Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde aldri hørt om Chuck Bass før jeg så at navnet hans blir nevnt her stadig vekk. Det er jo til og med en bruker som virker helt forelsket, uten å nevne navn. Så jeg googlet bilder for å se hva alt oppstyret var, og alt jeg kunne se hva er fyr som prøvde alt for hardt å kle seg tr3ndy og endte opp med en hel del latterlige antrekk.

 

normal_ed2qd5.jpg

 

Altså...

 

chuck-bass-ed-westwick-scarf.jpg

 

Er det virkelig en pique med poppet krave, en skjorte utenpå der og så poppet krave på jakken i tillegg?

Chuck har masse pene klær og den siste er ikke noe han har brukt i serien Gossip Girl, hadde han nok ikke fått lov til. Er en shabby fyr som spiller en ekstremt preppy ung mann! Syns dog det var bedre når han ikke bare brukte dress, blir litt kjedelig nå.

Lenke til kommentar

De bildene som er vist er fra de to første sesongene, og ikke noe særlig å vise frem. Er helt på lag med de andre når det gjelder stilen hans da.

 

I sesong fire derimot, den som blir sendt nå, ser man han utelukkende i velsittende dresser, engelske sko, dokumentholdere av skinn, normal frisyre. Og mye av det ser riktig bra ut.

 

Men haters gonna hate.

Endret av Winston Wolf
Lenke til kommentar

Når jeg tenker business tenker jeg egentlig disse ganske unge folkene som sannsynligvis jobber i bank, og går med ryggsekk fra f.eks. North Face, en slags fleecegenser som jakke, svart dressbukse og svarte sko, og en slags sleik.

 

De to som kommer på døren i den reklamen for KID, eller Princess, eller hva det nå er, den "WOW!" reklamen, er det jeg mener. Ser to-tre slike folk på butikken hver dag. Lurer på om de kanskje er interns, kommer ikke på det norske ordet.

Lenke til kommentar

The Big Bang Theory er langt fra overvurdert, men du må være litt nerd for å like det. Hvis en er på samme intelektuelle nivå som Penny, blir det ikke så kult.

 

Neppe. Flere av tinga de sier/gjør er komplett ulogisk/feil og er bare til for å fremme stereotypien folk som er på samme intellektuelle nivå som penny har av "smarte" folk.

Tenker du på fysikken som er der? Du vet at de har leid inn en fysiker som konsulent for å passe på at alt stemmer, sant?

http://thebigblogtheory.wordpress.com/

 

Tenker på alt generelt. Se svaret til Dorian Gray. Ting fremstilles så hardcore uten å være det. Karakterer som liksom er såpass hardcore som gutta i TBT skal være hadde holdt et langt høyere nivå b.la. I tillegg er det en del ressonement/samtaleutvekslinger som ikke helt henger helt på greip i forhold til nivået de skal være på. Men de får jo til det de vil, at folk skal føle de er hardcore når de ser på, selv om det er veldig mainstream greier. Nerd er inn :)

 

Problemet mitt med humoren i den serien er referansene ikke er spesielt obskure, men likevel får det rykte på seg om å være et show for nerder. Det er jo de samme sitcom-klisjéene som går igjen, det er ikke mange vitser i den serien som man må være nerd for å skjønne.

Eksempel:

Zack: Is that the laser? It's bitchin'.

Sheldon: Yes. In 1917, when Albert Einstein established the theoretic foundation for the laser in his paper "Zur Quantentheorie de Strahlung", his fondest hope was that the resultant device be bitchin'.

 

Vitsen refererer til noe "nerdete", men vitsen blir ikke mer morsom av at man vet hva han snakker om. En total idiot vil fortsatt kunne le av "Einstein ville at noe skulle være bitchin'", da alle og enhver vet hvem han var. Jeg skulle gjerne sett et eksempel på en vits som en som er like dum som Penny ikke ville skjønt, en som krever enten forkunnskap til noe nerdete eller en forståelse for en form for vitenskap for å kunne "ta" vitsen.

 

Sorry for å ta opp igjen diskusjonen etter at den døde litt.

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Hadde aldri hørt om Chuck Bass før jeg så at navnet hans blir nevnt her stadig vekk. Det er jo til og med en bruker som virker helt forelsket, uten å nevne navn. Så jeg googlet bilder for å se hva alt oppstyret var, og alt jeg kunne se hva er fyr som prøvde alt for hardt å kle seg tr3ndy og endte opp med en hel del latterlige antrekk.

 

normal_ed2qd5.jpg

 

Altså...

 

chuck-bass-ed-westwick-scarf.jpg

 

Er det virkelig en pique med poppet krave, en skjorte utenpå der og så poppet krave på jakken i tillegg?

 

Det første bildet der er ikke fra GG, men et bilde av skuespilleren Ed Westwick. Det andre bilde er som du sier, ganske fail. Men ser ikke helt problemet i å poppe trenchen om været er dårlig.

" alt jeg kunne se hva er fyr som prøvde alt for hardt å kle seg tr3ndy " - fyren skaper trender. Så ja, han har en god del bommerter, noe jeg kan vedde min venstre balle på at du også har hatt. Tør også påstå at han er mer velkledd enn over 90% av de som henger her inne på MoV.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Navy eller khaki?

 

Prøvde en slik jakke hos lokale Rolfsen i stad, og i S satt den rimelig bra, så har bestemt meg for å kjøpe den. Blir dog fra Junkyard, da jeg sparer 500,- - frakt på å kjøpe den derfra.

marine.

 

Angående Westwick ser jeg ikke problemet med poppet trench. Dessuten har han en god del antrekk som faktisk funker bra, eller som i hvert fall har potensiale til å funke bra. Den oransje trenchen som ble postet tidligere var egentlig utrolig kul, så lenge man unngår å se ut som en veiarbeider eller lignende.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Alle de antrekkene har potensiale til å være fine, men de drar den så altfor langt. Den rosa skjorten på første bildet burde blitt byttet ut med en som f.eks. var hvit. Konstrast cuffen på andre bildet kunne med fordel vært fjernet, kanskje kunne han også vært heldigere med slipset. Skjorten på siste bildet gjør at alt for mye skjer.

 

EDIT: Og så sletter CB bildene.

Endret av DandyVers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drugis, det er vel kun en du tenker på? Istedenfor å prøve å skjule det så kan du vel bare si det?

 

Dessuten så er det to forskjellige "personer". Ed Westwick er en helt annen når han ikke spiller i GG.

Kan jo legge ut et par bilder som er av "Chuck Bass".

 

*snip*

Var ganske åpenbart hvem jeg tenkte på ja. Hadde vært et ganske håpløst forsøk på å skjule det hvis det var det jeg prøvde på :p

 

Og jeg har ærlig talt ikke satt meg så veldig mye inn i fyren, visste ikke at det var en karakter engang. Og ja, det er sikkert mulig å finne fine antrekk, men det første som slo meg var at han gikk i mye jævlig. Likte ikke noe av det du postet spesielt heller. (helt til du slettet bildene)

 

Uansett var det bare en bemerkning jeg kom med. Dere skal få lov til å like Chuck Bass hvis dere vil det, var ikke meningen å starte en stor diskusjon.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...