Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Viss du ser på bildet jeg har av Liddesdale i bildetråden, så er den XS - og jeg er 191.

XS ja. Hørte bare rundt om og det lå på S til M i min høyde og størrelse. Det er ikke jakken i seg selv som er stor i sørrelsen i forhold til meg, men den er bare designet som ikke er slim i det hele tatt.

 

For all del. Jeg trenger ikke slakt, for jeg visste godt at liddesdale er tynn og det var nettopp det jeg var ute etter. For meg er det heller ikke noe jakke jeg ser ofte. Faktisk har jeg tilgode å se den på gata her jeg kommer fra, så tror ikke det vil bli noe problem for min del :)

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det sykt å kjøpe en penn til over tusenlappen? :whistle:

 

Ikke sykere enn å kjøpe f.eks. en klokke til 5- og 6-sifrede summer. Det handler jo om hvorvidt pennen er verdt mer for deg enn andre ting du kan bruke en tusenlapp på.

 

Jeg personlig ville aldri betalt 1000 kroner for en penn, men det er ikke dermed sagt at det er feil for andre å gjøre det.

Lenke til kommentar

Skal på "dress to impress"-russekro i morgen, men sliter med å finne ut hva jeg skal ha på meg. Skulle helst hatt dress, men dressbuksen er dessverre alt for liten. Er det harry å gå med vanlige jeans, en skjorte og dressjakke?

 

Edit: Dressjakken er sort med grå vertikale striper.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Edit: Dressjakken er sort med grå vertikale striper.

Ouch ...

 

Du kan velge en grå flanellbukse (hvis du har) eller gå for et par mørkere jeans uten slitasje, og håpe at de øvrige festdeltakerne ikke skjønner at du går med dressjakke.

 

EDIT: Husk å kneppe opp den nederste knappen på jakken.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Oij, dette blir tøft.

 

For det første ser det ut til at dressjakken er litt for stor for deg på det bildet. For det andre, vær så snill og brenn slipset.

 

Hvis jeg skulle anbefalt noe, hadde det vært å tatt på jeansen med en lyseblå skjorte og en mørkegrå eller -blå genser over den.

 

EDIT: Og aldri, ALDRI knepp begge knappene på dressjakken.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Oij, dette blir tøft.

 

For det første ser det ut til at dressjakken er litt for stor for deg på det bildet. For det andre, vær så snill og brenn slipset.

 

Hvis jeg skulle anbefalt noe, hadde det vært å tatt på jeansen med en lyseblå skjorte og en mørkegrå eller -blå genser over den.

Tror ikke det er hans plagg på bildene, hvis det er det burde ikke bare slipset brennes.

 

Pinstipes= Wannabe mafia.

Lenke til kommentar

Hehe, det er ikke et bilde av meg, det er et tilfeldig bilde jeg googlet meg frem til. Poenget er at jeg har en lignende dress.

 

Godt å høre, for jeg var snill med kritikken. :p

Men, nei, ikke bruk dressjakken, ta heller på skjorte, slips og v-hals-genser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...