Noburu Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Ikke spesielt godt nei. Jeg syns stort sett slips ser teit ut hvis man ikke har på seg jakke. Hvis man skal være så uformell at man ikke har på seg jakke er det da absolutt ingen grunn til å ha på seg slips. Slips + cardigan ser stort sett fjortis ut, og slips + v-hals ser stort sett kontorrotte ut. Hva med dette, for eksempel? Jeg synes ikke jeg ser så kontorrotte ut at det gjør noe Endret 7. april 2011 av Noburu Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Gjør ikke det nei, men jeg hadde likt det bedre uten slips. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvordan er det med kroppsform og klesstil? Funker 'alle' klesstiler til alle kroppsformer, så lenge det gjennomføres? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 No idea, men ser for meg at det er vanskelig å være keeg om du er dverg Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Til en viss grad; ja. Men det er forsåvidt vanskelig å få en kar på 200 kilo til å passe i en tettsittende dress med små krager og et skinny-tie. Hadde han derimot fått en dress som passet bra, store krager og et bredt slips, hadde han nok hatt muligheten til å se bra ut. Lenke til kommentar
Greed Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Når starter dere å gå med lyse bukser/ har dere begynt? Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Driver og går ned litt i vekt nå, og tenkte jeg skulle oppdatere hele klesskapet så fort vekta viser riktig. Er ikke noe høy, 1.70, og har en veldig "bøs" beinbygning, og enda breiere over skuldrene. Så jeg er/har en lav V form. Det er vel noe slikt jeg kunne tenkt meg. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Når starter dere å gå med lyse bukser/ har dere begynt? Begynner så snart været har bestemt seg for å holde seg varmt. Altså veldig snart, men skader ikke å begynne allerede nå! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 22 c der jeg er i dag - har definitivt funnet frem sommerantrekkene Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Når starter dere å gå med lyse bukser/ har dere begynt? Jeg har begynt å ta i bruk mine lyse chinos. Kanskje litt tidlig i andres øyne, men det får så være. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skal kjøpe meg jakke i løpet av helgen og trenger litt hjelp. Skal kjøpe fra Asos.com Her er de jeg kunne tenkt meg: Fred Perry Fred Perry 2 Polo Jeans Monitaly Har mest lyst på den siste, men den er i dyreste laget, så heller mere mot den første. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Når starter dere å gå med lyse bukser/ har dere begynt? Jeg har begynt å ta i bruk mine lyse chinos. Kanskje litt tidlig i andres øyne, men det får så være. Jeg og. Har på meg beige chinos i dag faktisk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hadde selv min første tur utenfor huset med beige chinos i forrige uke en gang, på en skikkelig solskinnsdag. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Noen som har byttet glass i solbriller før? prismessig, lønner det seg, eller er det like så greit å kjøpe seg nye? Glassene er så mørke at det er trafikk farlig å ha de på seg i bil, men liker innfatningen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Tur til New York i morgon. Greit å få gjort unna litt shopping når eg faktisk har litt pengar, til motsetning frå når eg var i London tidlegare i år. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Tur til New York i morgon. Greit å få gjort unna litt shopping når eg faktisk har litt pengar, til motsetning frå når eg var i London tidlegare i år. Lucky! Dollaren er jo meget lav også nå, så heldig der. 1 Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Skal kjøpe meg jakke i løpet av helgen og trenger litt hjelp. Skal kjøpe fra Asos.com Her er de jeg kunne tenkt meg: Fred Perry Fred Perry 2 Polo Jeans Monitaly Har mest lyst på den siste, men den er i dyreste laget, så heller mere mot den første. Hva syntes dere? Personlig likte jeg den første Perry jakka best. Med et par fete hvite sko vil du se stillig ut. Endret 8. april 2011 av Bass Boy 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Bass Boy også ja, hva blir det neste. Mr Bass? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jepp, veldig heldig med dollarkursen om dagen. Det passa rett og slett veldig greit at turen blei gjennomført no. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Bass Boy også ja, hva blir det neste. Mr Bass? Og hva vil du fram til med det innlegget der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå