Roberto Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Pris? http://_' target='_blank'> Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Den blå frakken som alle skryter av ser ut som ei badekåpe med skulderputer. Og den frakken over her ser ut som feminin krigsfrakk. Menmen, hver sin smak Hvorfor må du komme med slike intelligente utsagn? Dersom du ikke er interessert i klær så har du ikke noe her å gjøre, at det skal være så vanskelig for visse personer å forstå dette. Edit: Er ikke meningen å være drittsekk i dag, men begynner å bli litt lei folk som egentlig ikke har noe annet å si enn "skinnjakke", "femi" og "dette var stygt". 5118712[/snapback] Jeg er faktisk helt enig med olsen, men jeg tilhører nok ikke den grupperingen du refererer til. Endret 8. november 2005 av LarsP Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Er også helt enig med olsen, men så har jeg aldri likt frakk/halvfrakk eller lange jakker for den saks skyld. Hva synes dere om helt plaine blå bukser som er litt baggy? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Pris? 5125066[/snapback] Ikke så altfor dyrt, hva er det egentlig vintersko ligger generelt på? 6-700,-? Ikke noe særlig mer enn det.... Endret 8. november 2005 av Dark Knight Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Du bør nok ut med litt mer.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Du bør nok ut med litt mer.. 5125346[/snapback] må da ikke det. Spørs om du må ha dyrt merke. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nå skal jeg prøve å (for en gangs skyld) fremtre på en nogenlunde fornuftig måte i denne tråden. Jeg er enig med Joachim, 6-700,- er rett og slett ikke nok for et par vintersko. Personlig ville jeg brukt 2000-2500,- i de tilfellene jeg skal prøve å være rasjonell (de andre hører ikke hjemme i denne posten), men jeg anerkjenner at man strengt tatt ikke trenger å betale fullt så mye for å få sko i god kvalitet. Med det sagt koster det faktisk litt å lage gode vintersko, Timberland er blant de som gjør det til forholdsvis overkommelige priser (vet ikke helt hva disse ligger på, starter vel rundt 1000,- for de aktuelle modellene?). Designet varierer mye, noen av de ser ikke særlig bra ut, andre er veldig akseptable. Dette går ikke på om merket er voldsomt dyrt eller ikke, men på produksjons- og utviklingskostnader som nødvendigvis må bli forholdsvis høye. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Timberland kan vinterSTØVLER. Skal du ha lavere sko vet jeg ikke helt hva du bør velge. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Goophy: Som jeg har skrevet tidligere i tråden, modeller flest er ikke særlig pene. Så lenge man er høy og tynn har man gode muligheter til å bli modell. Selvfølgelig har sminken også en del å si i dette konkrete tilfellet. 5124119[/snapback] Jeg kjenner et par meget snasne modeller så der er det tydeligvis stor forskjell. Men hvis du ser på de to øverste bildene du postet så er jo jenta til høyre rimelig normalt sminket, mens hun til venstre ser ut som hun vanker på Plata. Bortsett fra at hun ikke har på rosa boblejakke og snowjogs da Jeg syns bare det er blitt litt tamt med denne evinnelige heroin chic looken er hva nå enn man kaller det. Mye penere med jenter som ser sunne og friske ut Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg var storforbruker av vinterskoene til Cat før jeg fant ut at sommersko kunne brukes året rundt. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Langbein: Det finnes selvfølgelig en masse unntak, variasjonene er spesielt store mellom de forskjellige typene modeller. Catwalk er vel i en særstilling når det kommer til å skulle være tynne. For øvrig må jeg innrømme at jeg liker utseendet på en del av disse modellene på grunn av helhetsinntrykket en får, men om jeg ville hatt en person med slik fysikk boende i samme hus som meg er en rimelig annen sak. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg var storforbruker av vinterskoene til Cat før jeg fant ut at sommersko kunne brukes året rundt. 5125491[/snapback] Mer enig får man ikek blitt! Vintersko er oppskrytt! Går lett med sommersko hele året, det er dessuten ytterst sjeldent jeg faktisk går lange turer ute på vinteren.. Til og fra bilen, thats it. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Med det sagt koster det faktisk litt å lage gode vintersko, Timberland er blant de som gjør det til forholdsvis overkommelige priser (vet ikke helt hva disse ligger på, starter vel rundt 1000,- for de aktuelle modellene?). Designet varierer mye, noen av de ser ikke særlig bra ut, andre er veldig akseptable. Dette går ikke på om merket er voldsomt dyrt eller ikke, men på produksjons- og utviklingskostnader som nødvendigvis må bli forholdsvis høye. 5125409[/snapback] Bare for moro skyld, hvor mye av prisen på et et par "greie vintersko" tror du består av produksjons- og utviklingskostnader? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Tja. 100,-? Selvfølgelig koster frakt, importøren skal ha provisjon, butikken skal ha provisjon osv, poenget var bare at det faktisk er en positiv korrelasjon og økende prisnivå på såpass lavt prisnivå, mens forskjellene mellom en sko til 2500,- og en til 25000,- er veldig små. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg var storforbruker av vinterskoene til Cat før jeg fant ut at sommersko kunne brukes året rundt. 5125491[/snapback] Mer enig får man ikek blitt! Vintersko er oppskrytt! Går lett med sommersko hele året, det er dessuten ytterst sjeldent jeg faktisk går lange turer ute på vinteren.. Til og fra bilen, thats it. 5126037[/snapback] For meg er det aktuelt å gå 1-2km et par dager i uka, pluss at jeg av og til går turer som lett varer i 2-3 timer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg ville investert i et par armyboots. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Timberland kan vinterSTØVLER. Skal du ha lavere sko vet jeg ikke helt hva du bør velge. 5125477[/snapback] Syns desse er passe fin, eg? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg ville investert i et par armyboots. 5126883[/snapback] Og slik får man på Wistex, til rundt tusenlappen. Hiver man med et par ullstrømper (eller får bestemor til å strikke), har man strengt tatt det man trenger for å overleve en vinter, uten å fryse for masse på beina. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Går ikke så veldig mye jeg...til og fra butikken, til tog/buss og litt sånn, men til det bruket holder et par sommersko i lange baner. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Lurte på om det er noen her som vet om det fins noen gode moteblad for menn? Tenker ikke på at bladet kun skal inneholde stoff om klesmoter, men også om hårfrisyrer, helse, hygiene og andre ting som er rettet spesielt mot gutter og menn. Fins jo utallig blad for kvinner, så må jo være et par for menn også håper jeg? Flott hvis noen skrev ned noen navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå