cbfn Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skal kjøpe meg jakke i løpet av helgen og trenger litt hjelp. Skal kjøpe fra Asos.com Her er de jeg kunne tenkt meg: Fred Perry Fred Perry 2 Polo Jeans Monitaly Har mest lyst på den siste, men den er i dyreste laget, så heller mere mot den første. Hva syntes dere? Personlig likte jeg den første Perry jakka best. Med et par fete hvite sko vil du se stillig ut. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Bass Boy også ja, hva blir det neste. Mr Bass? Og hva vil du fram til med det innlegget der? At vi allerede har en Bass-boy her på forumet, og nå kom det en til. Så lurte jeg bare på hva den neste Bass'en skal kalle seg Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skal kjøpe meg jakke i løpet av helgen og trenger litt hjelp. Skal kjøpe fra Asos.com Her er de jeg kunne tenkt meg: Fred Perry Fred Perry 2 Polo Jeans Monitaly Har mest lyst på den siste, men den er i dyreste laget, så heller mere mot den første. Hva syntes dere? Personlig likte jeg den første Perry jakka best. Med et par fete hvite sko vil du se stillig ut. Er denne delen av forumet bare forbeholdt folk med samme smak og meninger? Bass Boy også ja, hva blir det neste. Mr Bass? Og hva vil du fram til med det innlegget der? At vi allerede har en Bass-boy her på forumet, og nå kom det en til. Så lurte jeg bare på hva den neste Bass'en skal kalle seg Hehe, da så. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skal kjøpe meg jakke i løpet av helgen og trenger litt hjelp. Skal kjøpe fra Asos.com Her er de jeg kunne tenkt meg: Fred Perry Fred Perry 2 Polo Jeans Monitaly Har mest lyst på den siste, men den er i dyreste laget, så heller mere mot den første. Hva syntes dere? Personlig likte jeg den første Perry jakka best. Med et par fete hvite sko vil du se stillig ut. Er denne delen av forumet bare forbeholdt folk med samme smak og meninger? Nei, men har aldri sett noen kule, fete, hvite sko. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Plimsoles og Jack Purcells ser da ganske greie ut i hvitt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Vil bare sånn i forbifarten nevne at det er poengløst å sitere fire poster bakover, spesielt når den ene posten inneholder et bilde. Unødvendig mye scrolling for de med små skjermer, bl.a. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Noen gode forslag på beater-sko jeg skal bruke på jobb? Dvs. skinnsko er utelukket, det samme er hvite pimms Er Jack Purcells i blå et godt alternativ? Riktignok har de en del hvit gummi da som garantert kommer til å bli fort styggt. Endret 8. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skal kjøpe meg jakke i løpet av helgen og trenger litt hjelp. Skal kjøpe fra Asos.com Her er de jeg kunne tenkt meg: Fred Perry Fred Perry 2 Polo Jeans Monitaly Har mest lyst på den siste, men den er i dyreste laget, så heller mere mot den første. Hva syntes dere? Den første hadde jeg gått for. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvor mye bruker dere månedlig på klær? Selv bruker jeg ca 1 000, og budsjettet mitt holder på å ryke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har brukt 430 kroner hittil i år, og det blir vel ikke noe mer inntil jeg får lønn for april. Lå på litt over 2000 i mnd i gjennomsnitt fra og med august i fjor, som var da jeg flyttet hjemmefra og startet å leve på Lånekassen og ymse lønninger. Blir litt vanskelig å komme med et fornuftig svar siden jeg bare jobber på våren, sommeren og høsten. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Vel, kan si det slik: Jeg burde bruke mer på mat og mindre på klær. Er student forresten. Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 http://www.asos.com/Farah-Vintage/Farah-Vintage-The-Griffiths-Mac/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1533189 Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Hvor mye bruker dere månedlig på klær? Selv bruker jeg ca 1 000, og budsjettet mitt holder på å ryke. Jeg har hittil ikke brukt en eneste krone i år, men nå har jeg som utfordring å ikke kjøpe klær i hele 2011. I fjor lå jeg vel på 2-300 kr per mnd i snitt. EDIT: jo forresten, jeg måtte ha et par strømpebukser og noen truser forrige uke. Ca en hundrelapp til sammen. Endret 8. april 2011 av cricket Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvor mye bruker dere månedlig på klær? Selv bruker jeg ca 1 000, og budsjettet mitt holder på å ryke. Prøvde før å holde meg til et budsjett, men etter stadig utvidelse ga jeg til slutt faen og innrømmet for meg selv at jeg er en smule avhenging av å kjøpe klær. http://www.asos.com/Farah-Vintage/Farah-Vintage-The-Griffiths-Mac/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1533189 Hva syntes dere? Go! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvordan er kvaliteten på dresser fra Brook taverner? http://www.brooktaverner.co.uk/suits.html Prisen er god så hvis kvaliteten er det samme lover dette godt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvordan er kvaliteten på dresser fra Brook taverner? http://www.brooktaverner.co.uk/suits.html Prisen er god så hvis kvaliteten er det samme lover dette godt. Er visstnok god kvalitet til den prisen utfra det jeg har lest. Har dog ikke noen erfaringer selv. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 http://www.brooktaverner.co.uk/clearance.html Fikk bakoversveis av tilbudsprisene her hvertfall! Sikkert litt utplukket i størrelsene men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå