det er ikke mer enn litt over en måned siden jeg kjøpte den. Jakka har jo selvfølgelig en mangel om det ikke er mulig å bruke klokke uten at de blir ødelagt.

Lenke til kommentar

I anledningen at sola har tittet frem over det ganske land, er det kanskje på tide å begynne med noen spørsmål om sommer"moten". Hvor får man tak i OK shorts til en rimelig penge? Det begynner å bli tynt med pique/poloer, noen tips her også. Lav pris er flott, men jeg betaler heller litt for noe jeg faktisk kommer til å gå med.

Lenke til kommentar

Jeg kommer nok bare til å handle shortser fra H&M o.l på grunn av begrenset budsjett. Vurderer denne i gul.

Pene dem. Jeg kommer òg sikkert til å handle en del kortbukser derfra -- det er ikke ofte jeg bruker det uansett (bare på stranden osv.).

Solbrillene mine ble sendt i dag. Har de vanlige Wayfarer-brillene i sort, men synes disse er kulere. Gleder meg til å få dem. :)

img_art_RB_4147_710_51.jpg

Lenke til kommentar

Litt morsomt - HM selger shorts ganske like de som var litt lange til ca 100 kr mer - forskjellen var at de var oppbretta i bunnen.. ;) (utifra bilda).

Litt vagt spørsmål, men må en ut med tusener av kroner om en vil kjøpe seg en blazer i Italia? Hva må en forvente om en skal til skredder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...