AnewZ Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Whaaat? Ble seriøst innlegget mitt slettet i MoV-cafèen uten noen begrunnelse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Likte godt jakken ,.niko! Hvor mye koster den? AnewZ: Huh? Hvilket? Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er det mulig å få skredder til å sy ermene på en skjorte kortere? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er det mulig å få skredder til å sy ermene på en skjorte kortere? Ja. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er det mulig å få skredder til å sy ermene på en skjorte kortere? Ja. Takk! Hva ligger typisk prisene på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Avhenger av skredderen, jeg betalte 200kr per arm når jeg la opp jakken min. Vet dog ikke hvilke skreddere du har til rådighet, beste du kan gjøre er å ringe rundt for å høre. Eventuelt kan du få en mor, mormor, tante eller venninne til å gjøre jobben for deg, skal visstnok ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Forrige skredderen jeg var hos skulle ha rundt 400,-. Vet ikke prisen på jakka, Milanjo. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har bekjente i Budapest denne uken. Trenger noen nye sko, så jeg tenkte vedkommende kunne ta seg av dette. Noen som har noen forslag til fete vårsko som er å få tak i der nede? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Denne: eller denne: Det er spørsmålet. Meninger? Trenger en billig vårjakke. Endret 5. april 2011 av lokeland Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Eg likte begge, men best den nederste. Kva er dei frå? Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har du noen link på de nederste? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Likte den nederste best, men den øverste hadde penere farge og stoff. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Fant denne hos Fillipa K. Noen som har tips til noe i samme gate? Kanskje rustic. Tynne jakker blir det jo aldri for varmt for i Norge uansett. Sjekk her. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Eg likte begge, men best den nederste. Kva er dei frå? Har du noen link på de nederste? http://cgi.ebay.com/Bros-Mens-Gold-Button-Slim-China-Collar-Jacket-Navy-/270720746004?pt=US_CSA_MC_Outerwear&var=&hash=item84b79f37c3 http://cgi.ebay.com/Bros-Mens-Double-Belted-pea-Slim-coat-Navy-jk030-/270721370323?pt=US_CSA_MC_Outerwear&var=&hash=item84b79fe94f Takk for svar! Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kan jeg få noen meninger om Canada Goose-jakker her? Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en. Ja, vinteren er snart over, men da har jeg i alle fall en til neste vinter. For mye penger for en jakke? Eventuelle tanker om noen som går med disse jakkene? Om du har en selv; er du strålende fornøyd ? Det vi kom fram til var at med mindre man vil bli stemplet som en fjortis, kjøp noe annet som i tillegg er finere og billigere uten at det går ut over kvaliteten. Sånn som f.eks Fjallräven og North Peak. Med tanke på at jeg fylte 20 for et par år tilbake har jeg lite lyst til å bli stemplet som en fjortis. Har ønsket meg en slik jakke i et par år nå, så tror allikevel jeg kjører Canada Goose neste vinter. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kan jeg bare spørre hvorfor når du spør om meninger her når du har bestemt deg allerede? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det med fjortisstempel tror jeg er stedsbetinget også. Det er ikke alle steder i landet fjortissene er så bemidlede at de kan uniformere seg i jakker til 5-6000 kroner. Her i Stavanger er de eneste jeg har sett med Canada Goose jakker godt tilårskomne mennesker som jobber i oljebransjen (kontorarbeid), f.eks. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kan jeg få noen meninger om Canada Goose-jakker her? Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en. Ja, vinteren er snart over, men da har jeg i alle fall en til neste vinter. For mye penger for en jakke? Eventuelle tanker om noen som går med disse jakkene? Om du har en selv; er du strålende fornøyd ? Det vi kom fram til var at med mindre man vil bli stemplet som en fjortis, kjøp noe annet som i tillegg er finere og billigere uten at det går ut over kvaliteten. Sånn som f.eks Fjallräven og North Peak. Med tanke på at jeg fylte 20 for et par år tilbake har jeg lite lyst til å bli stemplet som en fjortis. Har ønsket meg en slik jakke i et par år nå, så tror allikevel jeg kjører Canada Goose neste vinter. Gratulerer med et godt valg! Jeg anbefaler at du bruker Uggs og One Piece for å komplettere looken. For å være litt seriøs, hvorfor kjøpe noe som stort sett alle ser på som det ultimate fjortisplagg? Kjøp en fra Woolrich eller North Face eller noe i stedet du... Lenke til kommentar
feggy Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Likte svært godt den nederste, Lokeland! Skal sies at jeg var fan av den øverste og, men trenchen tar kaken for min del.. Edit: eller jakke eller hva det egentlig er.. Endret 5. april 2011 av feggy Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Noen som har erfaringer med Dockers? Bruker 33x36 så lenge produsenten leverer det, eller lengre. Greia er at dockers kun leverer 33x34. Har prøvd et par bukser (Acne, Margiela) hvor dette har passet siden det er maks lengde de leverer, også gjør de heller denne størrelsen lengre så folk kan legge den opp etter eget ønske. Spørsmålet er om dette er tilfellet med Dockers, og tillegg så kan vel chinos være litt korte, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå