Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke restauranter var de to andre, Mchansern? Så vidt meg bekjent opererer ikke Michelin-guiden med noen rangeringsliste utover de tre stjernene (og bib gourmand), så jeg regner nesten med at du referer til Restaurant Magazines topp 50 liste. Var de to andre El Bulli (nå stengt?) og The Fat Duck?

 

Jeg har selv fryktelig lyst til å spise på Noma, The Fat Duck, El Celler de Can roca og en god del restauranter i USA/Frankrike.

Lenke til kommentar
Var de to andre El Bulli (nå stengt?) og The Fat Duck?

 

Jeg har selv fryktelig lyst til å spise på Noma, The Fat Duck, El Celler de Can roca og en god del restauranter i USA/Frankrike.

 

Sorry, jeg sovnet i går. Må ha skjønnhetssøvnen vettu.

 

Ja, det var El Bulli og The Fat Duck.

 

El Bulli er nok dessverre stengt nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du, av alle, burde vel strengt tatt holde deg til McDonalds?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Camisa_Troll_Face_Mini_normal.jpg

 

 

 

E:

Hvor er det blitt av Thrice om dagene, forresten? Noen som vet?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Hovedskuespilleren i Breaking Bad for eksempel, er uendelig mye kulere enn Barney Stinson bare så det er sagt. At det er mye å sette seg inn i er vel enn overdrivelse også... Første sesong har 7 episoder, det sier vel sitt.

Faen, Skyler er kulere enn Barney Stinson, og jeg misliker henne sterkt i Breaking Bad.

For å bumpe seriediskusjonen så troner Breaking Bad toppen, og har ødelagt for en del andre serier jeg så som rett og slett ble dårlig i forhold. Mad Men er en god serie, så absolutt, men som nevnt så skjer det ikke hendelser som får meg til å føle den "herregud-som-jeg-gleder-meg-til-neste-episode"-følelsen som jeg hadde med for eksempel BB (så ferdig tre sesonger på under en uke). Mens jeg har ventet på sesong fire av BB har jeg sett det som er å se av Modern Family, Community, Firefly, Sons of Anarchy og Dexter, og anbefaler de alle selv om de er ganske langt fra hverandre handlingsmessig.

Prison Break, The Big Bang Theory, HIMYM og Two and a Half Men er overvurdert skvip forresten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er det folk her inne går med til vanlig? Nå bruker jeg bare gensere med skjorte eller hvit v-hals under. Synes det blir litt ensformig i lengden. Men nå har ikke jeg så stor garderobe med så mange skjorter eller gensere, det kan jo ha en del med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

The Big Bang Theory er langt fra overvurdert, men du må være litt nerd for å like det. Hvis en er på samme intelektuelle nivå som Penny, blir det ikke så kult.

 

Jeg synes TBBT var relativt morsomt i s1, men nå er liksom konseptet oppbrukt. Tror det er 4 sesonger med "nerd møter jente, awkward situation" HELE fuckings tiden. Finn på noe nytt snart?

Lenke til kommentar

The Big Bang Theory er langt fra overvurdert, men du må være litt nerd for å like det. Hvis en er på samme intelektuelle nivå som Penny, blir det ikke så kult.

 

Hvordan kan du si at det ikke er overvurdert, det er jo subjektivt å mene at noe er overvurdert. En kan da mene at en så kjent serie som The Big Bang Theory er overvurdert, er ikke akkurat som om det bare er i de mer nerdete kretser folk ser på TBBT. "Bazzinga!" på facebook har vel mer enn 2,9mill likes, og når jeg klikker på pagen har hvertfall jeg noen venner på intelektuellt nivå med Penny som liker.

Lenke til kommentar

Hva er det folk her inne går med til vanlig? Nå bruker jeg bare gensere med skjorte eller hvit v-hals under. Synes det blir litt ensformig i lengden. Men nå har ikke jeg så stor garderobe med så mange skjorter eller gensere, det kan jo ha en del med saken å gjøre.

 

Går til vanlig med OCBD i hvitt, lyseblått eller lyserosa og en v-hals, crewneck eller cardigan (navy, brunt, mosegrønt, beige osv.), og hovedsakelig rådongeri jeans. Har en følelse at 2 nye bukser jeg har kjøpt (burgunder moleskin og "rusty" kordfløyel) kommer til å bli mer og mer brukt istedenfor jeans.

 

Edit: Glemte å si at The Big Bang Theory er best. Basta. En av de få seriene jeg har på DVD (alle sesongene hittil). Dog er ikke serien like bra i dag som den har vært tidligere, spesielt når Penny og Leonard var sammen (tamme historier, uengasjerende dialog og lite utvikling), men håper det tar seg opp.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hva er det folk her inne går med til vanlig? Nå bruker jeg bare gensere med skjorte eller hvit v-hals under. Synes det blir litt ensformig i lengden. Men nå har ikke jeg så stor garderobe med så mange skjorter eller gensere, det kan jo ha en del med saken å gjøre.

Har begynt å gå med skjorte ca. hver dag og enten cardigan, v-hals eller crewneck over. Liker det, men merker jeg trenger flere skjorter. Har fått flere kommentarer på at jeg har begynt å kle meg så fint.

 

E:

Og ellers enten brune chinos eller slim fit jeans fra Nudie, har ikke så mye mer..

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...