Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lett: en episode hvor Sheldon hadde kledd seg ut som Doppler-effekten. Det var en sort drakt med hvite striper i et bestemt mønster. Hvis man ikke aner hva Doppler-effekten er, skjønner man ikke hva som er morsomt med akkurat det - utover det faktum at han ser tullete ut da.

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om dette eksempelet.

, og selv i den ene vitsen hvor han forklarer hva det er så er jo det morsomme at han snakker så fort og uforståelig men er veldig fornøyd selv. Det er ingen av vitsene som fortelles i løpet av det klippet som man kun ler av hvis man vet hva det er snakk om, man får det jo forklart på en måte som gjør at vitsen er hvordan det blir forklart - slik som det er med de fleste sånne vitser. Skuespilleren som spiller Sheldon pugger noe og man ler av hvor nerd han er.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

^What he said. For de som ikke visste hva Doppler-effekten var at once, eller de det ikke falt inn for automatisk de såg den drakten at det faktisk var doppler-effekten, ler de når Sheldon forklarer hva han er - som den mest naturlige ting i verden.

Lenke til kommentar

Beige trenchcoat er veldig pent, men samtidig også veldig standard etter min mening. Hvis noen skulle kledd seg preppy for å få meg til å snu meg, så ville de hatt en farget trench. Ikke at jeg anbefaler dette som førstevalgsfarge.

Endret av Winston Wolf
Lenke til kommentar

Hadde aldri hørt om Chuck Bass før jeg så at navnet hans blir nevnt her stadig vekk. Det er jo til og med en bruker som virker helt forelsket, uten å nevne navn. Så jeg googlet bilder for å se hva alt oppstyret var, og alt jeg kunne se hva er fyr som prøvde alt for hardt å kle seg tr3ndy og endte opp med en hel del latterlige antrekk.

normal_ed2qd5.jpg

Altså...

chuck-bass-ed-westwick-scarf.jpg

Er det virkelig en pique med poppet krave, en skjorte utenpå der og så poppet krave på jakken i tillegg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...