Rankiz Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 De har andre farger en navy også, hva synes dere om de? Husk å se på størrelsemålene før noen som helst bestiller. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Forstår ikke hvorfor alle hopper i været for de bomull-polyester-blandingene til $20 fra Kina. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Fordi noen har begrenset budsjett. Jeg har prøvd å finne noe lignende under 1k i Norge i min størrelse, men det er ingenting å oppdrive. Og det skal sies at jeg ikke hopper i været ettersom det er egentlig er en siste utvei. Edit: Min erfaring er at de har tilsvarende den kvaliteten du får hos H&M, men de har jo naturligvis et annet utvalg, mindre størrelser og du slipper å se 20 andre med samme jakke som deg i løpet av en dag. Endret 5. april 2011 av lokeland Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Brun så best (bra) ut, men litt enig med Henrik angående stoffet. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kan jeg bare spørre hvorfor når du spør om meninger her når du har bestemt deg allerede? Vil bare hør andre sine meninger om Canada Goose og det virker som de fleste her misliker jakka. Det med fjortisstempel tror jeg er stedsbetinget også. Det er ikke alle steder i landet fjortissene er så bemidlede at de kan uniformere seg i jakker til 5-6000 kroner. Her i Stavanger er de eneste jeg har sett med Canada Goose jakker godt tilårskomne mennesker som jobber i oljebransjen (kontorarbeid), f.eks. Helt enig når der gjelder fjortisstempel. Dette må i så fall være i Oslo-området. Her hvor jeg bor er det få under 18 år som går med jakker til 5-6000 kroner. Kan jeg få noen meninger om Canada Goose-jakker her? Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en. Ja, vinteren er snart over, men da har jeg i alle fall en til neste vinter. For mye penger for en jakke? Eventuelle tanker om noen som går med disse jakkene? Om du har en selv; er du strålende fornøyd ? Det vi kom fram til var at med mindre man vil bli stemplet som en fjortis, kjøp noe annet som i tillegg er finere og billigere uten at det går ut over kvaliteten. Sånn som f.eks Fjallräven og North Peak. Med tanke på at jeg fylte 20 for et par år tilbake har jeg lite lyst til å bli stemplet som en fjortis. Har ønsket meg en slik jakke i et par år nå, så tror allikevel jeg kjører Canada Goose neste vinter. Gratulerer med et godt valg! Jeg anbefaler at du bruker Uggs og One Piece for å komplettere looken. For å være litt seriøs, hvorfor kjøpe noe som stort sett alle ser på som det ultimate fjortisplagg? Kjøp en fra Woolrich eller North Face eller noe i stedet du... Skal sies at jeg ikke kjører samme stil så mange andre i denne tråden. Jeg titter innom tråden daglig og det linkes bestandig til de nyinnkjøpte plaggene til brukerne og enkelte av plaggene ville jeg ikke gått i selv om jeg hadde fått betalt for det. Så det er tydelig at folket her har forskjellig smak. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Forstår ikke hvorfor alle hopper i været for de bomull-polyester-blandingene til $20 fra Kina. For det første er det vel ingen som hopper i taket, for det andre så ser jakkene fine ut og for det tredje så er stoffet som er brukt i jakkene og den generelle kvaliteten på linje med det billigkjeder selger i Norge (H&M, Dressmann, Cubus, etc.). Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 http://www.dagbladet.no/2011/04/05/nyheter/innenriks/demonstrasjon/16078259/ Noen er nødt til å sette Rød Ungdom på plass. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 La de nå være litt rebelske og driver med ubetydelige aksjoner osv. Om noen år har de aller fleste av dem funnet på noe annet og er flaue over tiden sin i rød ungdom 1 Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Clarks Desert Boot Ebony Vintage Noen som vet hvordan jeg kan få takke i disse Clarks skoene? http://www.clarks.eu/ kan bare sende til 8 europeiske land - Norge er ikke blant dem. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Sant, så sant. Har lært en lekse i dag. Ikke kjøpe jeans fra GAP (for øvrig brukt) som visstnok skal ha en "slim" passform. Piss meg i øret om det var slim passform. Fikk verdens største pløserompe. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Fy faen så surt å komme hjem og oppdage at Gmail-kontoen har blitt hacket. Nå er det bare å bytte passord på en haug med sider, heldigvis har jeg en del der jeg allerede har brukt et tilfeldig generert passord. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kan jeg spørre hvordan det skjedde? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er det noen butikker i Oslo som fører Monclér? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Synes å huske at dette har vært oppe før, men er det egentlig noe poeng med 90% bomull og 10% cashmere i en genser, eller er det bare et salgstriks? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Jeg synes det kjennes mykere ut. Endret 5. april 2011 av Haawy Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Noen som vet om en god skredder i Oslo? Har en A.P.C rådenim bukse som er for lang Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har god erfaring med Lass Skredder på/ved Ullevålsveien 37. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Nå er vel det å legge opp en bukse noe alle skreddere/sydamer kan gjøre. Det er jo ikke akkurat hjernekirurgi … Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg fikk lagt opp et par chinos som var for lange og de mistet fasongen helt. Veit ikke om det er dårlig arbeid eller om det ikke var unngåelig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvordan det i det hele tatt er mulig forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå