Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neeei... Det blir bare trist. "Den passer jo nesten" er ikke godt nok. Det er snakk om 200,- ffs.

 

Hva slags skjorter og slips har du, hvis du har bestemt deg gjør det beste ut av situasjonen, og ikke velg hvit skjorte og sort slips.

Dressjakken passer perfekt. Buksen er litt liten, men ikke så liten at det gjør noe, egentlig. Å kjøpe nye klær er helt uaktuelt. Jeg har nesten ikke penger på kontoen, og de få kronene jeg har, må jeg bruke på konfirmasjonsgaver. Dessuten må jeg reise til Kristiansand for å finne brukbare klesbutikker, og det er en time med bil/buss fra der jeg bor.

 

Har ikke tid til å beskrive skjorte og slips, men jeg prøvde det på, og syntes det så bra ut.

Lenke til kommentar

Takker, skal se hva jeg får til i morgen. ;) Hvilken farge burde jeg ha på skjorten?

 

Edit: Er ikke helt sikker på om jeg skal bruke slips. Jeg får teste ut litt forskjellig i morgen.

 

Kjole og hvitt, flosshatt og hvite hansker slår alltid godt an :innocent:

Jeg må bare få meg en riktig skjorte, riktig bukse (tror den jeg har egentlig er en gammel smokingbukse) og lommeur :p

Riktignok ikke noe jeg ville satset på å bruke på en russekro der folk kommer til å bli sørpe uansett hvor fint kledd folk er.

Lenke til kommentar

Whaat? :blink: liker du v-hals og slips da?

V-hals og slips synes jeg ofte kan se litt malplassert ut hvis man ikke har jakke over. Ser ut som man har kastet fra seg jakken et sted. Egentlig synes jeg slips ser rart ut i de fleste tilfeller uten jakke, men det avhenger selvfølgelig ofte av flere ting.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg cardigan og slips er helt jævlig, men det er nå meg...

Whaat? :blink: liker du v-hals og slips da?

 

Ikke spesielt godt nei. Jeg syns stort sett slips ser teit ut hvis man ikke har på seg jakke. Hvis man skal være så uformell at man ikke har på seg jakke er det da absolutt ingen grunn til å ha på seg slips. Slips + cardigan ser stort sett fjortis ut, og slips + v-hals ser stort sett kontorrotte ut.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke v-hals så godt i det hele tatt, men jeg syns det ser greit ut med jakke over ja.. Men for all del, dette er bare mine personlige særheter. Den gjennomsnittlige nordmann syns sikkert slips og v-hals er suppahcool.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Leste du hva han skrev? :)

Ble lettere forvirret:)

 

V- hals ser mest naturlig ut uten slips hvis det ikke er jakke over. Så regelen er at slips brukes nesten bare sammen med jakke.

Regel og regel. Jeg synes slips uten jakke ser litt rart ut, men tviler på at det er noen "regel".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...