Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Ingen krav til utseende, så lenge den ser bra ut, Vamos?

Takk, Henrik, får lete litt. Tar gjerne imot flere forslag, hvis noen vet om noe.

@Niko: Til tegning? Skulle virkelig ønske jeg kunne tegne.

Krever ikke en United-logo f.eks. Jeg har som krav at den ser bra ut, men ikke noe ut over det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De var fine Jørgen, mye bedre enn en moleskin ihvertfall. Aldri egentlig skjønt hva som er så bra/spesielt med dem.

Likte spesielt den første og ville likt den andre veldig godt hvis den var brun :p

Lest vedlegget? Ganske god liste over forfattere og kunstnere som bruker bøkene, b.la Hemmingway. I tillegg er det jo gjenge på skineart.com - det at folk som holder såpass mye på med kunst og tegning foretrekker moleskine sier jo noe.

I tillegg er det jo evig med valgmuligheter i moleskine, alt fra bøker å notere matoppskrifter til, uendelige variasjoner i kalendere, bøker å regne med, notatbøker, tegnebøker etc.

Joda, greit nok det... men jeg bryr meg ingenting, jeg trenger kun blanke sider, i værste fall linjer.

Også ville jeg gjerne hatt noe annet enn den standard svarte boka.

Ser kanskje ut til at man kan finne noe brukbart på Etsy faktisk :hmm:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Fins mange forskjellige formater, farger og typer (blogg, bok, journalistblokk), men oom du bare trenger blanke sider så er det jo klart at du ikke er interresert i å betale blodprisen. Vil en bare ha noe klær på overkroppen gidder ikke å kjøpe skreddersydd dress ;)

Lenke til kommentar

Jeg blir litt provosert av at WHEREISTHECOOL alltid legger ut bilder uten å hverken linke tilbake til kilden eller å reblogge. Er det en grunn til dette, noe Google rss feed aktig?

EDIT: #therealfirstworldproblems

Artig sammentreff, har gått gjennom ca 50 whereisthecool sider i dag :)

Lenke til kommentar

Jeg blir litt provosert av at WHEREISTHECOOL alltid legger ut bilder uten å hverken linke tilbake til kilden eller å reblogge. Er det en grunn til dette, noe Google rss feed aktig?

EDIT: #therealfirstworldproblems

Og hvorfor er det provoserende?

Lenke til kommentar

Kan jeg få noen meninger om Canada Goose-jakker her? Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en. Ja, vinteren er snart over, men da har jeg i alle fall en til neste vinter.

For mye penger for en jakke? Eventuelle tanker om noen som går med disse jakkene? Om du har en selv; er du strålende fornøyd ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Sikkert noe som henger igjen fra den gangen en syns at langt hår er jente etc...

Forøvrig vil jeg bare si til at Milanjo at jeg beklager om du følte deg støtt av noen av innleggene, var absolutt ikke meningen å bruke deg som hoggestabb, diskuterte for diskusjonen sin skyld.

Da hadde du elsket meg når jeg hadde langt hår. ;)

Men takk, når jeg har sett på det nå etter å ha vært på jobb ser jeg at det kanskje skled litt ut. Tar selvkritikk for det og forstår at du ville diskutere for å diskutere. Fakta er vel bare at jeg er litt hårsår når det kommer til akkurat den saken, gjerne fordi jeg enda ikke har hundre prosent solide og ferdig utviklede meninger rundt emnet.

Lenke til kommentar

Kan jeg få noen meninger om Canada Goose-jakker her? Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en. Ja, vinteren er snart over, men da har jeg i alle fall en til neste vinter.

For mye penger for en jakke? Eventuelle tanker om noen som går med disse jakkene? Om du har en selv; er du strålende fornøyd ?

Det vi kom fram til var at med mindre man vil bli stemplet som en fjortis, kjøp noe annet som i tillegg er finere og billigere uten at det går ut over kvaliteten. Sånn som f.eks Fjallräven og North Peak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...