Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Jeg fikk disse målene for Chelsea Sportsquilt, om noen er interessert.

post-219860-0-97795000-1302333609_thumb.jpg

Ser ut til at det blir medium på meg, selv om small i utgangspunktet passer litt bedre. Jeg er bare litt usikker på om 71 cm holder i lengden, dermed blir det nok medium for meg. Og jeg vokser fremdeles i bredden yo, så dette ser bra ut.

EDIT: Jeg skal forresten handle på eBay nå, og jeg trenger 1-2 belter. Det ble postet noen blå tidligere i tråden, er det noen som har en link til de?

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye bruker dere månedlig på klær? Selv bruker jeg ca 1 000, og budsjettet mitt holder på å ryke. :hrm:

Varierr i alt fra 1000,- til 5000,- en annen måned. Har brukt alt for mye på klær i det siste, men har endret litt stilen og blitt mer bevist på kvalitet siste tiden. Begynner å bygge seg litt opp nå, så ligger vel jevnt på 2000,- i måneden frammover tenker jeg.

Skal det sies at jeg jobber hundre prosent, bor hjemme og lever sånn sett gratis da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bør bruke litt mindre.

Shouldn't we all? :roll:

Irriterer meg at det alltid er salg på klær jeg trenger når jeg ikke har råd. Var f.eks. 30% på utvalgte jakker på Volt her nylig, tror til og med jeg så den beryktede blå Samsøe-jakken som var så fin. :hrm:

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til en fet dress? Snart er det konfirmasjonstid og det gnellet der, så tenkte å invistere i en ny dress i år. Lurer litt på en med litt blåfarge i faktisk, men svart og grå går også. Helst ensfarget. Usikker på budsjett, men ikke noe høyere enn 5000,- kr :)

20110323043514.jpg

Så denne armani dressen og likte den veldig godt, men ingen forhandlere her som fører armani dresser og den var noe i overkant dyr. Lå vel på en 8000,-

Lenke til kommentar

Så denne armani dressen og likte den veldig godt, men ingen forhandlere her som fører armani dresser og den var noe i overkant dyr. Lå vel på en 8000,-

Hva er "her"? Ordentlig ålreit å vite hvor du har tenkt å lete etter dress før vi gir deg noen tips. Sånn ellers stemmer jeg for at du går for en koksgrå dress, fordi den er mest anvendelig. Selv kjøpte jeg en marineblå som første dress, men det er fordi jeg liker fargen bedre. Bare ikke kjøp noe polyester-skvip er du snill. Dra i en skikkelig butikk og be om hjelp til å finne noe pent, mye avhenger jo av kroppsfasongen din osv.

Ellers ønsker jeg deg en fortreffelig aften. I en smule beruset tilstand håper jeg at jeg klarte å bidra med noe konstruktivt.

God natt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Å poste på forumet i en ikke-edruelig tilstand er alltid litt spennende, iallefall slik jeg selv har oppdaget det. Blir fort som ellers, at man gjerne kan være litt mer ærlig, direkte, frekk osv. For min egen del har jeg hatt to-tre episoder hvor jeg har vært litt nervøs for å logge på, skal sant være sagt.

Mente forresten ikke at du var verken frekk eller noe, -drugiS-.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Gjetter at alle har vært ute i det fine været i stedet. ;)

Neida. Men angående bildet - hadde jeg hatt valget hadde jeg heller valgt lommeur, om jeg skulle gått for noe 'annerledes'.

Lenke til kommentar

Stille her i dag.

GODSET!!!!!!!!!!!! (nachspiel-stemning her!)

Bra nok? :p

For øvrig meget sært å bruke ei klokke som sløyfe...

Kjøpte 3 sokker fra Malford of London og må si det var godt men noen nye, ordentlige sokker. Fikk dog litt kritikk av madamen for et par fargefulle sokker. Min mening er at det må være lov å leke litt med sokker. Sokker er rett og slett undervurdert imo.

Nevnte sokker:

size-uk-7-9-multicoloured-duchamp-socks.jpg

Edit: Klikket meg inn hjemmesidene til Duchamp og fant en liten lekkerbisken:

d41_21_b_r_354_11s_2_1.jpg

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...