Essem Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Har du noen dresser fra før av? Hvis ikke er koksgrå veien å gå, den passer til de aller fleste formelle anledninger. Selv kjøpte jeg en marineblå som første dress, men det er fordi jeg liker fargen bedre. Den er uansett så mørk at den kan brukes i begravelse. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Gå for en koksgrå dress, det er mest allsidig siden den passer til alt. Ellers er ikke mørkeblå så dumt Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Takk for alle svar så langt! Men siden du ikke nevner noe om hva den skal brukes til, så tipper jeg konfirmasjon. Blant annet. Den skal egentlig brukes til det meste. Konfirmasjoner, skoleball osv. Har du noen dresser fra før av? Tror det er denne jeg har: Og ja, jeg vet nå at striper er fy-fy og wannabe mafia, og at sorte dresser bare kan brukes i begravelser. Til mitt forsvar var jeg 14 år gammel da jeg kjøpte den. Den likte jeg godt! Tror jeg går for noe i den duren. Forslag til hva slags skjorter og slips som kan kombineres? Endret 12. april 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Svipp innom lookbook, bloggene til gutta her inne, google "blue suit", osv og se om du finner noe du liker. Jeg kan beskrive hva han her har på seg, men det er mye bedre å se det selv. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Striper er ikke fy-fy, men det er veldig business, og vil da passe veldig dårlig til det meste utenom nettopp dette. Legger med et bilde for å vise hvor badass det kan være Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg har noen sorte dressko fra før av. Vil de passe sammen med en navyblå dress, eller må jeg kjøpe nye? Hvilken farge, i så fall? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Passer fint det ja, selv om mørkebrune ville vært penere. Kommer an på hva du skal bruke dem til. På ball eller begravelse f. eks. bruker du sorte sko. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Da venter jeg med å kjøpe nye sko til økonomien min har forbedret seg. Hvor i Kristiansand bør jeg se etter dressen? Endret 12. april 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Striper er ikke fy-fy, men det er veldig business, og vil da passe veldig dårlig til det meste utenom nettopp dette. Legger med et bilde for å vise hvor badass det kan være Striper er fy-fy på folk under noen-og-tyve, vil jeg si. I den forrige jobben min la jeg merke til at jo høyere opp i systemet man var, jo mer åpenbar stripene var. Sjefen min hadde en sånn suit, sjefen hans hadde en sånn suit. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Follestad er fint. Er det en Follestad-butikk i Kristiansand? Fant ingen treff på google. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nei, det er det ikke, hvorfor trodde du det? Neida, jeg blandet litt. Brandstad er i Kristiansand, det er VIC også, tror de har noen greie. Hvis du ikke finner noe der, kan ihvertfall de fra Brandstad tipse deg om noe gode. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hold deg unna Brandstad er mitt råd. Hvertfall om det er likt i Kr.Sand som det er her i Stavanger. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Notert. Flere forslag? Er det mulig å finne en bra dress til et par tusen i disse butikkene? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Volt har vel dresser til en ålreit pris? Jeg tenker at hvis du skal ha en dress til 2000kr så er det like greit å bare ta en dag, stikke innom samtlige butikker som selger herreklær i nærheten, finne ut hvor mange dresser i fargen din som er å finne til ca den prisen og velge den du føler ser best ut. Legg av noen kroner til å få den lagt opp, så ser den straks bedre ut. Endret 12. april 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Da gjør jeg det. Tusen takk for all hjelp, folkens! Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Striper er ikke fy-fy, men det er veldig business, og vil da passe veldig dårlig til det meste utenom nettopp dette. Legger med et bilde for å vise hvor badass det kan være Striper er fy-fy på folk under noen-og-tyve, vil jeg si. I den forrige jobben min la jeg merke til at jo høyere opp i systemet man var, jo mer åpenbar stripene var. Sjefen min hadde en sånn suit, sjefen hans hadde en sånn suit. Altså, jeg anbefalte det ikke. Men han fikk det til å virke som at det var fyfy uansett setting. Noe som er feil Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Her er vel en del folk som bruker nettbutikken asos.com? Jeg ønsker chinos. Men er vanskelig å finne klær i riktig størrelse, liten og tynn som jeg er. Noen som har erfaring med asos sitt eget merke? Tenkte da på disse: http://www.asos.com/Asos/Asos-Carrot-Fit-Chino-Trousers/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1501646&sgid=3076&cid=4910&Rf-300=1115&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Stone Noe å satse på? ASOS er ekstremt store i størrelsene, ihvertfall på overdelene. En v-hals i XXS fra ASOS sitt eget merke er for lang på armene og pløsete rundt magen på meg og det burde nesten tilsi at jeg er like liten som en dverg, noe jeg naturligvis ikke er. Har et par blå jeans fra ASOS sitt eget merke som er helt kurante (du får hva du betaler for). Kanskje en smule store i livet til W28 å være, men ellers helt kurante. Bestilte Chinos fra asos i størrelse w28 short, som er størrelsen jeg vanligvis bruker. De var alt for store. Skuffet. Bestilte også jeans av merket River Island i samme størrelse. Passet perfekt. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Så at Vic her i gården selger konfirmantdresser til 2000,- fra frislid. Burde vel være greit. Bare pass på at dne ikke er stappet med Polyester.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå