Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Ikke spesielt godt nei. Jeg syns stort sett slips ser teit ut hvis man ikke har på seg jakke. Hvis man skal være så uformell at man ikke har på seg jakke er det da absolutt ingen grunn til å ha på seg slips. Slips + cardigan ser stort sett fjortis ut, og slips + v-hals ser stort sett kontorrotte ut.

Hva med dette, for eksempel? Jeg synes ikke jeg ser så kontorrotte ut at det gjør noe :p

Endret av Noburu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til en viss grad; ja. Men det er forsåvidt vanskelig å få en kar på 200 kilo til å passe i en tettsittende dress med små krager og et skinny-tie. Hadde han derimot fått en dress som passet bra, store krager og et bredt slips, hadde han nok hatt muligheten til å se bra ut.

Lenke til kommentar

Driver og går ned litt i vekt nå, og tenkte jeg skulle oppdatere hele klesskapet så fort vekta viser riktig. Er ikke noe høy, 1.70, og har en veldig "bøs" beinbygning, og enda breiere over skuldrene.

Så jeg er/har en lav V form.

post-226529-0-77705400-1302250507_thumb.jpg

Det er vel noe slikt jeg kunne tenkt meg.

Lenke til kommentar

Når starter dere å gå med lyse bukser/ har dere begynt?

Jeg har begynt å ta i bruk mine lyse chinos. Kanskje litt tidlig i andres øyne, men det får så være.

Jeg og. Har på meg beige chinos i dag faktisk.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg jakke i løpet av helgen og trenger litt hjelp. Skal kjøpe fra Asos.com

Her er de jeg kunne tenkt meg:

Fred Perry

Fred Perry 2

Polo Jeans

Monitaly

Har mest lyst på den siste, men den er i dyreste laget, så heller mere mot den første.

Hva syntes dere?

Personlig likte jeg den første Perry jakka best. Med et par fete hvite sko vil du se stillig ut. :dribble:

Endret av Bass Boy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...