Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Det er merkelig, men virker som at folk flest som ikke bryr seg om mote skal ha en mening om enkelte ting, som å ha på seg blazer, jogge i tights etc. Mitt råd; drit i det, på trening tar man på seg det som er best for den treningen man bedriver. Northug tilbringer mesteparten av vinteren og våren i tilnærmet kondomdress, og er likevel sjef.

 

Sikkert noe som henger igjen fra den gangen en syns at langt hår er jente etc...

 

Forøvrig vil jeg bare si til at Milanjo at jeg beklager om du følte deg støtt av noen av innleggene, var absolutt ikke meningen å bruke deg som hoggestabb, diskuterte for diskusjonen sin skyld.

Endret av Deneb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøtt, blablabla..

 

Jogge i tights, helt feil for en gutt? Selv bryr jeg meg ikke stort om hva andre mener om treningsantrekket mitt, men har merket meg at noen mener det er feil. Hvorfor?

 

Jeg trener alltid i tights. Har aldri fått noen negative reaksjoner på det.

Lenke til kommentar

Noen andre her som har bestilt varer fra countryattire.com og vet eventuelt sånn ca hvor lang tid det tar før pakken ankommer?

Har fått tracking-ID og den biten, men står ikke noe mer enn at pakken er overlevert til "oversea service for shipping to NORWAY" :)

 

Jeg bestilte derfra 29. mars, den ble sendt 30., var i Norge 1. april og ble fortollet i dag. Har den da i morgen eller på onsdag på postkontoret. Det blir da fire eller fem virkedager. Du kan forresten begynne å spore den på posten.no når den registreres ankommet Posten.

Endret av geil
Lenke til kommentar

Noen andre her som har bestilt varer fra countryattire.com og vet eventuelt sånn ca hvor lang tid det tar før pakken ankommer?

Har fått tracking-ID og den biten, men står ikke noe mer enn at pakken er overlevert til "oversea service for shipping to NORWAY" :)

 

Jeg bestilte derfra 29. mars, den ble sendt 30., var i Norge 1. april og ble fortollet i dag. Har den da i morgen eller på onsdag på postkontoret. Det blir da fire eller fem virkedager. Du kan forresten begynne å spore den på posten.no når den registreres ankommet Posten.

Min bestilling ble lagt inn 28. mars, så den burde vel være like rundr hjørnet da om din er ankommet Norge :)

 

Your item, posted on 30/03/11 with reference *nummer* has been passed to the overseas postal service for delivery in NORWAY.

 

Vil jeg få beskjed av Royal Mail at den er overtatt av posten i Norge?

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Sleng inn sporingen på Posten.no, det er de som tar over. Det kan hende at de gir deg beskjed om at Posten har mottatt den og at de fortsetter, men det kan av erfaring ta et par dager, så jeg ville bare fulgt på Posten.no.

Tenkte ikke over det. Tusen takk skal du ha :)

Sendingen er ferdig tollbehandlet og overlevert sortering

04.04.2011 13:00, 0024 OSLO

 

Får vel den i løpet av uka da.

Lenke til kommentar

De var fine Jørgen, mye bedre enn en moleskin ihvertfall. Aldri egentlig skjønt hva som er så bra/spesielt med dem.

Likte spesielt den første og ville likt den andre veldig godt hvis den var brun :p

 

Lest vedlegget? Ganske god liste over forfattere og kunstnere som bruker bøkene, b.la Hemmingway. I tillegg er det jo gjenge på skineart.com - det at folk som holder såpass mye på med kunst og tegning foretrekker moleskine sier jo noe.

 

I tillegg er det jo evig med valgmuligheter i moleskine, alt fra bøker å notere matoppskrifter til, uendelige variasjoner i kalendere, bøker å regne med, notatbøker, tegnebøker etc.

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...