Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Drugis, smaken er som baken.

For meg så er Chuck Bass en kul karakter i en serie. Er ikke bare hans klesstil som gjør at jeg liker han som en karakter, men også pga som han selv fremstår i serien. Så er det noe jeg vil anbefale deg Drugis, så er det å ta en titt på Gossip Girl :)

 

Alle kan ikke like alt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle de antrekkene har potensiale til å være fine, men de drar den så altfor langt. Den rosa skjorten på første bildet burde blitt byttet ut med en som f.eks. var hvit. Konstrast cuffen på andre bildet kunne med fordel vært fjernet, kanskje kunne han også vært heldigere med slipset. Skjorten på siste bildet gjør at alt for mye skjer.

 

Om en tenker slik du tenker der er det noe å pirke på hver eneste jævla antrekk i hele verden. "Eeeeeh, den skjorten hadde vært penere hadde kraven hatt 0,35cm mer spread", "buksen kunne med fordel vært byttet ut mot en som var en nyanse mørkere/lysere" osv osv. Vil gjerne se noen antrekk av deg der du kler deg optimalt i dine øyner, så kan jeg vedde alt jeg eier på at noen vil finne de eksakt samme "feilene" som du her gjør.

 

Jeg har bla. postet flere bilder av CB i stiler du liker å se, som ser meget bra ut - og som i majoriteten sine øyner vil være penere enn det vi her inne går med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Alle de antrekkene har potensiale til å være fine, men de drar den så altfor langt. Den rosa skjorten på første bildet burde blitt byttet ut med en som f.eks. var hvit. Konstrast cuffen på andre bildet kunne med fordel vært fjernet, kanskje kunne han også vært heldigere med slipset. Skjorten på siste bildet gjør at alt for mye skjer.

 

Om en tenker slik du tenker der er det noe å pirke på hver eneste jævla antrekk i hele verden. "Eeeeeh, den skjorten hadde vært penere hadde kraven hatt 0,35cm mer spread", "buksen kunne med fordel vært byttet ut mot en som var en nyanse mørkere/lysere" osv osv. Vil gjerne se noen antrekk av deg der du kler deg optimalt i dine øyner, så kan jeg vedde alt jeg eier på at noen vil finne de eksakt samme "feilene" som du her gjør.

Altfor spisse knær. Blæh!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om jeg tar de original så kan jeg ta ut glassene når jeg vil være ekstra kul :love:

*åpenbart valg*

 

Noe annet. Halve Norge har Wayfarers, resten har Clubmaster.

 

Hvor lenge lar tollerne pakker ligge til oppbevaring, min har vært midlertidig lagret siden 22. mars. :hrm:

Hvilke andre alternativer tenker du på? :p

De kan ha pakken lenge - jeg bestillte en klokke on-line, og den forble der i nærmere tre uker.

Endret av Noburu
Lenke til kommentar

Hehe, det er mye verre. Har selv wayfarer (og clubmaster :p), og begge brillene sitter jo godt på de fleste ansikter, derav populariteten. Men du får vel ta en tur til optikeren, og se deg rundt. Bare styr unna typiske divabriller. Om du går for wayfarer, siden det jo er et sikkert valg, kan du velge noen som er litt annerledes på innsiden. Mine er marineblå på innsiden, så det er ihvertfall ikke helt likt.

Er du spenstig kjører du disse: http://www.ray-ban.com/international/products/sun/RB2140?var=1041/32

Lenke til kommentar

Hehe, håper virkelig ikke du har stilen til de brillene jeg linka til! :p

 

De med subwaydesignet er veldig kule, men hadde nok foretrukket sorte, selv om det kanskje er kjedeligere. Men erfaringsmessig er fargesterke briller litt vriene å matche.

Lenke til kommentar

Alle de antrekkene har potensiale til å være fine, men de drar den så altfor langt. Den rosa skjorten på første bildet burde blitt byttet ut med en som f.eks. var hvit. Konstrast cuffen på andre bildet kunne med fordel vært fjernet, kanskje kunne han også vært heldigere med slipset. Skjorten på siste bildet gjør at alt for mye skjer.

 

Om en tenker slik du tenker der er det noe å pirke på hver eneste jævla antrekk i hele verden. "Eeeeeh, den skjorten hadde vært penere hadde kraven hatt 0,35cm mer spread", "buksen kunne med fordel vært byttet ut mot en som var en nyanse mørkere/lysere" osv osv. Vil gjerne se noen antrekk av deg der du kler deg optimalt i dine øyner, så kan jeg vedde alt jeg eier på at noen vil finne de eksakt samme "feilene" som du her gjør.

 

Jeg har bla. postet flere bilder av CB i stiler du liker å se, som ser meget bra ut - og som i majoriteten sine øyner vil være penere enn det vi her inne går med.

Nå vet jeg ikke om du så bildene som ble fjernet, men det er for eksempel en rosa skjorte som overhodet ikke passer inn i et ellers interessant antrekk. Det var også en rosa, turkis og grønn skjorte til lilla cardigan og gul bukse. Det er ikke bare slike ting som "skjorten kunne hatt en annen nyanse av rosa", men det virker som om skjorten er valgt for å gjøre antrekket stygt, og man kunne sannsynligvis ikke valgt en styggere farge. Generelt kan du heller ikke sammenligne hva CB går med og hva jeg går med, ettersom han har en mye mer spenstig stil, som har mye større sjanse for å mislykkes, men samtidig mye større sjanse for å se interessant ut.

 

Du kan garantert finne småting som "buksen er 0,5 cm for lang" o.l., men det var ikke passform jeg pirket på, det var fargevalg, som ofte gjør at CB ser ut som en tacky påfugl der hvor han kunne sett veldig bra ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg syns det er vanskelig å finne noen fine vår- og sommersko. Er det jeg som er kresen eller utvalget som er dårlig?

I butikk er det mye stygt i Norge. Ellers bruker jeg stort sett bare loafers eller plims om sommeren.

Gleder meg til å kunne starte å gå med loafers uten sokker.

 

Når det kommer til briller er jeg også fan av clubmaster, tenker jeg bestiller meg de selv snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...