Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den blå frakken som alle skryter av ser ut som ei badekåpe med skulderputer. Og den frakken over her ser ut som feminin krigsfrakk. Menmen, hver sin smak :p

Hvorfor må du komme med slike intelligente utsagn? Dersom du ikke er interessert i klær så har du ikke noe her å gjøre, at det skal være så vanskelig for visse personer å forstå dette.

 

Edit: Er ikke meningen å være drittsekk i dag, men begynner å bli litt lei folk som egentlig ikke har noe annet å si enn "skinnjakke", "femi" og "dette var stygt".

5118712[/snapback]

 

Jeg er faktisk helt enig med olsen, men jeg tilhører nok ikke den grupperingen du refererer til. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Nå skal jeg prøve å (for en gangs skyld) fremtre på en nogenlunde fornuftig måte i denne tråden. Jeg er enig med Joachim, 6-700,- er rett og slett ikke nok for et par vintersko. Personlig ville jeg brukt 2000-2500,- i de tilfellene jeg skal prøve å være rasjonell (de andre hører ikke hjemme i denne posten), men jeg anerkjenner at man strengt tatt ikke trenger å betale fullt så mye for å få sko i god kvalitet.

 

Med det sagt koster det faktisk litt å lage gode vintersko, Timberland er blant de som gjør det til forholdsvis overkommelige priser (vet ikke helt hva disse ligger på, starter vel rundt 1000,- for de aktuelle modellene?). Designet varierer mye, noen av de ser ikke særlig bra ut, andre er veldig akseptable. Dette går ikke på om merket er voldsomt dyrt eller ikke, men på produksjons- og utviklingskostnader som nødvendigvis må bli forholdsvis høye.

Lenke til kommentar
Goophy: Som jeg har skrevet tidligere i tråden, modeller flest er ikke særlig pene. Så lenge man er høy og tynn har man gode muligheter til å bli modell. Selvfølgelig har sminken også en del å si i dette konkrete tilfellet.

5124119[/snapback]

Jeg kjenner et par meget snasne modeller så der er det tydeligvis stor forskjell. Men hvis du ser på de to øverste bildene du postet så er jo jenta til høyre rimelig normalt sminket, mens hun til venstre ser ut som hun vanker på Plata. Bortsett fra at hun ikke har på rosa boblejakke og snowjogs da :p

 

Jeg syns bare det er blitt litt tamt med denne evinnelige heroin chic looken er hva nå enn man kaller det. Mye penere med jenter som ser sunne og friske ut

Lenke til kommentar

Langbein: Det finnes selvfølgelig en masse unntak, variasjonene er spesielt store mellom de forskjellige typene modeller. Catwalk er vel i en særstilling når det kommer til å skulle være tynne. For øvrig må jeg innrømme at jeg liker utseendet på en del av disse modellene på grunn av helhetsinntrykket en får, men om jeg ville hatt en person med slik fysikk boende i samme hus som meg er en rimelig annen sak.

Lenke til kommentar
Jeg var storforbruker av vinterskoene til Cat før jeg fant ut at sommersko kunne brukes året rundt. :)

5125491[/snapback]

Mer enig får man ikek blitt! Vintersko er oppskrytt!

 

Går lett med sommersko hele året, det er dessuten ytterst sjeldent jeg faktisk går lange turer ute på vinteren.. Til og fra bilen, thats it.

Lenke til kommentar
Med det sagt koster det faktisk litt å lage gode vintersko, Timberland er blant de som gjør det til forholdsvis overkommelige priser (vet ikke helt hva disse ligger på, starter vel rundt 1000,- for de aktuelle modellene?). Designet varierer mye, noen av de ser ikke særlig bra ut, andre er veldig akseptable. Dette går ikke på om merket er voldsomt dyrt eller ikke, men på produksjons- og utviklingskostnader som nødvendigvis må bli forholdsvis høye.

5125409[/snapback]

Bare for moro skyld, hvor mye av prisen på et et par "greie vintersko" tror du består av produksjons- og utviklingskostnader?

Lenke til kommentar
Jeg var storforbruker av vinterskoene til Cat før jeg fant ut at sommersko kunne brukes året rundt. :)

5125491[/snapback]

Mer enig får man ikek blitt! Vintersko er oppskrytt!

 

Går lett med sommersko hele året, det er dessuten ytterst sjeldent jeg faktisk går lange turer ute på vinteren.. Til og fra bilen, thats it.

5126037[/snapback]

 

For meg er det aktuelt å gå 1-2km et par dager i uka, pluss at jeg av og til går turer som lett varer i 2-3 timer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...