Roberto Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 La oss sette det litt på spissen. Skal du i bryllup, bursdag om må kle deg pent, tar du på deg noe fra Dolce & Gabbana (en sort dress). På en skoledag tar du på deg D&G (skinnjakke, t-skjorte og slitte jeans), mens når du skal til svigermor tar du på deg noe fra "&" (beige blazer, skjorte, vest og noe klassiske jeans.) Håper dette hjalp litt. Njaaa... Har du vært på Kamikaze i Oslo noen gang? Det finnes både jeans og skinnjakker (t.o.m. t-skjorter) fra Dolce & Gabbana, du kan vel si at D&G er mer beregnet for unge enn Dolce & Gabbana - og for all del, de lager ikke bare dresser eller "penklær"! Det finnes bl.a. Dolce & Gabbana jeans med Mikke-Mus og Minni-Mus trykk! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Var og shoppa i Oslo idag, fikk tak i det var ute etter. Endret 13. juni 2005 av Anette_ Lenke til kommentar
starfish Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vet noen om et sted i Oslo man kan få kjøpt Lacoste-sko? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hehe, joa Fant frem til stress også da, så jeg fikk kjøpt de skoene jeg ville ha. Takk for hjelpen! =) Lenke til kommentar
si_men Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 hvor kjøpte du belte og hvor mye betalte du for det, Anette_? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 starfish: Du får kjøpt det på stress og sole service, sikkert andre steder og. Sjekk www.stress.no så ser du de som stress har. si_men: Betalte 999 for det på paragon, men finnes i tatler på paleet og i bogstadveien også. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Alt. Tviler sterkt på at et land som Tyrkia selger noen ekte merker, i såfall må du nok på eksklusive kjøpesentre, der prisene er som i Norge, om ikke høyere. Jeg som har vært ganske mye i tyrkia kan si at du tar ganske feil...men ja, visse gatehjørner finnes det mye falskt... Prisen er ikke like høy som i Norge...men ikke langt unne EDIT: Du vet fort når det er falske klær som selges, som regel selges det ut av ei bod eller en liten butikk som ikke ser ut som noe som ville selgt "ekte" merker... Endret 13. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
chris Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 La oss sette det litt på spissen. Skal du i bryllup, bursdag om må kle deg pent, tar du på deg noe fra Dolce & Gabbana (en sort dress). På en skoledag tar du på deg D&G (skinnjakke, t-skjorte og slitte jeans), mens når du skal til svigermor tar du på deg noe fra "&" (beige blazer, skjorte, vest og noe klassiske jeans.) Håper dette hjalp litt. Njaaa... Har du vært på Kamikaze i Oslo noen gang? Det finnes både jeans og skinnjakker (t.o.m. t-skjorter) fra Dolce & Gabbana, du kan vel si at D&G er mer beregnet for unge enn Dolce & Gabbana - og for all del, de lager ikke bare dresser eller "penklær"! Det finnes bl.a. Dolce & Gabbana jeans med Mikke-Mus og Minni-Mus trykk! Finnes også Dolce & Gabbana t-shorte med batman på! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 starfish: Du får kjøpt det på stress og sole service, sikkert andre steder og. Sjekk www.stress.no så ser du de som stress har. si_men: Betalte 999 for det på paragon, men finnes i tatler på paleet og i bogstadveien også. Det beltet du kjøpte... Det vet jeg kun om gutter som bruker... Er sikkert unisex, men som jeg sa, jeg vet kun om gutter som bruker det... Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg har sett flere jenter (hvorav flere har vært meget attraktive) med det beltet her jeg bor. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg har sett flere jenter (hvorav flere har vært meget attraktive) med det beltet her jeg bor. Hmm... Jeg har sett for dårlig etter på beltespennene til jenter... Skulle egentlig ikke trodd det men... Ok, gir meg... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Så lenge det er LINDEBERG digger folk det! Det burde du vite da kjære Joachim! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Så lenge det er LINDEBERG digger folk det! Det burde du vite da kjære Joachim! Jeg kan stolt fortelle at jeg kun har en ting fra Lindeberg så vidt jeg vet, et belte. Et belte som er for tykt/bredt til at det går inn i beltehemper. Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 La oss sette det litt på spissen. Skal du i bryllup, bursdag om må kle deg pent, tar du på deg noe fra Dolce & Gabbana (en sort dress). På en skoledag tar du på deg D&G (skinnjakke, t-skjorte og slitte jeans), mens når du skal til svigermor tar du på deg noe fra "&" (beige blazer, skjorte, vest og noe klassiske jeans.) Håper dette hjalp litt. Njaaa... Har du vært på Kamikaze i Oslo noen gang? Det finnes både jeans og skinnjakker (t.o.m. t-skjorter) fra Dolce & Gabbana, du kan vel si at D&G er mer beregnet for unge enn Dolce & Gabbana - og for all del, de lager ikke bare dresser eller "penklær"! Det finnes bl.a. Dolce & Gabbana jeans med Mikke-Mus og Minni-Mus trykk! Piranha, det vet jeg jo selvfølgelig. Men, som jeg nevnte, så skulle jeg sette det litt på spissen så massene forstår det. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Var og shoppa i Oslo idag, fikk tak i det var ute etter. Masse penger der har lyst på sånn WE tskjorte Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 JoachimR: Har sett mange jenter med det i Oslo før, men ønsket meg egentlig lyseblått eller rosa på rutene på spennen. Hvit passer jo til alt da bakemesterharepus: Hmm.. Ja, ble vel kanskje endel. Har ikke regna ut hvor mye jeg brukte, men vurderer å gjøre det. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Tenkte å kjøpe en sånn beltespenne Nice eller hur? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kjempekul beltespenne! Ble shoppa for ca 5k idag, synes ikke det var så ille egentlig =) Trodde det var mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå